Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

lucderoeck

Lid
  • Aantal items

    98
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over lucderoeck

  • Titel
    Lid
  • Verjaardag 03-10-1957

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Land
    België

PC Specificaties

  • Besturingssysteem
    windows 8.1

PC Ervaring

  • PC Ervaring
    Matige Kennis
  1. Beste stegisoft, Ja, dat zou kunnen, want mijn stick is van het goedkope soort en dat zou problemen kunnen geven na enige pogingen tot overzetten pdf files. Anderzijds is er enkele weken geleden een update bij mijn samsung tablet geweest en vanaf dan zijn er wel enkele probleempjes opgedoken. Ben daar niet erg tevreden over, maar wat doe je eraan. Mocht het probleem aanhouden, dan gebruik ik die sticks niet meer, maar zet alles in de cloud. Laten we dit topic dan maar als afgesloten beschouwen. Dank U allebei voor Uw advies in ieder geval. Mvg
  2. Hallo, beste stegisoft, ik heb alleen nog linux. Windows 10 heb ik er met veel plezier afgegooid na de zoveelste update die mijn pc heel traag maakte. Linux mint erop en terug draaien als nieuw. Bon. Wat ik wel gezien heb, is dat de de stick een file LOST.DIR heeft aangemaakt waarin allemaal genummerde files zonder zichtbare extensie zaten, maar wel pdf files bleken te zijn. Ik heb deze verplaatst nu, zodat deze LOST.DIR leeg is. Ik heb daarnet nog enkele files overgezet naar de stick en nu gaat dit wel. Misschien zit daar de fout....
  3. Dag Hensyr, Als ik pdf files download via pc blijven die files pdf. Ik heb nochtans via de samsung galaxy tab al regelmatig files overgezet naar usb stick zonder problemen. De laatste weken echter zie ik dus dat de pdf files verandert zijn in .txt met 0 bytes. Zou er misschien een bepaalde update zijn geweest op samsung waardoor er fouten komen, of een update bij linux? De stick in een andere computer steken heb ik ook al gedaan, met hetzelfde resultaat.
  4. Ik heb de gewoonte om tijdens vrije momenten via mijn samsung tab A op het internet pdf files te downloaden. Later verbind ik er een usb stick aan (32gb) om de files ook daar op te slaan. Dat gaat probleemloos. Geen foutmeldingen. Ik sluit die stick dan later aan op een usb ingang op mijn desktop pc hp compaq -een oud beestje maar hij werkt nog- en dan wordt de stick wel herkend, maar de pdf files zijn nu ineens TXT files geworden met O bytes inhoud. Ik heb er Linux Mint 18 op staan -niets anders- en dat werkt allemaal goed, dus waaraan ligt het? Graag Uw advies. Mvg
  5. Het is de verbinding naar mijn mail via de tegel die niet werkt, het programma wordt afgesloten na korte tijd. Uw voorstel om een snelkoppeling op het bureaublad te zetten is een oplossing. Bedankt, we kunnen dit item nu wel afsluiten denk ik. Groetjes, Luc
  6. hallo passer, IK heb es gekeken op de link die u doorgaf, en werkelijk, toch erg dat geen enkele oplossing werkt of voorhanden blijkt te zijn. Nu kan ik wel steeds op mijn mail geraken hoor, via tablet of pc, dus ik denk dat ik er mee ga leren leven en de mailtegel niet meer ga gebruiken. Wellicht komt er in de toekomst wel een update met een degelijke oplossing. Ik wacht het af. Bedankt voor het meedenken en het advies. Luc
  7. De scan heeft geen fouten getoond. Foutmeldingen moet ik nog bekijken. Dat is echter voor volgende week. Te weinig tijd. Voorlopig ga ik wel online voor de mail. Prettig weekend.
  8. Ik zal het u morgen zeggen want ik heb nu de nachtshift. Bedankt al voor het denkwerk.
  9. Bij allebei. Online is er niks aan de hand, mailprogramma van Outlook en gmail werken. Het kan dús een foutje na een update van Windows 10 kunnen zijn.
  10. In Windows 10 kan je vanuit het startmenu op de mailtegel klikken, waarna je je gmail, Outlook of andere accounts kan checken. Dat lukt allemaal wel, ik zie de post en kan het openen. Maar bij beantwoorden of doorsturen of een andere handeling sluit het systeem het programma af. Dat is het probleem. Herstelpunt van enige tijd geleden heb ik niet meer.
  11. Mijn bericht is al van 24 Augustus beste moderator. Wat bedoelt u dan met binnen twee uur bericht ontvangen? Ik "bump" dus helemaal niks...
  12. werkelijk niemand die een oplossing weet? ik zit er nog altijd mee...
  13. Vanuit het startmenu in W10 kan men mail openen. Ik heb daar drie mail accounts op staan en dat heeft steeds goed gewerkt. De laatste 14 dagen is het nu zo dat ik wel kan openen en de mails lezen, maar steeds, na zo'n 30 seconden breekt het programma plots af, zonder boe of ba. Eigenaardig...terug opstarten is geen probleem, maar eveneens na korte tijd is het weer hetzelfde en wordt het programma afgesloten. Is het een instelling? Na een update? Graag Uw gewaardeerd advies.
  14. Hallo, Bedankt voor de Delfix tool want er blijft natuurlijk heel wat achter na al die testen... Ik kan alles nu vlotjes up- en downloaden dus het werkt.... Bedankt voor alle goede raad.. Groeten, Luc
  15. Hallo iedereen, Netgear forums en uw voorgestelde pagina's weten het ook niet hoor, ik heb dus ergens in een kast gesnuffeld en daar nog een TL-Link mini WN823N wifi adaptertje gevonden. Netgear afgesloten, het kleine dingetje in een usb port gestoken, aangezet, WPS button op de router aangezet, en kijk, direct aangenomen, wachtwoord ingevoerd en zie, internet ok. Heb daarnet enkele tamelijk zware files gedownload zonder problemen! Het ding is niet snel, maar een W10 driver is NIET geïnstalleerd en toch werkt het. Die Netgear W10 driver is dus rommel, daar moet nog aan gewerkt worden. Ik gooi er alles af van Netgear .... Dus het werkt weer- laten we hopen dat het zo blijft- en dus kan dit afgesloten worden. Prettig weekend! Luc
Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.