Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Timmekke

Lid
  • Aantal items

    106
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  1. Had ook al zoiets in gedachten. Heb me net uitgelogd op AVG PC TuneUP en terug ingelogd en ineens zegt ie dat het niet meer nodig is te defragmenteren. Net zoals Windows dus. Maar dan zegt ie wel dat ik mijn harde schijf moet controleren op fouten omdat het al meer dan 3 maand geleden is en dat heb ik dan ook gedaan maar heb net mijn pc bruusk moeten afsluiten omdat c: op 14% bleef steken. Heb méér dan een uur gewacht.
  2. Of defragmenteren via verkenner lukt, weet ik niet. Windows zegt alleszins dat het niet nodig is. Het is AVG PC TuneUP dat zegt dat ik moet defragmenteren en ik heb dat programma speciaal gekocht om mijn pc sneller te laten lopen dus ik zou graag hebben dat het werkt. Windows update opschonen is intussen gelukt. Ik zie geen oude updates meer staan en het balkje blijft ook niet meer hangen. Heb windows update minitool geïnstalleerd en er worden enkel oude updates weergegeven: 2015, 2016 en begin 2017.
  3. Makersupdate net binnengehaald maar was vergeten dat het internet hier om 23u afgesloten wordt (lig in een ziekenhuis) en moest op het einde van het installatieproces nog kort even verbinding maken met het internet maar dat is dus niet gelukt. Heb ondertussen wel verbinding met USB-modem maar vind niets terug dat ik nog moet installeren en Windows zegt dat er nu versie 1703 opstaat dus ik hoop dat het goed is. > Windows update opschonen met schijfopruiming werkt nog steeds niet. Balkje blijft op het einde nog steeds hangen. > Schijfdefragmentatie met AVG PC TuneUp blijft ook nog steeds hangen
  4. Het gaat om foutmelding: Foutcode: (0x80073712) Ben momenteel bezig met de creators update binnen te halen. Misschien dat dat helpt.
  5. > Windows zegt dat computer up-to-date is maar bij cumultatieve update zonet een foutmelding gekregen. > logboeken gecheckt maar niets speciaal gevonden hoewel ik eerlijk moet toegeven dat ik er niet veel van ken. > de temp van schijf gecontroleerd en Crystal Disk info zegt 38° (meerdere keren gekeken) Goed nieuws: Avast "Snelle Scan" werkt terug. Slecht nieuws: AVG PC TuneUp blijft nog steeds hangen op schijffragmentatie en Windows Update opschonen met schijfopruiming blijft ook nog steeds hangen.
  6. Hallo Passer, bedankt voor je reactie. > hdd denk ik. > Op updates bleef de laptop gisteren ook hangen maar net toch een paar updates kunnen installeren. > Windows 10 > Crystal Disk geeft geen fouten aan. Mijn Windows 10 trouwens ook niet.
  7. Dag iedereen, ik heb mijn laptop zo'n 3-tal maanden niet gebruikt en zit meteen met een probleem: Als ik "AVG Tune Up PC" gebruik, loopt hij vast bij het defragmenteren. Als ik Windows update opschoon, blijft het balkje hangen. Als ik mijn virusscanner (Avast) laat draaien, loopt hij vast bij 14%. Heb ik een probleem met mijn HD? Edit: Hiernet mijn Windows (10) afgesloten en gekozen voor "Afsluiten en heropstarten", laptop blijft hangen op beginscherm. Windows werkt verder normaal denk ik.
  8. Die Thumbdata3-files blijkt normaal te zijn en eigen aan Android. Vind het dus wel vreemd dat ik er niets over terugvind als ik het google (tenzij in het engels). Heb bij m'n streaming-topic terug wat feedback geplaatst. Wegbrengen, tja...Medion schuift de schuld toe aan de apps zoals ik reeds zei. Ms Sony dan nog maar eens contacteren. In het verleden vertelden ze medat ik hem altijd in een Phonehouse kon binnenbrengen.
