Ga naar inhoud

Nyltiak

Lid
  • Items

    8
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Recente bezoekers van dit profiel

324 profielweergaven

Nyltiak's prestaties

  1. Hallo, hier ben ik weer. Ik zit opnieuw met een probleem, waar ik liefst zo snel mogelijk een oplossing voor vind. Ik heb volgende tabel: Naam, functie, taken, datum, weeknummer en totaal tijd (besteed aan de taak). Ik zou graag een dashboard maken om volgende overzichten te maken: totaal aantal uren besteed aan een taak/ persoon totaal aantal uren besteed aan een taak/functie totaal aantal uren besteed aan een taak/maand/functie Ik zit echter met het probleem dat, als ik functie in kolom zet (vd draaitabel), taak in rijen en totaal tijd in waarden. Als ik hiervan een cirkelgrafiek maak (filter op functie), de taken van andere functies ook onderaan komen te staan, die er niet zouden moeten staan. ik voeg een foto in (sorry staat in spaans, is een spaanse taak). ik zou ook willen dat het totaal niet in de grafiek komt te staan.
  2. Ja, inderdaad. Maar ik zou graag hebben dat, als er nieuwe waarden worden ingegeven in de tabel, die automatisch de gewenste kleur aannemen.
  3. Bestaat er de mogelijkheid om een tabel op te maken met eigen gekozen kleuren met RGB-waarden? Ik zou graag de kleuren gebruiken van ons logo en die in een tabel verwerken. Kan ik bv de titelrij een bepaalde kleur geven en afwisselend de rijen eronder wit en een ander kleur geven? Alvast bedankt!
  4. Ik had eerder gedacht aan een gedeelde tabel. Ik zou iets in volgende aard willen: Person 1 X X Person 2 x X Person 3 X Person 4 X Person 5 x Per keer dat iemand uitleg heeft gegeven aan een persoon, zet hij een kruisje. Op die manier weet de volgende persoon dat het zijn beurt is. Ik zou willen dat deze tabel iedere dag ingevuld kan worden en dus iedere dag weer leeg verschijnt. Ik had gedacht om de tabel in een gedeelde taak te zetten, maar als je dan instelt om iedere dag te herhalen, dan wordt de ingevulde tabel herhaald.
  5. Gewoon een tabel in de kalender zou ook al goed zijn (geen word doc)
  6. Hallo Ik doe mijn stage in een universiteit en nu hebben ze mij de volgende vraag gesteld: kun je een worddocument toevoegen aan een gedeelde outlookagenda? ze krijgen geregeld geïnteresseerden over de vloer die wat uitleg willen over de verschillende masters die aangeboden worden. Ze zijn met 5 personen die de uitleg kunnen geven en willen bijhouden wie de laatste keer de uitleg heeft gegeven, zodat ze weten aan wie het de volgende keer is. Dit willen ze bijhouden in een soort tabel in Word/Excel. Kun je zo'n document invoegen bij een gedeelde agenda?
  7. Dag Bucky Dit helpt me zeker al een heel eind verder! Heb je toevallig ook een idee hoe ik ervoor kan zorgen dat de keuzelijsten voor mensen met veel taken overzichtelijker kunnen zijn? Ik heb ook soms nogal lange taakomschrijvingen, die je niet altijd volledig kan lezen in je keuzelijst, tenzij je je kolom heel breed maakt, maar dat is ook geen mooi zicht vind ik. Nog een vraagje die in me opkomt, ik had graag de tabel gemaakt in de huisstijl van de school, maar ik vind niet zo makkelijk terug hoe ik de kleuren makkelijk kan aanpassen. Bedankt voor je hulp alvast, je hebt ze zeker al op weg geholpen
  8. Hallo! Ik doe momenteel mijn stage in een universiteit in Madrid. Ik heb de opdracht gekregen om een Excel-document te maken om alle leden van onze afdeling te volgen. Mijn stagementor wil dus van alle collega's kunnen zien waar ze mee bezig zijn en hoelang ze bezig zijn met hun taken. Daarom had ik eraan gedacht om een soort urenregistratie-document te maken. Ik heb een database gemaakt met alle werknemers en hun functie. Ik wil er met verticaal zoeken voor zorgen dat vanaf het moment iemand zijn naam intikt, ook zijn functie tevoorschijn komt. Dit is me al gelukt. Hierna zou ik met een keuzelijst de mogelijkheid geven aan de werknemers om makkelijk de taak uit te kiezen waaraan ze hebben gewerkt. (ik heb van iedereen een takenlijst gekregen, dus ik kan de lijst al aanvullen). MAAR, ik vroeg me af of het mogelijk is om een andere keuzelijst aan te geven, afhankelijk van de functie? Bv. als iemand functie A heeft, krijgt de keuze om taak 1,2 en 3 aan te klikken. Maar als iemand functie B heeft, mag die enkel taken 4,5 en 6 kunnen aanklikken en dus niet 1,2 en 3 (want dat behoort niet tot zijn takenpakket. VRAAG 2: Van bepaalde personen heb ik een lange takenlijst gekregen, met soms 20 taken. Dit lijkt me niet overzichtelijk om in een keuzelijst te plaatsen, is er nog een andere manier om mensen een keuze te laten maken? Alvast bedankt!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.