Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

kweezie wabbit

Supervisor
  • Aantal items

    34.851
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

3 Volgers

Over kweezie wabbit

  • Titel
    Supervisor
  • Verjaardag 02-08-1958

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Geen info
  • Land
    Geen Info

PC Specificaties

  • Besturingssysteem
    Windows 7 Ultimate
  • Monitor
    Samsung SyncMaster943SN
  • Moederbord
    MSI H55M-E33
  • Processor
    Intel Core i3 540 @ 3.07 GHz
  • Geheugen
    2 X 2GB Corsair DDR3 @ 1333 MHz dual channel
  • Grafische Kaart
    Grafische chip geïntegreerd in de CPU
  • Harde Schijf
    WD 640GB (32MB cache) SATA300 7200rpm Caviar Black
  • Voeding
    CORSAIR CX400W, whisper quiet
  • Geluidskaart
    On board
  • Behuizing
    recycled van mijn vorig systeem

Contact Info

  • Website URL
    http://sites.google.com/site/kweeziewabbit/

PC Ervaring

  • PC Ervaring
    Professionele Kennis

Recente bezoekers van dit profiel

4.870 profielweergaven
  1. opstarten ongewenste programma's

    Start dat programma op en kijk eens bij de instellingen (of opties) of daar een mogelijkheid is om het opstarten met windows uit te schakelen. Meestal is het een vinkje dat je moet weghalen bij de optie "opstarten met windows".
  2. Ik moet porrelaar bijtreden wat betreft die boosters. Als het goed werkt, moet je niet liggen "prutsen". Die booesters heb je niet nodig en meestal doen ze toch niet wat ze beweren te kunnen en raak je in de problemen. In veel gevallen zitten er dan ook nog achterpoortjes in voor besmettingen. We zien hier geregeld gevallen waarbij de problemen pas begonnen na het gebruik van een of andere booster. Ons advies: hou alle soorten boosters van je systeem. If it ain't broke, don't try to fix it. Dan kunnen we hier afsluiten.
  3. problemen met chrome

    Heb je de gratis versie van Avira of de betalende?
  4. Ik denk het niet. Henk03 vroeg om de verwijdering van zijn account nog voor er iemand had gereageerd in dit topic.
  5. Steeds opnieuw heropstarten

    Dan zetten we er een slotje op voor het ook hier uitloopt in een welles - nietes discussie.
  6. Dual boot Windows 7 prof en Windows 10

    Bedankt voor de feedback over de oplossing. Dan kunnen we het topic afsluiten. Succes nog.
  7. Optellen met voorwaarden

    Mooi zo. Dan beschouwen we dit probleem als opgelost en sluiten het topic af.
  8. Update Filazilla lukt niet

    Dan kunnen we dit afsluiten.
  9. problemen met chrome

    Hou je ons op de hoogte van het resultaat?
  10. Hier hoef je geen tijd meer in te steken. TS heeft gevraagd om zijn account te verwijderen. Kape zal het nodige doen.
  11. cel kleuren

    Mooi zo. Da zetten we er een op.
  12. Vreemde virus perikelen

    Start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op "Gereedschap". Nu krijg je de lijst met geinstalleerde programma's te zien. Klik vervolgens rechtsonder in het programmavenster op "Opslaan als tekstdocument..." Sla het bestand install.txt op op het bureaublad. Klik vervolgens op "Opstarten". Selecteer het tabblad Windows. Klik vervolgens rechtsonder in het programmavenster op "Opslaan als tekstdocument..." Sla het bestand startup.txt op op het bureaublad. Voeg de beide tekstbestandjes als bijlage toe in je volgende bericht.
  13. Opslagproblemen

    Aangezien het probleem opgelost is, kunnen we het topic afsluiten. Bedankt iedereeen voor het aandragen van de oplossing.
  14. Vreemde virus perikelen

    OK, we gaan het simpel houden en doen wat je al gedaan hebt. We gaan Farbar Recovery Scan Tool (FRST64.exe) opnieuw gebruiken. Download de bijlage fixlist.txt en plaats het bestand op je bureaublad. fixlist.txt Dubbelklik op FRST64.exe om de tool te starten. Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer. Druk op de Fix knop. Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart. Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht. En hoe is het met de Host App Service? Staat die nog steeds op je systeem of heb je die kunnen verwijderen?
Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

×