Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen.

Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

fredje8

Lid
  • Aantal items

    17
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over fredje8

  • Titel
    Lid

PC Specificaties

  • Besturingssysteem
    Windows 7 - 64 bit
  • Moederbord
    Asus
  • Processor
    Intel Core 2 Duo T6600, 2.20GHz
  • Geheugen
    4 GB
  • Grafische Kaart
    Nvidia Geforce GT220M, 1GB
  • Harde Schijf
    500 GB
  1. Bedankt voor mijn probleem op te zoeken! Ik ga het probleem als opgelost markeren omdat ik een andere manier ga zoeken om TV-programma's op te nemen (Windows Media Player). We zijn het nu toch gewoon om via HDMI 1 digitale TV te kijken .
  2. Oké Hugo ik zal het zeker eens uittesten. Bedankt voor de tip! Als je probleem opgelost is, mag je het onderwerp als opgelost markeren .
  3. Ik gebruik een USB 3.0 stick van 32GB. Hij werd door de TV goed geformatteerd. Moet ik de HDMI kabel van Telenet veranderen naar een andere HDMI aansluiting?
  4. Hallo, Wij hebben juist een nieuwe tv gekocht: www.sony.be/lang/nl/product/tv-102-40-lcd/kdl-40w905a/technische-specificaties#tab (Sony KDL-40W905A). En (natuurlijk) hoort er bij elke tv wel een probleem. Mijn problemen: De tv herkent de digitale tv van Telenet niet. Maar via HDMI wordt het beeld en geluid van Telenet wel weergegeven (via HOME > Aansluitingen > HDMI 1). Dus als wij Digitale tv willen kijken doen we dat door HDMI 1 te openen (niet via HOME > TV > Digitale tv, want dan krijgen we een zwart beeld en geen geluid). Door het eerste probleem kunnen we geen programma's opnemen via USB, want de tv herkent de digitale tv niet. Als ik kan opnemen via USB, heb ik nog een vraagje: kan je de opnames van de USB afspelen op je pc? Bedankt, Fredje8 (Handleiding van tv: "BRAVIA". Misschien is dit een oplossing, maar ik begrijp de oplossing van Telenet niet: http://klantenservice.telenet.be/content/kan-ik-met-tv-met-een-kaartje-tv-programma-s-opnemen.)
  5. Beter een laat antwoord dan geen antwoord . Vroeger had ik een app geïnstalleerd waar je het toetsenbord Nederlands - Azerty kan instellen. Maar ik heb deze verwijderd wegens een te klein toetsenbord (zie afbeelding van de app). De app heet Multiling O Keyboard: http://play.google.com/store/apps/details?id=kl.ime.oh&hl=nl. Je moet ook nog een plugin installeren van de taal Nederlands: https://play.google.com/store/apps/details?id=klye.plugin.nl. Als deze link niet werkt, kan je altijd via de website van de ontwikkelaar de link openen: http://honsoapps.appspot.com/1/dl.html?nl. Je kan met deze app ook "Swipen" (denk ik, swipen is over de letters vegen en de app maakt er woorden van). Ik weet nog dat het instellen van de app moeilijk was, maar dat alles wel werkte. Ik hoop dat dit helpt. Fredje8
  6. Ik heb het onderstaande uitgevoerd. En ik kreeg de melding "Er zijn geen schendingen van de integriteit gevonden". Het bewijs: Ik denk dat mijn laptop altijd zal blijven uitvallen, want veel mogelijke oplossingen helpen blijkbaar niet. Maar toch bedankt voor al je hulp!
  7. Hallo Mako, Het gaat nog steeds slecht met mijn laptop. Gisteren gaf hij 2 keer een zwart scherm. Ik ga het zeker uitproberen. (Sorry voor mijn late reactie.)
  8. Ik heb juist gekeken naar de nieuwste Nvidia-update, maar ik had vorig jaar al de nieuwste geïnstalleerd. (En die is nu nog steeds de nieuwste.)
  9. Bedankt voor je tip! Inderdaad, mijn laptop viel weer uit. (Zwart scherm met wit vierkant waar de muis stond.) Weet er iemand nog een oplossing?
  10. Ik heb de Errortest opnieuw gedaan, en dit is het resultaat: Alles is (bijna) opgelost denk ik, dus dan geef ik maar een groot "Bedankje"! Bedankt! Ik ga deze discussie nog niet op opgelost zetten, omdat ik binnen ongeveer 2 weken zeker weet dat het probleem opgelost is. (Toen ik mijn laptop binnenbracht bij een computerwinkel, duurde het een week toen de problemen terugkwamen.)
  11. Ik heb het schuifbalkje op 4% gezet, fouten maken is menselijk. De Errortest ga ik morgen doen, want die test duurt heel lang. Tot nu toe nog geen problemen gehad!
  12. Ik heb het maximaal gebruik op 75% gezet, en ik ga 2 weken wachten voordat ik ga zeggen dat het probleem opgelost is of niet. Bedankt voor al je hulp!
  13. Ik heb CCleaner gedownload en geïnstalleerd, alle stappen uitgevoerd. Ik heb alleen een beetje schrik dat er programma's niet meer gaan werken. Wat systeembeveiliging betreft, staat het maximaal gebruik op 0 bytes.
  14. Ik heb nog ongeveer 35GB vrij.
  15. Dit had ik ook al gedaan (op 28 augustus 2012. Sorry, vergeten te uploaden bij mijn reactie). Hier is het resultaat: Mijn harde schijf, daar spreek ik liever niet over. Want die staat bijna helemaal vol omdat ik zoveel bestanden bewaar. Deze laptop was 1 van de eerste met Windows 7, dus ik denk wel dat je weet hoe oud deze computer is en hoeveel bestanden ik al heb bewaard .
Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...