Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

lichtje

Lid
  • Aantal items

    86
  • Registratiedatum

Over lichtje

  • Titel
    Lid

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Vrouw
  • Land
    België

PC Ervaring

  • PC Ervaring
    Geen Info

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

  1. ik heb dit uitgevoerd en de laptop opnieuw opgestart . de resultaten van de test blijft zo maar de pagina's gaan toch beetje vlotter dan voorheen. het duurt niet meer zo lang.
  2. met draad of zonder is weinig verschil. ik heb geen smartfoon. het is idd een asus laptop. het kan ook zijn omdat scarlet via de telefoonlijn werkt en bijvoorbeeld telenet via de kabel . of maakt dat niet uit ? asus.doc
  3. ook daarop is getest en de lijn was perfect zeiden ze.
  4. freedback : die technieker was langs geweest en het was die modem terug. ds opnieuw een andere nieuwe gevraagd. deze is nu aangesloten. de test gedaan en de resultaten zijn net hetzelfde. heel raar allemaal. ik ijk uit naar een andere provider. je mag er een slotje op deze topic plaatsen. bedankt voor jullie tijd en hulp.
  5. ik heb nog eens een klacht ingediend en morgen woensdag komt er eindelijk een technieker van proximus. zal zien hoe het verloopt.
  6. scarlet zegt dat aan de lijn van proximus ligt . als ik dit bekijk is dat internet nu zoals ervoor , dus we denken dat die down en upload snelheid al altijd zo moet geweest zijn want van zo'n speedtest wisten we niet. nu komt allemaal uit dat die down en upload toestand niet is zoals het zou moeten. we denken over te stappen naar telenet. dat is nog niet zeker. weet u welke de beste provitors zijn voor het internet ?
  7. bekabeld... niet veel verschil.
  8. hallo, hier ben ik terug. we hebben ondertussen een nieuwe modem van scarlet gekregen en weer was erg flauw. op nieuw gebeld naar daar en dan op afstand opgemeten en ze zagen dat idd terug flauw was. ze hadden dan alles doorgestuurd naar proximus (scarlet is overgenomen naar proximus en daar zouden ze ook op afstand metingen doen en als niet opgelost kon worden , dan een technieker sturen. ondertussen waren we 2 dagen verder en nog niets gehoord. ik heb dan mail gestuurd dat tegen volgende week woensdag moest opgelost zijn of we stappen over. want de pagina's laden erg traag of helemaal niet. nu sinds vandaag gaat dat internet beter maar nog niet optimaal. ik heb nog eens speedtest gedaan en zag klein beetje verschil maar ja hé .
  9. ok. zal je op de hoogte houden.
  10. hallo, de oplossing komt. ik heb vandaag gebeld naar scarlet en dit probleem gemeld. ze hebben op afstand de modem en de lijn gemeten en zagen dat de modem eind is . het loog aan de modem. volgende week komt er een nieuwe modem van scarlet.
  11. t is zo'n bak 3in 1 waarop je ook tv en zo kan erop aansluiten maar het gebruik is enkel voor pc en de telefoon.
  12. nu heb ik met draad gedaan (moest eerst de kabel halen ) , er zijn soms 2 pc er op.
  13. het is draadloos internet. anders kan het niet. mijn provider is scarlet en dit zou ik normaal moeten hebben : Internet snelheid Je huidige donwloadsnelheid is: 50.0 Mbps Je huidige uploadsnelheid is: 4.0 Mbps
  14. is juist gedaan ? ja , abbs. het ging 1 dag weer normaal en dan is een soepketel. dus de avast anti virus ligt eruit en heb geen andere kunnen opzetten , gewoon dat alles te traag laad. ik werk met het browsel " firefox " de oude was goed tot dat die regelmatig niet reageerde had ik de nieuwere gedownload en deze vind ik niet zo goed. is misschien daarmee dat alles zo traag laad?
Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.