Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

JEANSPANJE

Lid
  • Aantal items

    824
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over JEANSPANJE

  • Titel
    Lid
  • Verjaardag 25-08-1937

PC Specificaties

  • Besturingssysteem
    WINDOWS VISTA
  • Monitor
    MEDION
  • Moederbord
    32 BITS BESTURINGSSYSTEEM
  • Processor
    INTEL CORE2 QUAD CPU
  • Geheugen
    3 GB
  • Geluidskaart
    CREATIX SAA7131
  • Behuizing
    BLOK COMPUTER

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

  1. Ik weet niet of @voo.be een POP3 account is. Hoe kan ik dit vinden?
  2. Ik kan niet verder omdat de nieuwe contact account de POP3 niet aanvaardt. Kunt u mij verder helpen of niet? Mvg
  3. Neen, ik ben zelf niet aan het prutsen geweest. Waarom zou ik als mijn mails doorgestuurd worden? Ik doe achtereenvolgens het volgende: open gmail.com - instellingen - accounts en import - e-mail bekijken uit andere accounts. Nu opent het venster met gele achtergrond. Hier vul ik het e-mailadres in dat ik wil toevoegen.............@voo.be en klik dan op volgende en dan komt het venster te voorschijn waarnaar u vraagt. Ik wacht op uw verdere instructies Mvg
  4. Deze procedure werkt niet omdat ik steeds de foutmelding krijg die u in mijn eerdere berichten terug vindt. (De knipsels met gele achtergrond in mijn 3de bericht naar boven) Mijn ....@voo.be heeft geen POP 3 verbinding. Wat nu? Mvg
  5. Neen, ik ben niet van provider veranderd. Het probleem heeft te maken met mijn gmail account instellingen maar ik weet niet wat. ........@voo.be zegt dat het niet bij hen fout is want zij kunnen wel een mail naar mij sturen en als ik een mail stuur op mijn voo adres komt die ook bij mij terecht in mijn gmailbox. Alleen als anderen naar mijn ....@voo.be adres een mail sturen KOMT DIE NOOIT IN MIJN gmail box terecht sedert 21/8/2019. Graag verder bericht of u nog iets kunt doen voor mij? Mvg Is iemand anders bij u beter vertrouwd met dit soort problemen?
  6. Kunt u mij verder helpen? Ik heb sedert verleden week dinsdag niets meer ontvangen. Mvg
  7. Misschien nog volgend knipsel dat u kan helpen. Hopelijk helpt dit u verder mvg
  8. dank voor het verwijderen van de mailadressen Ik probeer mijn probleem op een andere manier te verduidelijken. Mijn mailbox .....@voo is ingesteld om alle mails door te sturen naar mijn adres ........@gmail Dit gebeurt niet. Wel ontvang ik een bericht dat ik zelf doorstuur op mijn ..@voo automatisch op mijn ....@gmail adres. Ook als VOO mij zelf een bericht stuur ontvang ik het op ...@gmail In mijn instellingen "Account en import" wil ik in "E-mails bekijken uit andere accounts" een account toevoegen van ....@voo maar dit lukt niet. Ik,krijg volgende melding. (zie knipsel) Als ik op de details van die melding klik krijg ik volgende melding (zie knipsel 1) Er is dus sedert 21 augustus geen enkele mail van ....@voo naar ....@gmail overgekomen. Hoe kunnen w<e dit oplossen? Mvg
  9. Ik heb 2 mailadressen en kan van het ene het andere adres de ontvangen berichten niet meer doorsturen sedert 21 augustus. Het eerste adres is goed geconfigureerd en stuurt een bericht wel door als ik zelf een mail stuur naar het eerste adres. Het komt goed over naar het 2de adres. Als ik de instellingen van gmail open zie ik volgend bericht (zie knipsel 1) Wat moet ik instellen in mijn gmail account want daar komt de fout steeds gemeld terug )
  10. Ik heb Windos 10 - 64 bits and Google chrome als browser. Ik heb 2 mailadressen en ik wil alle ontvangen mails in 1 adres automatisch overbrengen naar het andere mailadres . Ik ontvang echter volgend bericht waarom dit niet lukt. Zie capture png 1 Als ik de details van dit bericht bekijk krijg ik volgende melding: zie capture png Ik krijg dit probleem niet opgelost en het is opgetreden sedert 21 augustus 2019. Voorheen werkte alles normaal. Kunt u mij verder helpen? Mvg
  11. Hartelijk dank voor deze nuttige info. We kunnen nu deze topic afsluiten denk ik. Mvg
  12. Hartelijk dank voor deze informatie. Ik wacht dus een weekje nog en indien dit er nog staat probeer ik de link die U mij gestuurd hebt. Intussen mijn oprechte dank
Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.