  9. Heb antwoord gekregen van Belgacom en er zou niets aan de hand zijn maar ik geloof er niets van eerlijk gezegd. "TV Overal" loopt allesbehalve gesmeerd op smartphones en volgens mij denken ze dat dit weer een probleem van hun is en daarom zeggen ze dat er niets aan is. Heb gisterenavond 45 min tv gekeken en er stond achteraf 12mb cache op, normaal dus. Direct daarna ff wat gesurft en na een 2de controle stond er ineens 35mb cache op bij "TV Overal" Deze morgen terug ff gesurft en daarnet gekeken en er staat ineens 336mb cache op bij "TV Overal". Normaal staat er altijd 436mb cache op. Nu dus minder en ook in stapjes ditmaal maar zoals ik zei, niet normaal vind ik dat. Verschillende "cache cleaners" uitgeprobeerd en zei zeggen telkens dat er 0mb cache is VTM-nieuws video's op "Het Nieuwsblad" spelen trouwens wéér niet meer af . Heb dan eens de app "VTM Nieuws" geïnstalleerd (maakt gebruik van dezelfde video's) en ook daar speelt geen enkel filmpje af maar heb eens wat feedback gelezen in de play store en blijkbaar zijn er nog mensen waarbij niets afspeelt dus ook dat kan normaal zijn. Chrome kan ik dus nog steeds niet updaten want dan spelen YouTube video's niet af. Ook hier kan het aan ms aan Chrome liggen maar vind er iig niets over terug in de play store bij de feedback van andere gebruikers.
  10. Thumbdata3-files beginnen weer te groeien. Volgens mij telkens nadat ik filmpjes op m'n externe SD-kaart zet (zijn wel ettelijke mb's). Heb dus terug "Thumbdata3"-mapjes moeten creëren. Wat is dit toch een vervelend probleem zeg! Ik vind ook NIETS terug als ik het google, althans niet op nederlandstalige websites. Héél vreemd.
  11. Te vroeg victorie gekraaid. Er staat wéér 400 mb cache op bij "TV Overal". Heb ondertussen contact gehad met Belgacom en zij kijken het even na.
  12. Zijn er hier nog mensen die een Sony Xperia smartphone hebben en wat zijn jullie bevindingen/ervaringen hiermee? Ikzelf heb een Xperia E en heb er al héél wat problemen mee gehad. Kijk m'n topics er maar even op na: hier, hier, en hier.
  13. Net iets vreemds meegemaakt... Heb dus alles geprobeerd om m'n telefoon terug te laten werken zoals in het begin: een reset, terug naar fabrieksinstellingen, reparatie vd software, kijken welke apps actief stonden, andere browser geprobeerd, updates gecheckt......niets hielp. Ondertussen begon hij terug "Thumbdata3"-files aan te maken (waar ik al eerder naar verwees in dit topic via een link in bericht #3). Ik dus opnieuw mapjes aangemaakt in de "DCIM/thumbnails" folder met dezelfde naam als deze files (had ze een keer verwijderd bij het "onderzoek" van m'n telefoon de afgelopen week) Maar wat geurt er nu? Omdat het ooit allemaal wèl werkte, heb ik nog eens de online handleiding van m'n telefoon doorgenomen in de hoop iets te vinden en uiteraard niets gevonden maar ik las wat over het wissen van de cache van de browser en dit gedaan hebbende wat gebeurt er...de VTM-filmpjes op "Het Nieuwsblad" spelen terug af!!! Chrome dan maar geupdate...filmpjes youtube spelen wéér zééér traag af. Niet updaten is dus de boodschap. Filmpjes krijg ik dus beide weer aan de praat (al is het in het "Chrome"-geval niet normaal) Ook "TV Overal" uitgeprobeerd en ook dat is voorlopig, ik zeg wel voorlopig goed. Heel ff opgezet daarnet en nog steeds normale cache (10 mb) maar afwachten toch...heb nog al voorgehad dat de 400 mb cache pas later komt. "Spotify" niet getest want dat gebruik ik niet meer. Dus ms werkt alles terug door gewoon de cache te wissen van de browser?!
  14. Hallo Amadeus1966, al de laatste updates staan er op. Als ik een custom rom gebruik, dan moet ik toch mijn telefoon rooten? De problemen met m'n telefoon, ligt dat nu aan mij door slecht gebruik of kan ik toch nog verhaal halen bij de verdeler van m'n gsm (Medion)?
  15. Ik heb de Xperia E C1505 Ik zit me suf te zoeken in de instellingen. Staat alles wel goed ivm met internet bv? Ik heb de beide APN's goed staan (voor internet en MMS). Weet niet wat ik nog zou kunnen doen.
Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.