Ga naar inhoud

embroiderit

Lid
  • Items

    472
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over embroiderit

  • Verjaardag 26-10-1959

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

embroiderit's prestaties

Vergevorderde

Vergevorderde (10/14)

  • Eerste post
  • Actief
  • Gespreksstarter
  • Week één klaar
  • Een maand later

Recente badges

0

Reputatie

  1. Ik kon het automatisch herstarten niet in orde brengen, maar de foutcode die ik krijg vooraleer ihij afsluit is : Memory Management. Kunnen jullie hiermee verder?
  2. Dat is niet zo eenvoudig... Die meldingen verdwijnen zo snel. Ik merk het meestal als mijn Spotify ineens uitvalt
  3. Die twee afbeeldingen zijn inderdaad de meldingen die de pc doen herstarten. Kan ik daar iets aan doen?
  4. Sorry voor de vertraging maar ik kreeg nu pas een foutmelding. Dit is niet melding die de hele computer afsluit, maar wel een website.
  5. Mijn pc is al vrij oud, Windows 10 Home, maar doet het over het algemeen nog goed. Maar bij soms stopt hij ineens en meldt dat hij moet herstart worden omdat er een 'stopcode' is. Kan ik dat met iets verhelpen?
  6. Oké, dank je wel. Dus gewoon een extra account aanmaken waarmee ik ook als eerste kan aanmelden op de pc zonder wachtwoord. Het is niet echt een laptop... en ook geen nieuwe dus meenemen zullen ze hem zeker niet maar prima. Hier mag voor mij een slotje op.
  7. Sorry dat ik niet eerder reageerde maar ik was met vakantie. De uitleg is wel duidelijk, maar om één of andere reden ben ik 'administrator' op de computer en moet ik sowieso nog altijd een wachtwoord ingeven. Is het mogelijk om die admin rechten gewoon helemaal weg te halen?
  8. Ik heb een pc waarop iedereen mag aanmelden zonder probleem. Sinds de laatste update moet er echter verplicht een wachtwoord ingegeven worden om toegang te krijgen. Enig idee hoe ik dit kan uitschakelen? Ik vind wel allerlei opties maar niet het volledig uitschakelen. Dank je wel.
  9. Hoi, ik ben er uit geraakt! Dank je wel. Ik denk dat het ook een beetje een probleem was dat ik het probeerde op mijn gsm en niet op een laptop. Er waren minder opties. Maar mijn wachtwoord is nu vernieuwd. Nogmaals bedankt.
  10. Had ik geprobeerd maar ik heb twee microsoft accounts op die pc. Een privé en één van het werk. Ik heb dus mijn account geblokkeerd en krijg het niet hersteld.
  11. Oh ja, ik kan dus mijn berichten niet lezen... Ik zal het hier proberen te volgen... De Microsoft Authenticator wil dat ik mijn wachtwoord ingeef... maar dat heb ik dus niet...???
  12. Ik heb een pc waar ik geen beveiliging op had om aan te melden omdat die in de woonkamer staat en iedereen die gebruikt. Na een update die ik niet meer kon uitstellen, kan ik me niet meer aanmelden op geen enkele pc. Ik moest een microsoft account wachtwoord ingeven, maar ik wou gewoon toegang tot mijn pc. Ik moet een soort verificatie app code ingeven, maar ik zou niet weten waar ik dat zou moeten halen. Ondertussen kan ik niet meer aan mijn emails en heb ook geen toegang meer tot mijn pc.... Enig idee wat ik hier moet aan doen?
  13. Oké, laat maar weten hoe ik die kan versnellen
  14. Dit is keigenant .... Ik was er van uitgegaan dat hij hem zelf wel afzette, maar dat is dus niet zo. Hij klapt hem gewoon toe zonder meer. Ik heb nu even de CCleaner gedownload omdat hij nogal traag is. Maar dat lukt nu dus. Dank je wel !!!! Hier mag dus een slotje op.
  15. Mijn vader (90 jaar oud) heeft een laptop waar twee icoontjes op het bureaublad staan: 1 voor Edge waardoor hij dan dingen kan opzoeken en een ander een koppeling naar een dropbox met foto's. Ik vermoed dat hij ergens per ongeluk wat verkeerd heeft gedaan want de laptop reageert op niets meer. Als je op de taakbalk op Edge klikt, gaat er een klein venster open, maar daar kan je niets in typen. Je kan het ook niet vergroten. Configuratiescherm lukt ook niet. Enig idee wat hij heeft geblokkeerd?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.