Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

CRoelofs

Lid
  • Aantal items

    17
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over CRoelofs

  • Titel
    Lid

Recente bezoekers van dit profiel

374 profielweergaven
  1. Ongeveer 3x erin en eruit gehaald en gecontroleerd, zelfde probleem blijft zich voordoen..
  2. Edit 2: Ik heb de geheugenkaart in slot 1 gedaan, de PC helemaal uitgezet en van de stroom afgehaald, vervolgende batterij van het moederbord eruit gehaald en terug erin gedaan na een minuut. PC weer aangesloten en opgestart, nog steeds hetzelfde probleem. De PC start niet op, en zal dan denk ik de kaart in slot 1 niet herkennen..? PS, ik zie helaas geen mogelijkheid om dit topic aan te passen, anders had ik deze reacties niet eronder gezet
  3. Edit: Ik lees zojuis wat over een CMOS reset, hierbij moet ik de batterij van het moederbord eruit halen en opnieuw erin zetten. Helaas zit deze batterij onder een grote fan in mijn PC, en zal deze hele fan eruit en erin moeten monteren. Is dit echt nodig of is er een andere oplossing..?
  4. Hallo PC-Helpforum, Ik heb momenteel één Hyperx 99u5403 8GB DDR3 in mijn 2e slot van mijn PC, deze heb ik altijd gebruikt en werkt prima. Nu wilde ik graag mijn RAM geheugen upgraden naar 16 GB met een zelfde HyperX ram geheugenkaartje. Voordat ik dit kaartje wilde bestellen besloot ik om mijn huidige kaartje in slot 1 te proberen, en tot mijn conclusie start mijn PC niet eens op wanneer ik dit doe.. Nu vraag ik me af of het wel zin heeft om een 2e kaartje te kopen omdat ik het gevoel heb dat mijn PC het eerste slot niet weet te herkennen..? Nu vroeg ik mij af of er misschien een oplossing is voor mijn PC zodat ik beide sloten kan gebruiken? Alvast bedankt voor de hulp!
  5. Hallo PC forum, Mijn pc is een tijd geleden kapot gegaan, hiervan was de reden dat het moederbord niet meer correct werkte. Het defecte moederbord heb ik gister vervangen door een nieuwe: ASRock H81M-DGS https://www.asrock.com/mb/Intel/H81M-DGS R2.0/index.asp#Specification Nu dat ik het moederbord heb vervangen werkt alles weer, behalve 1 RAM geheugen slot. De pc geeft bij opstarten aan dat hij er zich een probleem onstaat in slot A, ik heb al vaker probeert het staafje opnieuw erin en eruit te halen. Niks helpt. De Ram geheugen staven die ik gebruik: https://azerty.nl/product/kingston/683482/hyperx-fury-ddr3-8-gb?gclid=CjwKCAjwkYDbBRB6EiwAR0T_-lEEnOmT_qx3_KebvNM8RXVWj24wbWgieIh_Etn-82O-VFF_m7AQWhoC1dwQAvD_BwE https://azerty.nl/product/kingston/683467/hyperx-fury-ddr3-4-gb?gclid=CjwKCAjwkYDbBRB6EiwAR0T_-pBRB5Hfl-pUvcx9yAMXAJV_Dyh4XCzaP-qgiELPg53zDg63Zj7TahoCroEQAvD_BwE Ik heb al geprobeerd de 8 gb ram in het eerste slot, en het 4 gb ram in het 2e slot of omgedraaid. Beide geeft dezelfde error. Raar omdat het moederbord maximaal 16GB ram geheugen aan zou moeten kunnen.. In de foto hier onder heb ik de melding weergegeven, bij het nemen van de foto had ik de kaart van 8GB in slot B (het 2e slot dus) Ik vroeg me af of iemand me zou kunnen helpen met dit probleem, Alvast bedankt voor de hulp! (plaatje even gedraaid, Passer)
  6. Hallo PC forum, Ik heb zojuist een playstation 4 gekregen voor kerstmis, en kom er nadat ik hem helemaal heb ingesteld achter dat ik niet op PSN (playstation network) kan. Al via 3 verschillende WiFi adressen geprobeert en via de kabel, ik heb wel gewoon internet op de ps4 alleen connect die niet naar PSN. Na een hele hoop googlen en uitproberen zou het kunnen liggen aan het NAT type dat ik heb. dit was 3 en heb ik vervolgens verandert naar 2 door uPNP uit te zetten. dit heeft echter niks geholpen, nu vroeg ik me af waar het dan aan zou kunnen liggen? misschien een aantal poorten die niet open staat en dat mijn router dit blokkeert? Ik hoop dat iemand weet hoe ik dit kan oplossen, al mijn vrienden hebben hier gek genoeg nooit problemen mee gehad. Groetjes Cyriel
