Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Gblue

Lid
  • Aantal items

    247
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over Gblue

  • Titel
    Lid
  • Verjaardag 15-02-1999

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Land
    België

Contact Info

  • Skype
    gblue_99
  • Website URL
    http://www.svcraft.eu/

PC Specificaties

  • Besturingssysteem
    Windows 10 Home 64-bit
  • Monitor
    LG IPS FULLHD (1920x1080@60Hz)
  • Moederbord
    ASUSTeK Computer INC. P6T SE (LGA1366)
  • Processor
    Intel Core i7 920 @ 2.67GHz
  • Geheugen
    6,00GB Dual-Kanaal DDR3 @ 535MHz (8-8-8-20)
  • Grafische Kaart
    2048MBATI AMD Radeon R7 200 Series (MSI)
  • Harde Schijf
    465GB ATA WDC WD5001AALS-0 SCSI Disk Device (SATA), 232GB ATA Samsung SSD 850 SCSI Disk Device (SSD)
  • Geluidskaart
    Realtek High Definition Audio
  • Behuizing
    Sharkoon VG4-W

PC Ervaring

  • PC Ervaring
    Ruime Kennis
  1. Memtest86+ heb ik al eens 's nachts laten draaien en heeft geen enkele error gevonden. Ik heb de BIOS-instellingen eens gereset, zodat Intel SpeedStep Technology e.d. terug ingeschakeld zijn en probleem lijkt nu toch opgelost. Ik had dit destijds uitgezet om de 'coil whine' te voorkomen. Ik laat iets weten als het echt volledig opgelost is, alvast bedankt!
  2. Beste, Heb proberen uitvoeren wat er in het filmpje staat, maar bij mij stond alles op mute en staat er nergens "PC-beep", enkel "CD-audio", stond niet gemute, heb dit nu gemute. Verder had ik het toestel geüpgrade naar Windows 10 en heb ik de laatste Realtek driver geïnstalleerd en van de rest ook de nieuwste drivers geïnstalleerd. Ik hoop dat het probleem nu opgelost is, ik wacht af. Trouwens, ik kreeg bij Windows 7 regelmatig de BSOD "A clock interrupt was not received on a secondary processor within the allocated time interval". In Windows 10 krijg ik deze BSOD niet meer, maar het toestel freezed wel na een uurtje of 5 (is heel onregelmatig).
  3. Intel Speedstep Technology uitgeschakeld in BIOS, 2x PC3-10700 latjes laten zitten in dual channel, probleem nogsteeds niet opgelost...
  4. En als ik nu gewoon de 2 latjes PC3-10700 laat zitten? Zou dit een oplossing kunnen zijn voor het probleem? Ik heb het toestel 2dehands gekocht, de bouwer, zal inderdaad verschillende latjes bij elkaar gestoken hebben...
  5. Beste, Het Speccy-logje vindt u hier: http://speccy.piriform.com/results/utTRusUIlwIw0FX8XMaNS2m Qua drivers; ik had bij de aanschaf van Windows 7 geen enkele driver geïnstalleerd, omdat alles automatisch werd herkend, maar toen had ik het probleem al. Ik dacht dan mijn drivers te updaten via http://www.drp.su/ , daarvan heb ik nu de huidige drivers.
  6. Beste, Het betreft inderdaad een 2dehands computer voor een prijsje... 1e generatie Intel i7 is inderdaad niet nieuw, garantie is dus ook niet meer van toepassing uiteraard.
  7. Beste leden, Sinds kort (bij aanschaf van mijn nieuwe computer) zit ik met het volgende probleem; wanneer ik bijvoorbeeld aan het Skypen ben en ik ben terwijl een game aan het spelen, of ik ben gewoon aan het Skypen en ik doe verder niets op mijn computer, of slechter nog: ik ben gewoon naar muziek aan het luisteren, dan heb ik last van gekraak en soms het wegvallen van het geluid, wat echt storend is. Het is zeker en vast niet mijn headset, de kabeltjes of mijn luidsprekers, er is binnenin iets vreemds aan de hand (denk ik). Ik heb het programma LatencyMon gedraait, zie de logfile en screenshot in bijlage voor meer informatie. Wat kan ik hieraan doen? Bij voorbaat dank voor jullie tijd en informatie, het probleem is echt vervelend. Met vriendelijke groet, Gblue LatencyMon.txt
  8. Verwijder dit bericht eens a.u.b. had de vraag niet grondig gelezen
  9. Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk. Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen...
  10. Dat zullen de malware-experts wel uitvissen. De malware experts worden verwittigd, zodra ze online zijn analyseren ze je logje en begeleiden ze je verder.
  11. We zullen eerst eens kijken of Malware de oorzaak zou kunnen zijn van je probleem door onderstaande uit te voeren. Download RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op. Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft. · RSIT 32 bit (RSIT.exe) · RSIT 64 bit (RSITx64.exe) Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten. · Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren. · Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue" · Wanneer de tool gereed is wordt er een kladblok bestand genaamd "Log" geopend. · Plaats de inhoud hiervan in het volgende bericht.
  12. Super dat het opgelost is! Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk. Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen...
  13. Hallo boutek1 en op PCH! Allereerst, ben je zeker dat je je laptop wil terugzetten naar fabrieksinstellingen? Wij kunnen evengoed met onze tips je laptop sneller maken en kijken of er al dan niet malware op zit? Vaak is het zelfs niet nodig om je laptop terug te zetten hoor.
Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.