Ga naar inhoud

willy1

Lid
  • Items

    17
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over willy1

  • Verjaardag 06-01-1950

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Land
    België

PC Specificaties

  • Besturingssysteem
    en win 7/windouws10

PC Ervaring

  • PC Ervaring
    Geen Ervaring

Recente bezoekers van dit profiel

715 profielweergaven

willy1's prestaties

  1. ja alles is opgelost nu bedankt alvast hoor kape
  2. heb er al twee weg dus goed he .bedankt voor de hulp hoor
  3. laat maar zijn ,lost het wel op hoor, groetjes en bedankt
  4. ja dat is ik willy1 en grenadier grtz bye
  5. Meer duidelijk heid fcbbrugge zijn dat hier andere mensen dan vroeger kape Carl en zovoor als ze er nog zijn praat eens met een van hem over mij oké .ben al vele jaren lid hoor . nu zal u iets meer over schijven dat is Microsoft die dit zegt 8/9 account snap het iegelijk ook niet . als ik inlog met een die hij zegde daar ******@telenet.be gaat het niet ik vermoet dat maar juist ******@outlook.com gaat met het wachtw.. normaal bij instellingen account onder aan moet u ze kunnen zien he en zie er maar een outlook omdat ik vraag eens carll of kape hoe ik in elkaar steek gaan ze u zegen niet kwaad bedoeld op u hoor ik betaal mijn lidgeld als ze het vragen wandt weet niet wanneer? heb al met die zaken moeilijk zeer moeilijks groetjes en houden zo ps vergeten als ik maar 1 account zie is er maar een toch
  6. wat bedoelen ze hier mee heb iutgelogt en weer ingelogt maar dan he ??? Hierbij laten wij u weten dat er actie is ondernomen op uw ondersteuningsaanvraag 1297493047. Klik op deze koppeling voor meer informatie: https://support.microsoft.com/getsupport?oaspworkflow=start_1.0.0.0&wf=0&wfName=vid&incno=1297493047 U moet zijn aangemeld met hetzelfde e-mailadres als waarmee u uw ondersteuningsaanvraag hebt ingezonden. Als u op dit moment met een ander e-mailadres bent aangemeld, moet u zich eerst afmelden en weer aanmelden met het e-mailadres waarmee u de aanvraag hebt ingediend. Bedankt dat u Answer Desk hebt gekozen. We zijn er als u ons nodig hebt. Het Microsoft Answer Desk-team Opmerking: Deze e-mail is verzonden vanaf een adres waarop geen berichten kunnen worden ontvangen. Beantwoord dit bericht niet. Microsoft respecteert uw privacy. Lees meer hierover in onze online Privacyverklaring. http://privacy.microsoft.com/
  7. nee 1ik weet niet welkig ze bedoelen en zie mogen ze niet wegdoen (Microsoft) het is windouws 8 en als ik naar instelling ga accounts zie ik er maar 1 hoe komen zij dan aan zoveel dat snap ik niet normaal zou ik mijn accounts moeten zien staan toch ? wat denkt u mvg Willy
  8. willy1

    flass

    beste heb gezien dat jullie nog elders anders ook zitten maar blijf hier nu de vraag ceders gisteren kan ik geen spelletjes meer op fb flash plager niet geïnstalleerd en Explorer zou ok niet oké zijn hij op de plaatjes niet kan het schip zijn of iets gr Willy
  9. willy1

    b-box 2

    dit onderwerp bbox is opgelost en mag gesloten worden bedankt hoor clarkie
  10. willy1

    b-box 2

    Jakweezie is inmiddels onopgelost maar is juist was pc van mij Toch bedankt hoor bye
  11. willy1

    b-box 2

    http://speccy.piriform.com/results/g6D1m5o7OJhER0npLj3Bp3P is voor windouws 7 carkie voor mijn zoon
  12. willy1

    b-box 2

    waar kan ik de stuur programma's vinden van b-box2 proximuis (Belgacom)voor draadloos internet? mvg willy
  13. willy1

    code

    beste clarkie ja heb de code de ik nog wist gebruikt maar ging niet. dan heb ik het geprobeerd met mijn ID paswoord en tis gelukt alvast bedankt en een prettig weekend
  14. willy1

    code

    Clarke de laptop start een eind op dan moet ik paswoordt ingeven Ik weet het maar aanvaardt het niet, Meschien nu een tijd niet gebruikt wie weet we zien? Groetjjes
  15. willy1

    code

    beste heb een code voor in de laptop maar ja he de verkeerde een paar keer ingegeven en nu kan ik niet meer wat kan ik doen voor weer in laptop te geraken mvg willy1
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.