Ga naar inhoud
Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!
 
Nieuwe Layout
De PC Helpforum heeft een nieuw thema/layout sinds 23 augustus. Meer info.

Passer

Moderator
  • Aantal items

    5.043
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

1 Volger

Over Passer

  • Titel
    Moderator
  • Verjaardag 05-11-45

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Land
    België

PC Specificaties

  • Besturingssysteem
    Win 10 NL

PC Ervaring

  • PC Ervaring
    Matige Kennis

Recente bezoekers van dit profiel

3.269 profielweergaven
  1. Zwart scherm

    Oliebol, welkom op PCH ! Kijk eens wat er hier (<klik!) allemaal over gezegd wordt en of de raad van Dorado daar jou ook niet helpt?
  2. Redo backup

    Dan zou ik eens in de bios duiken en zien of hij niet alleen op GPT staat, maar dat er een optie is in de zin van: UEFI and Legacy Oprom Legacy Oprom only UEFI only (dit zijn de instellingen in mijn bios - wellicht is het in jouw bios anders / soortgelijk?) Dan zou ik hem eens op bèide zetten: uefi èn legavy - misschien wordt hij dan wel herkend bij het booten? De stick op nieuw eens aanmaken zou ook kunnen helpen...
  3. Bladwijzers in Firefox

    Gezien men daar al verder lijkt te zijn, gaat deze dus maar op slot...
  4. Redo backup

    Gebruik je een usb-3 of een usb-2 ingang enne: wat bedoelde je met ? nog iets: heb je soms op je systeem UEFI + GPT-indeling van je schijven?
  5. Bladwijzers in Firefox

    Hier ook de 57 , wel met de 10. - en geen problemen mee: hij sorteert alfabetisch als ik het hem aangeef. Ga hem eens uninstallen (best met Reva uninstaller), en laat Ccleaner daarna je register eens 'opkuisen'. Maar... voor je dit doet: maak met Mozbackup een backup van al je eigen gegevens - na het opkuisen en dan terug installeren zet je de backup terug en heb je ook je addons, bladwijzers, ... terug. (en ondertussen kan je die backup ook bewaren voor-geval-dat) Mogelijk lost dit je probleem op?
  6. geraak niet meer op 1 website

    Dan denk ik aan een beperking door je firewall/modem/... - maar dit is niet mijn terrein. Even wachten dus tot iemand dit leest die hier meer vanaf weet (en sorry dat je het al vertelde, alleen had ik toestel gelezen ipv toestellen...)
  7. geraak niet meer op 1 website

    Probeer eens met die te uninstallen (aangeraden: met revo uninstaller), dan Ccleaner het register en zo laten 'uitkuisen', rebooten en de software terug installeren... ? (enne: welkom op PCH Essender ! )
  8. Trage computer

    Ok, 'k trek er even de aandacht van de ontleders op. Even wachten tot een van hen op het forum komt.
  9. Trage computer

    Een traag systeem doet op de eerste plaats denken aan mal- of spyware of virussen. (al kan het aan nog een boel andere dingen liggen) Voer dus dit uit en plaats je logjes: Indien je problemen met malware hebt, is het handig om meteen een logje met Farbar aan te maken en dit bij je bericht te voegen als bijlage. Hoe je dit doet, lees je hieronder: Download de Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links Farbar Recovery Scan Tool 32 bit (x86) Farbar Recovery Scan Tool 64 bit (x64) Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft. Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren". Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer. Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt. Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart. Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht. Een handleiding via een filmpje van PC Helpforum kan je HIER vinden.
  10. Windows 10 installeren vanaf usb

    KLopt, maar ik doe het altijd via usb-stick: bespaart je het branden van die DVD èn het gaat nog sneller ook. In die link die je geeft, staat ook een link naar een topic van Clarkie en hierin (<klik) staat dan hoe het via een stick kan. Aan TS dus de keuze
  11. Foutmelding opstarten Windows 2010

    Ward01, de fout is me niet bekend, maar wat ik kan opmaken: > er staat duidelijk 'please backup the content immediately' - wat erop wijst dat er ernstig gevaar is voor je data op die schijf. Indien jij je eigen data op die schijf nog niet minstens op één andere schijf (NIET partitie !) staan hebt, begin er dan direct aan, nu het (wellicht/mogelijk) nog kan. Volgens mij wijst het erop dat je schijf brak is - mogelijk nog wel of niet meer te herstellen. > Ik vond er deze pagina nog over - het gaat wel over een HP (of heb jij ook een HP?) - maar daar gaat het ook in de richting van een schijf die beschadigd is. > in deze video gaat het er ook over - weer in de richting van een beschadigde schijf. Wat ik eruit kan opmaken: je schijf is het aan het begeven - overweeg dus of die laptop nog wel een nieuwe schijf waard is. (enne: windows 2010 euh... is me niet bekend, maar je post het onder XP dus ik vermoed dat je XP bedoelt?)
  12. Persoonlijke mappen verplaatsen

    Cil, je hebt het dus niet op de goede manier gedaan. Hoe je het best kan doen staat hier (eerst in de 7, wat verder in de 8 en 10) Indien je kan is het simpelste: 1. een herstelpunt terugplaatsen (als dit het al oplost) en dan eerst de zelfgemaakte mappen op die andere schijf wissen voor je het overzet of 2. (als je die hebt): een systeembackup/kloon van je systeemschijf terugzetten.
  13. Windows Live Mail

    maar het is er nog steeds dowloadable en TS kan het tenminste gaan proberen ermee?
  14. Windows Live Mail

    Misschien ben je hiermee geholpen: https://fileinfo.com/extension/fol
  15. Achterpoort open

    Geiteke, ik trek even de aandacht van de malwareontleders op je vraag. Even geduld tot een van hen op het forum komt.
Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

×