Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Yvontje82

Lid
  • Aantal items

    161
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over Yvontje82

  • Titel
    Lid
  • Verjaardag 11-08-1982

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

  1. Hi Droske, Gedankt voor deze aanvullende tip... Groetjes Yvonne
  2. HalloDroske, Zojuist ervoor gekozen om de laptop terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Alles werkt nu weer naar behoren. Bedankt voor je geboden hulp. Groetjes, Yvonne
  3. Ja, heb de veilige modus weer ongedaan gemaakt zoals beschreven.
  4. Hallo Droske, Systeemherstel uitgevoerd in veilige modus zoals beschreven. Dit keer werd de melding gegeven dat systeemherstel is voltooid. Het eerste probleem is nog niet verholpen. Daarbij komt nu ook dat ik google chrome niet meer kan opstarten. Met vriendelijke groet, Yvonne
  5. Hoi Droske, Zojuist 2x systeemherstel gemaakt naar 12 september en 5 september. Beiden hebben niet geholpen. Zie bijlage. Met vriendelijke groet, Yvonne
  6. Hi Droske, Bedankt voor het vlotte reageren. Hierbij de url: http://speccy.piriform.com/results/cSOda3ZDsGWEN68MGokbZgM Groetjes Yvonne
  7. Beste PC-helpforum-helden, Vanmorgen mijn laptop nog gebruikt op school. Bij opstarten kreeg ik enkele updates, maar daarna werkte de laptop nog goed. Op school heb ik ook voor een opdracht nog een mindmap-app gedownload: Mindmap-touch. Inmiddels thuisgekomen wil ik verder met huiswerk, maar nu reageert verkenner niet meer. Hierna de Mindmap-app direct verwijderd. Dit loste het probleem echter niet op. AVG laten draaien, maar die zag geen virussen. Terwijl ik deze post schrijf wil ik een printscreen opslaan en kom erachter dat ik door middel van een trucje wel de benodigde map kan openen, waarna ik ook de daarin opgeslagen bestanden kan openen en bewerken. Enige probleem is dus, dat verkenner bij openen, schijnbaar ergens op blijft hangen. Het trucje is de volgende: Bestand opslaan als, daarbij wordt in de pop-up aan de linkerzijde een aantal snelkoppelingen getoond, die ik door middel van rechtmuisknop in nieuw venster kan openen. ZIe bijlage. Ben blij met het gevonden trucje, maar wil toch graag dat alles normaal werkt. Kunnen jullie mij helpen die probleem op te lossen? Met vriendelijke groet, Yvonne
  8. Beste, Wij zijn als een tijdje bezig om onze tplink eap245 te beveiligen met een wachtwoord, maar we lopen steeds tegen problemen aan. Zo wordt bijvoorbeeld geadviseerd om de software te updaten dmv usb aansluiting. De tplink heeft echter geen usb-ingang. Is er hier misschien iemand die ons kan begeleiden hierbij? Groetjes Yvonne
  9. Hi, Hierbij weer de logjes. Ben erg benieuwd... Groetjes AdwCleaner[C0].txt AdwCleaner[S4].txt
  10. Hi, McAfee heb ik verwijderd. Zie bijgevoegd het logje. Moet zeggen dat m'n laptop nu al stukken sneller is. Fixlog.txt
  11. Hi Kweezie Wabbit, De firefox-browser heb ik inmiddels geupdate. Bijgevoegd ook de twee logjes van FRST. Groetjes Yvonne Addition.txt FRST.txt
  12. Hoi Kweezie Wabbit, Nou vorige keer duurde het erg lang en heb sindsdien niet meer genoeg tijd gehad om de laptop zolang open te laten staan... ik had het in de planning staan om het dit weekend even opnieuw te proberen. Bedankt voor de check-up! Groetjes Yvonne
  13. Hoi Kweezie wabbit! Dank voor je hulp. Zie bijgevoegd het logbestand. Groetjes Yvonne zoek-results.log
  14. Dank je wel. En idd het heeft geen haast...
  15. Super bedankt voor de snelle reactie... hierbij het log-bestand.... log.txt
Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.