  7. Beiden apparaten verwijderd en opnieuw opgestart, heeft helaas niks uitgehaald. Ik verwacht dat dit een probleem is met de netwerkkaart, of dat deze niet meer goed werkt. Ik wacht nog eventjes op verdere antwoorden af, bedankt voor de moeite!
  8. Hallo PC-helpforum, Ik heb sinds 3 dagen een alles in 1 Ziggo pakket aangesloten, dit pakket bedraagt 300 MBits. Het modem van Ziggo zit aangesloten met een kabel naar de switch en vanuit de switch gaan er 7 internet kabels naar verschillende pc's. Via de kabel ontvang ik (naast de wifi router) 300 mbits, zoals het hoort. nu is er 1 PC die maar 95mbits ontvangt, tevens is deze connectie erg onstabiel. wanneer ik ben aan het surfen op het web en naar een andere site ga geeft hij vaak de eerste keer aan dat de pagina niet kan worden geladen, een 2e keer lukt het dan echter wel. Deze PC is het zelfde aangesloten als alle andere PC's, ik heb vervolgens geprobeerd de internet kabel te testen op een andere apparaat. Dit gaf gek genoeg wel 300 mbits aan (mijn laptop). Mijn conclusie is dus dat het aan de PC ligt, en niet aan Ziggo, de bekabeling, de switch of het modem. De PC waarbij dit gebeurd is tevens 1 van de nieuwere in huis, hoewel er erg veel problemen mee zijn en deze pc erg traag is.. ik betwijfel dus dat de hardware in de pc een hogere mbits niet aan kan omdat deze pc een stuk nieuwe is als mijn laptop. Verder wordt er voornamelijk gesurft op deze PC en is dit probleem erg frustrerend omdat hij vaak geen sites in een keer laad en surfen over het algemeen super traag is. Heeft iemand enig idee wat het probleem zou kunnen zijn op deze probleem PC? Alvast bedankt voor de moeite! Cyriel
  9. Hallo PC forum! Ik zit vast met een serieus probleem waar ik al langer last van heb.. sinds een aantal weken heb ik geprobeerd Windows 10 op mijn PC te krijgen, dit kan echter door dit tekentje rechtsonder in beeld te krijgen maar verschijnt niet op mijn pc. Hiervoor heb ik gelezen dat Windows geupdate moet worden wat leid naar het volgende probleem: 15-4-2015 geeft mijn PC aan het laatst updates te hebben geinstalleerd, dit is natuurlijk al erg lang geleden en heb toen de optie aangevinkt dat deze automatisch werden gedownload wanneer er nieuwe updates beschikbaar waren. hier is denk ik toen iets fout gegaan waardoor ik tot op heden nog steeds geen nieuwe updates heb kunnen downloaden. Wanneer ik dit probeer blijft het configuratiescherm hangen of blijft het updatebalkje gewoon op bijv. 1% staan. Ik heb geprobeerd Windows opnieuw erop te zetten aangezien ik dit graag wil in de hoop dit de problemen op te lossen zodat ik Windows 10 erop kan zetten, dit werkt echter ook niet omdat er een fout melding voordoet dat zegt: ''Medium plaatsen''. Mijn vraag is nu: wat moet ik doen? De Windows updates downloaden werkt niet en het installeren van Windows 10 ook niet.. Alvast bedankt! Cyriel
  10. Het is uiteindelijk opgelost! Het probleem bleek te zitten in een programmatje KPN backup online wat de heledag aanstond op de PC. Nadat ik dit programma uit zette ging de Ping omlaag naar 30. In iedergeval bedankt voor de hulp!
  11. Ik heb het desbetreffende Switch zojuist geinstalleerd. dit heeft inderdaad helaas niks opgeleverd, mijn Ping blijft heel hoog wanneer de PC van mijn vader aan staat. Onze virusscanner (ESET NOD32) vind geen bedreigingen. zijn er misschien andere programma's die de pc scannen en ik eventueel kan proberen op Adwcleaner na? Alvast bedankt!
  12. Prima! ik ga meteen KPN benaderen en deze switch kopen! Erg handige service dit, bedankt! mvg, Cyriel
  13. De switch is een Conceptronic C100S8 De kabels zijn allemaal cat 5e inderdaad.
  14. nee, de KPN router staat op de begane grond, vanuit deze router gaat er een kabel naar een switch die in de kelder hangt. dus maar 1 Router: de KPN alles in 1 ARV7519 PSTN
  15. Dit is een witte KPN box met het typenummer: ARV7519 PSTN M.v.g Cyriel
Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.