Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

AepozZ

Lid
  • Aantal items

    30
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over AepozZ

  • Titel
    Lid

PC Specificaties

  • Besturingssysteem
    Windows 8
  • Processor
    intel core i5 M430 2.27GHz (3400 series)
  • Geheugen
    4Gb RAM
  • Grafische Kaart
    ATI HD 5650 1Gb
  • Harde Schijf
    600Gb
  • Behuizing
    Acer Aspire 5943G
  1. Zoals ik al zei heb ik een samsung ssd gekocht (waarvan de meegeleverde software niet compatibel is met Windows10? ) Door enkel mijn HDD te klonen en te vervangen was het probleem echter niet opgelost. Ik heb een clean install gedaan, terug naar windows8, dit dan terug gekloond naar mijn SSD, en nu lijkt alles opgelost. Ook heb ik de HDD getest. Blijkbaar is er niks mis mee. Een software probleem dus. Nog eens bedankt voor jullie hulp! Mvg, Aepozz
  2. Ik denk dat ik hem dan maar ga binnendoen, meteen een SSD laat stoppen en de HDD, die hopelijk nog in garantie is, als 2de schijf ga gebruiken. Alvast bedankt voor jullie hulp. Ik hou jullie op de hoogte hoe het afloopt! Mvg, Timo
  3. Hierbij de link: http://www.imgdumper.nl/uploads8/561913bb432a5/561913bb301f1-SFC_scan.png (ik weet niet zeker dat jullie dit bedoelen als printscreen) Hierbij wil ik nog vermelden dat de CHKDSK scan zo'n 4 uur in beslag nam, waarvan zeker 95% van de tijd de scan stilstond op 11%. De CBS log-file heb ik ook toegevoegd. Misschien is dit ook handig voor jullie. (PS: Het opslaan, openen of uploaden van bestanden via de verkenner neemt nog steeds zo'n 45 seconden in beslag alvoor ik kan navigeren.) CBS.log
  4. Excuseer me, maar ik kan niet helemaal meer volgen. Ik heb die link al een paar keer bekeken, maar snap niet welke stappen ik nu precies moet ondernemen vanop die pagina. Wel heb ik al mijn drivers eens geupdated, maar het probleem is er nog.
  5. Klopt het dat dit bericht en bijhorende link voor mij bestemd is? Ik heb namelijk geen last van Bluescreen, en de stappen die ik zou moeten volgen gelden ook niet, aangezien ik de pc wel normaal kan opstarten.
  6. Hierbij het logje van de Zoek scan. (hierbij komt het probleem goed naar voor: Als ik een bestand wil toevoegen, duurt het meer dan een minuut vooraleer ik in mijn bestanden kan zoeken..als hij tegen die tijd nog niet gecrasht is) zoek-results.txt
  7. Ik heb ondertussen de 2 malwarebedreigingen in quarantaine geplaatst en opnieuw opgestart, maar ook dit heeft mijn probleem niet opgelost.
  8. Mijn excuses voor het plaatsen bij het misse onderwerp. Ik wist niet direct waar ik ermee naartoe moest, en plaatste het dan maar bij mijn huidige windows versie. Het gevraagde bestand vind je in bijlage, samen met een anti-malware scan die ik daarnet uitvoerde. malware.txt log.txt
  9. Hallo leden, Sinds een paar maanden ondervind ik wat traagheidsproblemen op mijn laptop. - Windows start veel trager op dan normaal - Als ik rechts klik op een icoon duurt het een 10-tal seconden vooraleer het menu tevoorschijn komt - Sinds een paar dagen start de verkenner ook heel traag, en crasht soms zelf Ik heb reeds gescanned op virussen en CCleaner laten lopen, maar dit verbeterde de situatie niet. Ook heb ik mijn C-schijf wat opgeruimd, zonder resultaat. Ik hoop dat jullie een oplossing kunnen bieden voor mijn probleem. Mvg, Timo Specificaties: HP envy Windows 10 Home 64-bits Intel Core i7-4700MQ 16 GB RAM Toshiba HDD 1TB NVIDIA GeForce GT 740M Intel® HD Graphics 4600 ESET NOD32 Antivirus
  10. Beste(n), Al een heel eindje laat ik dit probleem gewoon zoals het is, maar dit wordt steeds meer irritant. Als mijn laptop volledig is uitgeschakeld en ik start hem op, heb ik geen problemen, en werkt de backlight zoals het hoort. Laat ik hem echter in slaapstand gaan en ik start hem daarna terug op, heb ik wel nog een beeld, maar de backlight doet het niet meer. Ik heb al in de instellingen van energiebeheer en slaapstand zitten prutsen maar dat helpt ook niet. Ook de Fn-combinatie om de backlight aan- en uit te schakelen werkt niet. (als de backlight wel werkt, kan ik met die toets wel aan- of uitzetten) Vroeger, nog bij Windows 7, had ik ook het probleem dat het scherm na slaapstand helemaal niet meer werkte, maar dit kon ik (raar genoeg) verhelpen door mij blind aan te melden en dan Ctrl+Alt+Del te activeren, mijn scherm schoot dan terug aan, +backlight... Hopelijk kunnen jullie mij een oplossing bieden. Mvg, Timo
  11. Hallo, Sorry voor deze veel te late reactie. Mijn laptop is ondertussen 3 weken binnen geweest, opgestuurd naar acer. Het was blijkbaar een hardware-probleem, waarbij ze het moederbord en de 'uppercover' (?) moesten vervangen. Nu lijkt alles dus opgelost, temperaturen blijven laag. Nog eens bedankt voor jullie vele reacties en goede hulp
  12. Ok, dan kan ik jullie enkel nog bedanken voor de tijd die jullie besteed hebben om mijn problemen proberen op te lossen. Dit topic kan dat ook als 'opgelost' aanschouwd worden. Als ik nog eens een probleem heb, weet ik al dat ik meteen op jullie kan rekenen
  13. Als ik naar de guide keek om hem zelf open te maken, lijkt het me veel te moeilijk om dit zelf te doen. Als ik zeker ben dat daarmee het probleem zal opgelost zijn, zal ik de laptop dan ook ergens binnenbrengen voor het uitstoffen. ---------- Post toegevoegd om 10:25 ---------- Vorige post was om 10:18 ---------- Zelfs net na het opstarten, dus wanneer hij nog koel heeft, krijg ik niet meer dan 100 fps, wil dat dan zeggen dat er al schade aan processor of videokaart door temperaturen gekomen is?
  14. Specje. Dit na 20 minuten in-game. Fps gemiddeld 75, maar niet perse dat hij op het laatste moment het laagst was.
Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.