Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

lowie12

Lid
  • Aantal items

    114
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over lowie12

  • Titel
    Geregeld Bezoeker

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

  1. lowie12

    google chrome

    Dank u wel voor de informatie, MVG Lowie12
  2. lowie12

    google chrome

    Ik heb het geprobeerd stegisoft maar het helpt niet
  3. lowie12

    google chrome

    Ik werk met google chrome is het normaal dat ge daar geen menubalk hebt zo ja hoe kan ik deze erop zetten, Dank bij voor baat, Lowie 12
  4. lowie12

    problemen met herstelpunt

    dat is gewoon surface pro 128 GB
  5. lowie12

    problemen met herstelpunt

    dag passer, kan niet in veilige modus blauw scherm er is een probleem met opstarten deze pc opnieuw instellen dan heb ik bij opnieuw instellen alles verwijderen opnieuw een blauw scherm er is een probleem met opnieuw instellen van deze pc
  6. lowie12

    problemen met herstelpunt

    Dag stegisoft, Ik had voor de avast installeerde een herstelpunt gemaakt en deze waren ingeschakeld ik kan ook niet meer in veilige modus ik krijg steeds het blauwe scherm met de melding er is een probleem met de computer en deze moet opnieuw worden opgestart de computer word automatisch opgestart ik heb al geprobeerd via opdrachtprompt cmd maar dan komt de melding kan de opdracht niet uitvoeren te weinig geheugen , Ik denk dat ik zal moet overwegen om hem weg te gooien ik zie niet veel mogelijkheden meer, Groeten Lowie12
  7. lowie12

    problemen met herstelpunt

    Ik werk met surface pro en ik had avast geinstalleerd daarna kreeg ik een blauw scherm ik wilde terug gaan naar een herstelpunt via systeemherstel windows herstellen met herstelpunt dat op uw pc in opgeslagen daarna een herstelpunt aangewezen en dan krijg ik de boodschap u moet systeem beveiliging op dat station inschakelen maar hoe kan ik daar geraken ik krijg steeds een blauw scherm nochtans ik had een herstelpunt gemaakt voor ik avast heb geinstalleerd in geval het niet moest lukken Dank bij voor baat, Lowie12
  8. lowie12

    windows lettertype viewer

    Ik heb ondertussen de windows lettertype viewer kunnen vinden en installeren dit had ik nodig om ttf bestanden te openen, In ieder geval bedank ik jullie beiden voor de respons , Beleefde groeten Lowie 12, PS. mag afgesloten worden
  9. lowie12

    windows lettertype viewer

    Kan er iemand mij aan microsoft lettertype viewer helpen , Ik dank bij voor baat, Lowie12
  10. lowie12

    foutmelding 0x80070643

    Dag stegisoft hierbij stuur ik een printscreen om te laten zien of het is uitgevoerd zoals je had voorgesteld ik heb dit een uur laten doen maar er gebeurd niets Groeten , lowie12
  11. lowie12

    foutmelding 0x80070643

    wat ik vergeten te melden is stegisoft ik had ook geprobeerd via catalog update en krijg de melding dat deze was geinstalleerd op deze computer
  12. lowie12

    foutmelding 0x80070643

    stegisoft, Het buildnummer 17134.228 heb ik wel wil dat dan niet zeggen dat KB 4343909 geinstalleerd is ook al geeft de geschiedenis de foutmelding want ook als ik laat zoeken naar updates krijg ik de melding dat de computer up te date is , Ik dank bij voor baat, Lowie12
  13. lowie12

    foutmelding 0x80070643

    Bedankt pearl voor de respons zoals ik hierboven heb gemeld komt de foutmelding bij het binnenhalen van KB4343909 en toch is deze geinstalleerd en geen fouten bij sfc scan
  14. lowie12

    foutmelding 0x80070643

    Ik heb KB 4343909 binnengehaald als ik ga kijken bij de updates staat KB4343909 mislukt foutmelding 0x80070643 nochtans als ik naar updates laat zoeken is de computer up te date ga ik kijken in winver heb ik buildnummer 17134.228 ik heb ook sfc laten lopen geen probleem gemeld , De vraag was hoef ik mij zorgen te maken, Dank bij voor baat, Lowie12
  15. lowie12

    informatie

    Dank u wel falstring voor de tip, Groetjes Lowie12
Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

×

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.