Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

AnitaVenlo

Lid
  • Aantal items

    9
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  1. Sorry dat het zo lang geduurd heeft. Mijn moeder gaat als het goed is switchen van internet provider. Hopelijk zijn daar de problemen mee opgelost. Hartelijk bedankt voor alle hulp en info. Grtz Anita
  2. Ik kom volgende week denk ik pas weer eens bij mijn moeder dus kan even geen screenshot plaatsen helaas. Zodra ik daar ben zal ik weer iets posten hier. Grtz Anita
  3. Zoals je ziet heeft de scan niets gevonden aan malware. Het internet is zoals ik al eerder zei niet altijd even traag. Maar het komt wel steeds vaker voor de laatste tijd. Vooral de website welke mijn moeder nodig heeft om te werken is heel erg traag. Mijn moeder zegt dat ze dan telkens 'de pagina ...... is aan het laden' ziet staan, waarnaar het erg lang duurt voordat dit ook het geval is. Ze belt voor een callcenter en de klantgegevens van de betreffende klant die ze op dat moment aan de telefoon heeft/krijgt moet ze dan natuurlijk dan wel voor zich hebben om de mensen goed te kunnen helpen met hun vragen etc. Als het niet aan de pc ligt of aan de modem, zou het dan misschien aan die website kunnen liggen. Er zijn verder geen klachten geweest van collega's over de website, vandaar dat ik ook dacht dat het toch echt aan mijn moeders PC moest liggen of het internet/modem van hier. Wat kunnen we verder nog doen of proberen ivm het internet?
  4. De scan is voltooid. Het logje heeft wel een andere naam dan dat jij zei in je bericht. Het stond wel op de locatie C:\EEK\Run\Reports als enige bestand dus ik ga ervan uit dat dit het goede logje is. scan_161019-124708.txt
  5. Ok ik ga vanmiddag even langs bij mijn moeder daarvoor. Hoelang duurt die scan ongeveer en kan ze de pc niet gebruiken? Mijn moeder zit namelijk met het inroosteren voor haar thuiswerk via de pc dus is het even handig dit te weten evt . Grtz Anita
  6. Oké prima. Ben blij dat jullie even willen kijken voor ons en evt er iets aan kunnen doen. Grtz Anita
  7. Dit zijn de 2 logjes van RSIT. Grtz Anita info.txt log.txt
  8. Oké, ik zal zodra ik weer naar mijn moeder toe ga direct hier aan beginnen en hier een log daarvan posten. Ik denk morgen. Grtz Anita
  9. Hallo, Ik heb een nogal veel voorkomende vraag ben ik bang. Het internet van mijn moeders PC is soms extreem traag. De PC is via kabel aangesloten aan de modem. De modem komt van Ziggo, deze is ongeveer 2 jaar geleden hier aangesloten geworden. Ik heb via verschillende browsers het internet 'getest'. Maar er zit niet erg veel verschil in wat betreft de snelheid. Ik vroeg mij af of het misschien überhaupt wel aan het netwerk of modem ligt of niet gewoon aan haar pc ( deze is van 2009 ongeveer). Het is voor mijn moeder erg belangrijk dat het internet wel goed blijft werken omdat ze thuiswerk heeft en haar pc + internet gewoon echt nodig heeft hiervoor. Ik hoop daarom ook dat iemand mij en mijn moeder hiermee kan helpen. Grtz Anita
Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.