Ga naar inhoud

Jean Paul

Lid
  • Items

    498
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Reputatie-activiteit

  1. Vind ik leuk
    Jean Paul ontving reputatiepunten van kweezie wabbit in Windows life mail   
    Goede morgen,
     
    Ik wachtte af of er nog mails van betrokken  correspondent  binnen kwamen maar ik heb de laatste dagen niets meer ontvangen.
    Dus, ik denk dat de tips en middeltjes geholpen hebben en /of hij heeft de boodschap begrepen.
    Voor mijn part mag dit onderwerp worden afgesloten.
    verder nogmaals bedankt voor de hulp en aan iedereen die hier zijn steentje heeft bijgedragen nog de beste wensen voor 2018.
    Groten,
    Jean 
     
     
     
     
  2. Vind ik leuk
    Jean Paul ontving reputatiepunten van Sarah in Skype   
    Zo, ik heb die fameuze berichten uit dit vak gehaald.
     
    Nu, ik herhaal nog even wat het juiste probleem is :
     
    Tot voor enkele maanden had ik geen enkel probleem met Skype.
    Op bepaalde dag was het gedaan.
    Bij een oproep naar een familielid  liep de oproep door, doch toen deze antwoordde  kwam op het scherm een secondenteller  en bij 11 à  13 seconden stopte die en verbrak deze link .
    Ik bleef echter in contact maar met schriftelijke berichten. Wederzijds.  Het zijn dus de videobeelden en audio die niet doorgingen.
    Dit bleek  (?) achteraf te wijten aan een update van Skype die is doorgevoerd.  Ook een uitleg van microsoft is dat er blijkbaar geen ondersteuning meer wordt gegeven van SS2E.
    Wat dat betekent weet ik niet en sinds die "update " is het niet meer mogelijk nog audio en videobeelden te gebruiken.  Schrijven  , onderaan , en sdoorsturen gaat.
    Zo, dit om u een juiste info te geven van het probleem.
    Ik wacht nu nog even op uw antwoord alvorens uw tips  (JAVA) uit te v oeren   om te zien of dit wel de werkwijze moet zijn, oké ?
    groeten,
    PS : ik hoop dat de heisa nu achterwege blijft.
     
  3. Vind ik leuk
    Jean Paul ontving reputatiepunten van kweezie wabbit in UPDATES   
    Goed, ik hou deze info bij  zodat ik eventueel later nog kan wijzigen.
     
    Ik denk dat we nu dit hoofdstuk "UPDATE"  kunnen afsluiten . Ik heb veel gezien en gezweet maar dit was niets in vergelijk met het nodige geduld en inzet waarmee jullie mij hebben willen helpen.
    Het is moeilijk om dit allemaal via schriftelijke weg uit te leggen en een goed resultaat te bereiken.
     
    Langs deze weg wil ik mijn ongelooflijke grote dank betuigen aan alle medewerkers daar die mij hebben geholpen.Dat ik uiteindelijk toch terug naar de winkel moest neem ik er graag bij want de pc  marcheert weer .( vingers gekruist )
     
    Bij deze wens ik jullie allen een Vrolijke Kerst en een voorspoedig nieuw en gezond 2016.     
    Sluit ik dan af of sturen jullie nog iets ?
    Daaaag
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.