Ga naar inhoud

Help, mijn taakbalk is te hoog!


Sarah

Aanbevolen berichten

U hebt het vast al eens meegemaakt, de kinderen spelen wat op de pc en als u terugkomt is de taakbalk plots veel hoger dan normaal, iemand heeft dit dus gewijzigd...

hoe maak je dit terug normaal?

1 ga met je muisaanwijzer op de bovenste rand van de taakbalk staan

2 sleep de taakbalk naar beneden tot hij op zijn normale plaats staat

3 klik nu met de rechtermuisknop op de taakbalk en kies taakbalk vergrendelen, zo voorkomt u dit in de toekomst

wanneer je hem niet meteen kan verslepen naar omlaag dan is de taakbalk vergrendeld en moet u deze ontgrendelen, dit doet op dezelfde manier om hem te vergrendelen maar deze keer vink u dat uit, nu kan je hem verslepen.

ook is het mogelijk dat hij links of rechts staat zelfs boven dit gaat op de zelfde manier als uitgelegd door karel

Zo kan een startmenu eruit zien :hmmmm2:

attachment.php?attachmentid=41&stc=1&d=1224612769

post-2-1417703703,7843_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Hallo Karel,

Mijn taakbalk is twee regels hoog en ik wil terug naar 1 regel.

Bij mij staan m'n iconen onder de geopende programma's en ook niet tussen de gestippelde lijnen, want er is nog maar 1 gestippelde lijn in twee delen onder elkaar.

Hoe breng ik mijn taakbalk terug naar 1 regel?

Alvast bedankt,

Ad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Yannick,

Bedankt voor je snelle reactie, maar probleem is niet opgelost. Rechtsklik voor menu geeft geen vinkje voor vergrendelen. Helaas, ik kan niets weghalen. Slepen van 2e regel naar 1e regel gaat ook niet: het is twee of geen bij het slepen.

Groet

Ad

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.