Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

kweezie wabbit

Supervisor
  • Aantal items

    36.247
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

4 Volgers

Over kweezie wabbit

  • Titel
    Supervisor
  • Verjaardag 02-08-1958

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Geen info
  • Land
    Geen Info

PC Specificaties

  • Besturingssysteem
    Windows 7 Ultimate
  • Monitor
    Samsung SyncMaster943SN
  • Moederbord
    MSI H55M-E33
  • Processor
    Intel Core i3 540 @ 3.07 GHz
  • Geheugen
    2 X 2GB Corsair DDR3 @ 1333 MHz dual channel
  • Grafische Kaart
    Grafische chip geïntegreerd in de CPU
  • Harde Schijf
    WD 640GB (32MB cache) SATA300 7200rpm Caviar Black
  • Voeding
    CORSAIR CX400W, whisper quiet
  • Geluidskaart
    On board
  • Behuizing
    recycled van mijn vorig systeem

Contact Info

  • Website URL
    http://sites.google.com/site/kweeziewabbit/

PC Ervaring

  • PC Ervaring
    Professionele Kennis

Recente bezoekers van dit profiel

10.492 profielweergaven
  1. Die "Origin Error" is een gekend fenomeen dat geregeld de kop opsteekt. Wij zijn er van op de hoogte en er wordt aan gewerkt. Er werden vandaag een aantal acties uitgevoerd achter de schermen waardoor het voorlopig weer goed gaat. We houden het in de gaten maar je mag het altijd melden als het weer opduikt.
  2. Danzetten we er een op. Succes nog.
  3. Dan nemen we aan dat het probleem is opgelost en sluiten we het topic. Succes nog.
  4. Avast Free Antivirus en Malware Bytes opnieuw downloaden en installeren. Avast Free Antivirus Malware Bytes
  5. Bedankt voor de feedback. Als alles opgelost is, kunnen we hier afsluiten. Succes nog.
  6. Heb je AVG hersteld of opnieuw geinstalleerd?
  7. AVG opnieuw installeren kan een oplossing zijn. Een andere optie is proberen AVG te herstellen. Ga naar de link AVG verwijderen hieronder en klik op de instructies voor windows 10. Volg deze instructie maar bij stap 5 klik je op herstellen (repair) i.p.v. op verwijderen (uninstall) Je kan ook zonder AVG want Windows Defender is ook goed en zit standaard in windows 10. AVG Verwijderen.
  8. Logjes zijn tip-top. Als je verder geen problemen of vragen hebt, zijn we klaar. Download KpRm van Kernel-panik en sla deze op uw bureaublad op. Klik met de rechtermuisknop op KpRm.exe en kies voor de optie Als administrator uitvoeren. Krijg je een melding van "SmartScreen" klik op Meer informatie en klik op Toch uitvoeren. Zet een vinkje bij: - Gereedschap verwijderen - Creëer een herstelpunt Klik op de knop "Uitvoeren"en wacht geduldig tot de tool gereed is. Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt met de naam kprm-(date).txt.. Plaats de inhoud van dit tekstbestand in je volgende bericht als bijlage. Note: Mochten er nog programma's of log bestanden aanwezig zijn mag je die handmatig verwijderen.
  9. Enkeel kleinigheden maar niks om je zorgen over te maken. We gaan Farbar Recovery Scan Tool (FRST64.exe) opnieuw gebruiken. Download de bijlage fixlist.txt en plaats het bestand op je bureaublad. fixlist.txt Dubbelklik op FRST64.exe om de tool te starten. Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer. Druk op de Fix knop. Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart. Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht. Een handleiding via een filmpje van PC Helpforum kan je HIER vinden. Doe daarna een scan met malwarebytes en voeg het logje ook toe aan je volgend bericht.
  10. Dergelijk programma heb je echt niet nodig. Idem voor al de zogenaamde "booster" programma's en automatische driver update programma's Zoals je ondervonden hebt, zorgen ze voor meer problemen dan ze oplossen. Hou ze dus zo ver mogelijk van je systeem. Je moet een gouden raad onthouden: als het goed werkt, laat het dan zo. Probeer niet om iets te "repareren" als het niet stuk is. En als er iets niet goed werkt of je hebt een probleem; vraag dan eerst raad en begin niet op eigen houtje te experimenteren. Als je verder geen vragen of problemen meer hebt, geef dan een seintje zodat we dit topic kunnen afsluiten.
  11. Als je verder geen vragen of problemen meer hebt, geef dan een seintje zodat we dit topic kunnen afsluiten.
  12. Bedankt voor de terugkoppeling. Soms worden problemen veroorzaakt en ook weer opgelost door een update van windows. Dat is iets waar we geen vat op hebben maar wat ons toch irriteert en frustreert. Aangezien het probleem dus opgelost is, kunnen we hier afsluiten. Succes nog met je Solitaire Collection.
  13. Aangezien op het andere forum (helpmij.nl) nog geen tips werden gegeven, kunnen we hier verder gaan. Het is dan ook geen eenvoudige vraag die je stelt maar de medewerkers blijven zoeken.
  14. Als je verder geen vragen of problemen meer hebt, geef dan een seintje zodat we dit topic kunnen afsluiten.
  15. Bedankt voor de feedback met de oplossing. Dan kunnen we hier afsluiten. Succes nog.
Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.