Ga naar inhoud

Aanschaf nieuwe pc


Gast Stalker

Aanbevolen berichten

Gast Stalker

  1. Waarvoor heb ik een PC nodig ? Gamen
  2. Wat is mijn budget ? Mijn budget ligt tussen de 1000 en 1500 euro
  3. Een merkcomputer of een samenstelling ? samenstelling
  4. Ga ik overklokken ? op den duur wel
  5. Ga ik later upgraden ? als het erg verouderd is wel
  6. Heb ik al die nieuwe functies wel nodig ? het liefste wel usb3.0 en andere mogelijk heden zijn altijd welkom
  7. Ga ik zelf assembleren ? ja
  8. Heb ik een besturingssysteem nodig ? nee heb zelf nog windows 7 ultimatum 64-bit thuis liggen
  9. Ga ik zelf installeren ? ja dus
  10. Heb ik een voorkeur aan onderdelen ? Mijnn voorkeur gaat uit naar de i7
  11. Heb ik nog randapparatuur nodig ? nee
  12. Heb ik specifieke wensen ? dit als komt in een cooler master haf x

kom maar met leuke ideeen:) bijvoorbaad dank:top:

aangepast door Stalker
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Stalker

Heel erg bedankt voor de tip ik heb voor een goed game pc ongeveer 1500euro over dus als dit moederbord met de rest rond dat bedrag uit komt vind ik het goed. heb je voor verdere onderdelen ook nog ideeen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel, als ram is de corsair dominator GT of de kingston Hyper T1 serie een echte aanrader. Deze RAM-modules zijn verschrikkelijk snel. Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar de dominator. 6 Gb zal rond de 140 euro kosten, 4 Gb +- 110. En ja, de asus rampage 3 extreme en de dominator gt's kosten behoorlijk wat maar het zijn dan ook echt kwaliteit producten.

Wat voeding betreft...Indien je voor een GTX 580 ( of andere high - end videokaart) kies, raad ik de coolermaster silent pro gold, 1000 watt aan. Zeer goede, betrouwbare voeding en aan 1000 Watt zul je zeker genoeg hebben. De silent pro gold 1000 Watt kost echter rond de 192 euro.

Dus als je alles ( Haf X, rampage 3 extreme, bv. 6 gb dominator ram, silent pro gold 1000 w ) tot nu toe samen telt, kom je al aan een prijs van ongeveer 800 euro ( op azerty ).

Je hebt dus o.a. nog een videokaart, een cpu, harde schijf enz. het zal dus echter zo zijn dat je budgetlimiet overschreden zal worden met de onderdelen die ik voorstel :hmmmm: Je kan natuurlijk wel enkele vermelde onderdelen gebruiken ;-)

Ik denk dat het beter is dat je even wacht tot een "pc-help-forum" expert een systeem voor je samenstelt dat wel binnen je budgetlimiet is.

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Stalker

Bedankt alvast voor de nodige informatie hier kan ik alvast wat mee ik zal even kijken of ik misschien iets langer moet wachten en dat ik dan een high-end game pc kan kopen dan zal mijn budget tussen de 2000 en 2500 euro liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.