Ga naar inhoud

Geertjan Zinken

Lid
  • Items

    247
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

Geertjan Zinken's prestaties

  1. Probleem inmiddels opgelost. Waarschijnlijk een minder goed contact. Groet, Geertjan
  2. Sinds vandaag wordt de schijf waarop ik met een video-montage aan de slag was niet meer weergegeven in de verkenner. Ik heb de PC diverse keren opnieuw opgestart, afgesloten en netstroom eraf ( in de hoop dat een automatisch herstel zou plaatsvinden) maar niets helpt Wie heef een mogelijke oplossing? Groet, Geertjan
  3. Ik heb inderdaad geen problemen meer zoals eerder omschreven in deze topic. Nogmaals met dank aan iedereen kan hij gesloten worden. Groet, Geertjan
  4. Hallo Clarkie en Porrelaar. Dan stel ik voor dat jullie de prijs delen. Ha, ha, Ik had overigens begrepen dat ik alleen de extentie Webapps 123 en Offline documenten moest verwijderen. Sorry , maar na een paar dagen na het scherm turen gaat er wel eens wat mis. In ieder geval nogmaals hartelijk dank voor uw inzet. Groet, Geertjan
  5. En de prijs gaat naar?????? PORRELAAR Proficiat! Inderdaad de BitDefender Anti Tracker is de boosdoener. Nadat ik deze had uitgeschakeld werden de filmpjes als vanouds weer vertoond. Vraag: is deze extentie belangrijk voor het veilig internetten en moet ik daar Bitdefender over aanspreken? Of kan ik deze gerust weglaten? Ik wil jullie allemaal heel hartelijk bedanken voor de ruime tijd die jullie in mijn probleem hebben gestoken en vooral jullie vasthoudendheid. Grote klasse! Geniet nu maar van het weekend. 😀 Groet, Geertjan
  6. Heb nog even geprobeerd of ik op mijn Iphone de filmpjes in GoogleFoto's wel kan afdraaien en ja dat gaat probleemloos net als de filmpjes in de Icloud.
  7. Ik ga er vanuit dat als je klikt op Link openen in google foto's dat het wel afspeelt? Was het maar waar. Ook hier dezelfde foutmelding. dus google chrome opstarten dan naar google foto's gaan en daar met de rechtermuisknop op het bewuste bestand klik) Zo ben ik ook steeds te werk gegaan.
  8. # Kweezie. Dit zijn de smaken die ik krijg na het rechtsklikken op de film.
  9. Ik heb de twee genoemde extenties verwijderd maar helaas geen resultaat. Als ik overigens de muisaanwijzer op een filmpje zet " beweegt ' het filmpje ca. 5 seconden. Na het aanklikken komt de melding weer tevoorschijn. # Kweezie: Hoe kan ik in Google Foto's de VDL als player aangeven zodat hij niet meer naar YT gaat. Groet, Geertjan
  10. Hallo Clarkie, Ik probeer de filmpjes af te spelen zoals vanouds in Google Foto's . Echter zodra ik het filmpje heb aangeklikt krijg ik meteen het pijltje van YT te zien. bijlage 1. Als ik daar vervolgens op klik krijg ik de foutmelding. Ook ik gebruik Chrome als browser en heb de extentie erop staan zoals in de bijlage. De door u opgegeven links gaan allemaal over Google Drive. Voor mijn beeldvorming: worden de video's in Google Foto's altijd afgespeeld in Drive? Oh ja nog een vraag. Is het niet vreemd dat zowel de PC en de laptop deze fout genereren? Ik heb chrome ook nog geüpdatet zodat de nieuwste versie erop staat. Groet, Geertjan
  11. Hallo Clarkie, Ik probeer de filmpjes af te spelen zoals vanouds in Google Foto's . Echter zodra ik het filmpje heb aangeklikt krijg ik meteen het pijltje van YT te zien. bijlage 1. Als ik daar vervolgens op klik krijg ik de foutmelding. Ook ik gebruik Chrome als browser en heb de extentie erop staan zoals in de bijlage. De door u opgegeven links gaan allemaal over Google Drive. Voor mijn beeldvorming: worden de video's in Google Foto's altijd afgespeeld in Drive? Ik heb chrome ook nog geüpdatet zodat de nieuwste versie erop staat. Groet, Geertjan
  12. De filmpjes die ik wil afspelen zijn door mij zelf gemaakt. Ik maak nooit gebruik van ( illegale) filmpjes van het internet. Dus lijkt mij dat het daar niet aan kan liggen. Overigens zijn er ook filmpjes van pakweg een half jaar geleden, die toen probleemloos werden afgespeeld die het nu niet doen. Dat geldt voor mijn PC en de laptop van mijn vrouw. Toch twee verschillende apparaten met een eigen inlogcode. Het enige dat we samen delen is het internet. Ik heb overigens de router ook al een keer opnieuw opgestart. Groet, Geertjan
  13. Hallo Clarkie. Ik heb enkele filmpjes in drive gezet en ook daar krijg ik dezelfde melding van youtube. Ook nog geprobeerd om reeds lang geleden in drive filmpjes geplaatste filmpjes af te spelen maar helaas ook hier hetzelfde negatieve resultaat. Dat geldt overigens voor de filmpjes met een MOV bestand en een MP4 bestand. Voor mij is de conclusie dat het probleem in YouTube zit. Maar ja, waar? Groet, