Ga naar inhoud

Eva-van_Belgacom

Lid
  • Items

    36
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over Eva-van_Belgacom

  • Verjaardag 02-02-1977

Contact Info

  • Website URL
    http://community.belgacom.be

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

Eva-van_Belgacom's prestaties

  1. Beste Nicolas Janssen, Het kan kloppen wat stegisoft zegt. Ik raad aan dat u even contact opneemt met Dlink. U vindt alle informatie op volgende website: Ondersteuning Vriendelijke groet, Eva
  2. Beste, Hiervoor dient u een account aan te maken in windows live mail. Volgende link legt uit hoe daarvoor te werk kan gaan: Windows Live mail (Vista/Windows 7) - Mailbox instellen U kan ook de Belgacom helpdesk contacteren (080022700). Zij helpen u graag verder met dit probleem. Vriendelijke groet, Eva
  3. Beste, U kan altijd in uw b-box de poorten forwarden. Ik heb hier een website voor u met al de nodige informatie maar dit wel in het Engels. B-box: Default Port Forwarding on the Belgacom BBOX-6726 B-box2: Default Port Forwarding on the Belgacom B-Box2 Vriendelijke groet, Eva
  4. Beste Honk, Ik raad toch aan om even naar onze technische dienst te bellen op het gratis nummer 0800/22700. Ik kan van hieruit niets nakijken maar ik vermoed dat het probleem aan de lijn ligt en niet aan de B-box. U hebt VDSL2 zorg dan zeker dat de splitter/filter goed is aangesloten zoals in de handleiding want een fout aangesloten splitter/filter kan ook deze symptomen vertonen. Onze technische dienst is elke dag bereikbaar tot 22 uur. Vriendelijke groet, Eva
  5. Beste, Als het @-teken wegvalt terwijl de led van XDSL blijft branden is de modem mogelijk stuk. Je kan eventueel een reset proberen door de restore-schakelaar aan de achterkant een 10-tal seconden in te drukken. Als dit het probleem niet oplost kan je best de helpdesk contacteren (080022700 optie 1) en een omruilnummer vragen waarmee je gratis een nieuwe b-box kan afhalen in een teleboetiek. Dit op voorwaarde dat de modem geen twee jaar oud is. Als de led van XDSL ook uitvalt ligt het probleem mogelijk bij de lijn en dan dien je ook de helpdesk te contacteren. Vriendelijke groet, Eva
  6. Beste, Wpa is inderdaad een betere beveiliging dan wep. Volgende link legt uit hoe je de b-box met een wpa-sleutel kan beveiligen: http://selfcare.belgacom.net/private-internetnew-install-securisation-wireless-nl.html Dat je draadloos signaal wegvalt zou kunnen liggen aan de kwaliteit van het signaal. je kan eventueel een ander kanaal proberen: Belgacom - Online Support Als dat het probleem met het wegvallen van de verbinding niet oplost kan je best contact nemen met op onze helpdesk op het gratis nummer 080022700 optie 1. Zij kunnnen je een nieuwe b-box bezorgen. Vriendelijke groet, Eva
  7. Beste, Het probleem gaat waarschijnlijk bij de B-box zitten. Je kan proberen de pc met de andere lanpoort (pc1 of pc2) te verbinden of de tv aan te sluiten op de andere tv-ingang (tv1 of tv2). Als dit het probleem niet oplost kan je best de helpdesk (080022700 optie 1) contacteren en een omruilnummer vragen waarmee je een nieuwe B-box kan gaan afhalen bij een belgacomverkooppunt. Vriendelijke groet, Eva
  8. Beste, Sorry voor de late reactie. Je kan ook proberen de beveiliging (wep of wpa) handmatig in te stellen. Volgende link legt uit hoe: Hoe kan ik mijn draadloos b-box-netwerk beveiligen met een WPA-sleutel? vriendelijke groet, Eva
  9. Beste, Als er een bericht geblokkeerd zit in het postvak uit en je kan het niet verwijderen, dan helpt het soms om dit bericht te verslepen naar de map concepten, waarna je het wel kan verwijderen. Vriendelijke groet, Eva
  10. Beste, Als je sommige websites niet kan openen en andere wel kan het soms helpen de DNS handmatig in te stellen zoals kweezie wabbit al aanhaalt. Bij vista ga je hiervoor naar het netwerkcentrum en klik daar op netwerkverbindingen beheren. Klik vervolgens met de rechtermuisknop op de lan of draadloze verbinding en kies eigenschappen. Dubbelklik vervolgens op internetprotocol versie 4 (het vinkje niet uitvinken!). Daar kan je de DNS handmatig instellen. Kweezie wabbit heeft reeds beschreven welke dat zijn. Vriendelijke groet, Eva
  11. Beste Kristof, Je kan de B-box inderdaad met een ethernetkabel met je pc verbinden. Die kabel kan je in poort lan 1 of lan 2 plaatsen. Je kan ook het draadloze gedeelte van de modem uitschakelen. Hiervoor kan je 192.168.1.1. in de adresbalk van je browser intypen, dan kom je op de interface van de mode terecht. Kies daar Adsl-settings en vervolgens Quick start. Daar kan je het draadloze gedeelte uitzetten door wireless en broadcast op disable te zetten. Vriendelijke groet, Eva
  12. Beste kristof28, De B-box kan je met een lankabel verbinden (die kabel noemen ze ook wel ethernetkabel of rj45). De B-box is compatibel met windows 7. Zoals stegisoft al zegt kan je ook een andere modem gebruiken, maar Belgacom biedt alleen gratis telefonische ondersteuning op de modems die Belgacom zelf verkoopt. Vriendelijke groet, Eva
  13. Beste Mark, Voor dit soort problemen mag je altijd contact opnemen met onze gratis helpdesk op het nummer 080022700 optie1. Vriendelijke groet, Eva
  14. Beste Kurt, Volgende link legt uit hoe je het kanaal van de B-box kan wijzigen: Hoe kan ik het wifikanaal van mijn b-box wijzigen? Als dat het probleem niet oplost kan je best contact opnemen met onze belgacomhelpdesk op het gratis nummer 080022700 en een omruilnummer vragen om de modem om te ruilen. De garantieperiode is 2 jaar. Vriendelijke groet, Eva
  15. Beste, Als je de mails op de server wilt laten staan (zodat je ze via een andere pc opnieuw kan binnenhalen) dien je de optie een kopie van de berichten op de server achterlaten aan te vinken. Bij windows mail vind je die bij extra -> accounts. Klik daar je account aan en klik op eigenschappen. Kies meer instellingen en vervolgens het tabblad geavanceerd. Daar kan je "een kopie van de berichten op de server laten staan" aanvinken. vriendelijke groet, Eva
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.