Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen.

Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

kweezie wabbit

Supervisor
  • Aantal items

    36.537
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

4 Volgers

Over kweezie wabbit

  • Titel
    Supervisor
  • Verjaardag 02-08-1958

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Geen info
  • Land
    Geen Info

PC Specificaties

  • Besturingssysteem
    Windows 7 Ultimate
  • Monitor
    Samsung SyncMaster943SN
  • Moederbord
    MSI H55M-E33
  • Processor
    Intel Core i3 540 @ 3.07 GHz
  • Geheugen
    2 X 2GB Corsair DDR3 @ 1333 MHz dual channel
  • Grafische Kaart
    Grafische chip geïntegreerd in de CPU
  • Harde Schijf
    WD 640GB (32MB cache) SATA300 7200rpm Caviar Black
  • Voeding
    CORSAIR CX400W, whisper quiet
  • Geluidskaart
    On board
  • Behuizing
    recycled van mijn vorig systeem

Contact Info

  • Website URL
    http://sites.google.com/site/kweeziewabbit/

PC Ervaring

  • PC Ervaring
    Professionele Kennis

Recente bezoekers van dit profiel

12.442 profielweergaven
  1. Download ResetBrowser De download start automatisch. Sla het bestand op (op je bureaublad bvb). Sluit je browser. Klik met rechter muisknop op het bestand ResetBrowser.exe en kies dan voor uitvoeren als administrator om te starten. Je krijgt dan dit te zien. Klik nu op de knop Reset Chrome en wacht tot de tool klaar is. Herstart Chrome en kijk wat het resultaat is.
  2. @droske Ik vermoed dat het hierom gaat.
  3. Dat is de vraag die jij moet beantwoorden. De instructies werden correct uitgevoerd. Als je die melding niet meer krijgt, is het probleem opgelost . Krijg je de melding nog of niet?
  4. We gaan Farbar Recovery Scan Tool (FRST64.exe) opnieuw gebruiken. Download de bijlage fixlist.txt naar de map, waar ook FRST64.exe aanwezig is (in jouw geval het bureaublad) fixlist.txt Dubbelklik op FRST64.exe om de tool te starten. Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer. Druk op de Fix knop. Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart. Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht. Een handleiding via een filmpje van PC Helpforum kan je HIER vinden.
  5. Het lijkt er sterk op dat je een besmetting hebt opgelopen. Lees allereerst even het onderstaande voordat u verdergaat met de gegeven instructies! Deze info is niet bedoeld om u te laten schrikken, maar om u attent te maken op bepaalde zaken. Door het gebruik van tools kunnen instellingen veranderen of hersteld worden waar we niets aan kunnen doen. Lees ook de gegeven instructies goed door. Maak ook tijdig back-ups van al uw belangrijke bestanden: Alle documenten, Favorieten (Bladwijzers), E-Mails, Contactpersonen enz. (het is aangeraden om altijd te doen, ook al mankeert er niets aan uw pc) Schakel de actieve anti-virus software tijdelijk uit. Deze kunnen conflicteren met de gebruikte tools en de werking nadelig beïnvloeden, Na het uitvoeren van de tools kunt u uw anti-virus software weer inschakelen tot het moment dat u opnieuw het advies krijgt om deze uit te schakelen. Voeg alle logbestanden als bijlage toe aan uw bericht, lees hier hoe u de logbestanden als bijlage kunt toevoegen. Indien er een handleiding bij een tool staat lees die dan eerst door, ziet u dat we programma's laten verwijderen die u liever wilt behouden, vraag dan waarom we dit laten doen (de meeste zijn malware/adware programma's) Mocht iets niet geheel duidelijk zijn of niet lukken, geef dit dan even aan voordat u verder gaat met de gegeven instructies. Download de Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit via de onderstaande link en plaats het bestand op je bureaublad. Farbar Recovery Scan Tool Link Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft. Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren Klik met de rechtermuisknop op FRST64.exe (of FRST.exe) en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren". Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer. Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt. Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt en Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart. Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht. Een handleiding via een filmpje van PC Helpforum kan je HIER vinden.
  6. Ik zou het topic nog even open laten tot je hebt kunnen nagaan of alles correct werkt.
  7. Dat zal de versie van het instllatiebzestand zijn. De programmaversie is 68.12 Probeer nog eens een update van thunderbird te doen via het programma zelf en als dat niet lukt, kan je het installatiebestand downloaden.
  8. OK, dan zetten we er een op. Succes nog.
  9. Als het is opgelost, kunnen we het topic afsluiten. Succes nog
  10. kweezie wabbit

    Excel PDF

    Is het probleem opgelost en heb je verder geen vragen meer, geef dan een seintje zodat we het topic kunnen afsluiten.
  11. Dit bewijst dus het nut van een virtuele machine. Succes nog.
  12. Lees de foutboodschap ! Het gaat om google maps die niet correct kan geladen worden in de browser. @Theo2602 Je kan proberen of het wel lukt met de pagina te verversen (refresh) met de toets F5. Probeer ook eens in een andere browser. Net geprobeerd met firefox en geen problemen om google maps te laden en te gebruiken.
  13. Als je verder geen vragen of problemen meer hebt, geef dan een seintje zodat we dit topic kunnen afsluiten.
  14. In onze forumregels staat ook dat we geen voorstander zijn van dezelfde vraag stellen in meerdere forums. Daarom zetten we je vraag hier op pauze tot je laat weten op welk forum je verder wil gaan.
Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...