-
Aantal items
3.190 -
Registratiedatum
-
Laatst bezocht
Over porrelaar
-
Titel
Lid
Profiel Informatie
-
Geslacht
Geen info
-
Land
Geen Info
PC Ervaring
-
PC Ervaring
Geen Info
-
Dasle reageerde op een bericht in een topic: PCH heeft 40.000 leden
-
kweezie wabbit reageerde op een bericht in een topic: w10 subforum verhusseld?
-
N1bby reageerde op een bericht in een topic: Keyboard connector laptop stuk
-
N1bby reageerde op een bericht in een topic: Keyboard connector laptop stuk
-
Bij mij werkt het wel weer normaal. Wat krijg jij te zien wanneer je op deze link klikt: https://www.pc-helpforum.be/forum/153-windows-10/ Ik zie dan bovenaan Archief Windows 10. Daaronder eerst een aantal gepinde topics. En daar weer onder de actuele topics. De meest recente reactie (2 uur geleden) is van kweezie wabbit in het topic Hoog contrast is automatisch ingeschakeld bij opstarten laptop
-
Goed gevonden, die disassembly guide! 👍 Voor de meelezers: hoe lastig het is om het toetsenbord los te maken van de front cover wordt hier uitgelegd: https://www.insidemylaptop.com/replacing-only-keyboard-without-full-top-case/ Het kan dus wel, maar het is een heel gedoe, en je moet durf en handigheid hebben om dit aan te pakken. Ik weet niet of ik het zelf zou durven.
-
kweezie wabbit reageerde op een bericht in een topic: PCH heeft 40.000 leden
-
Als je vriendin haar laptop alleen maar thuis gebruikt, dan laat je het interne toetsenbord niet aangesloten en gebruik je alleen het externe USB toetsenbord. Dat bespaart jou veel tijd en kosten.
-
Bij ReplaceDirect koop je toetsenbord en front cover als een geheel. Op ebay lijkt het enkel het toetsenbord te zijn. Dan moet je eerst uitzoeken of jij het toetsenbord kunt losmaken van de front cover.
-
Inderdaad knap duur bij ReplaceDirect. De link die jij zelf gaf naar ReplaceDirect toont 4 toetsenborden, waarvan een met backlit: https://www.replacedirect.nl/product/p0626968/hp-laptop-toetsenbord-azerty-be-top-cover-backlit.html?subid=101033&prrel=36124079. En die is volgens de beschrijving geschikt voor de HP Envy 15-ae113nb. Het is een Azerty BE toetsenbord.
-
porrelaar startte met het volgen van USB Stick, Keyboard connector laptop stuk, PCH heeft 40.000 leden en 2 andere
-
Ik vrees dat je toch het toetsenbord zult moeten vervangen... Ik zie op de eerste foto dat het een HP Envy laptop is, maar daar bestaan erg veel verschillende types van. Om welk type HP Envy gaat het precies? Als je dat weet dan zoek je met Google naar: replace keyboard hp envy [juiste type] Er staan veel demontagefilmpjes op YouTube.
-
Het PC Helpforum heeft vandaag de mijlpaal van 40.000 leden bereikt. Gefeliciteerd! Karel kan zijn historieklijstje weer bijwerken. Dat lijstje staat hier: https://www.pc-helpforum.be/topic/69096-bijzondere-momenten/?do=findComment&comment=582650 Van 30.000 leden naar 40.000 leden duurde bijna 9 jaar.
-
porrelaar reageerde op een bericht in een topic: w10 subforum verhusseld?
-
Het lijkt alweer gerepareerd. Misschien is Karel aan het sleutelen aan de website? Zo was onderstaand topic een paar minuten geleden gearchiveerd, maar nu kan er weer in dat topic gereageerd worden:
-
Scherp opgemerkt, falstring. 👍 In Archief Windows 10 staan nu ook alle actuele (nog niet opgeloste/afgeronde) Windows 10 topics. Die zijn dus per abuis gearchiveerd. Daardoor kan er door de topic starters en de gewone helpers (die geen lid zijn van het PCH team) niet meer gereageerd worden in die topics.
-
ruud reageerde op een bericht in een topic: melding bij afsluiten
-
Maak jij gebruik van Garmin navigatiesoftware? Er lijkt een bug in die software te zitten, maar niet iedereen heeft er last van. Neem de volgende links door: 1. https://answers.microsoft.com/nl-nl/windows/forum/all/bij-het-afsluiten-krijg-ik-een-toepassingsfout/3b86c1c1-f701-40c6-bf1d-0ddc1eb5429e 2. https://forums.garmin.com/apps-software/mac-windows-software/f/garmin-express-windows/168633/express-exe-crashes-whenever-i-reboot-shutdown-my-windows-10-computer
-
porrelaar reageerde op een bericht in een topic: Geen scherm meer zien met Windows aanbevelingen na een update!
-
porrelaar reageerde op een bericht in een topic: Geen scherm meer zien met Windows aanbevelingen na een update!
-
Ik geef je weinig hoop, maar klik op de volgende link en lees wat daar staat: https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/microsoft-24ghz-transceiver-v70/1aeea715-f7ce-42d3-88ac-786d4a16e5f6 Meestal geldt: receiver kwijt of stuk, dan heb je ook niets meer aan het bijbehorende toetsenbord en muis. Die kun je dan weggooien. Een andere receiver zal niet werken, want de receiver wordt in de fabriek gekoppeld aan die ene muis en dat ene toetsenbord. En dat is ook logisch. Stel je zit in een ruimte met 10 andere mensen te werken op jullie computers. Iedereen gebruikt een d
-
Heb jij hetzelfde Zigbee apparaat gekocht waarvan ik de link gaf? Zo ja, dan heb je programmeerkennis nodig om dat ding te kunnen gebruiken. Je kunt er dus van alles mee aansturen, zoals smart verlichting, maar het is geen receiver voor muis en toetsenbord.
-
Dat noem je geen USB stick, maar een receiver (ontvanger). Dat kleine apparaatje ontvangt de signalen van draadloze muis en draadloos toetsenbord en geeft die door aan de computer. In de fabriek zijn de receiver en muis/toetsenbord ‘gepaird’ (aan elkaar gekoppeld). Je kunt dus niet zomaar een andere receiver kopen en dan verwachten dat die samenwerkt met jouw toetsenbord en muis. Dat lukt alleen met Unifying receivers van Logitech, maar dan moeten muis en toetsenbord ook van Logitech zijn en het Unifying stempel tonen. Hier zie je zo’n Unifying receiver van Logitech: https://www.lo
-
Ik hoop met jou dat het goed blijft gaan.
-
De Page_Fault_In_Nonpaged_Area Error is een lastige error, omdat hij tal van oorzaken kan hebben. Je moet een lijst van mogelijke oorzaken aflopen om die uit te kunnen sluiten. Er zijn verschillende handleidingen te vinden met Google over deze error: https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=Page_Fault_In_Nonpaged_Area+Error Dit is een van die handleidingen: https://recoverit.wondershare.com/computer-problems/the-page-fault-in-nonpaged-area-error.html Sommige handleidingen (stappenplannen) zijn deels opgezet als reclame voor bepaalde software. Daar moet

OVER ONS
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!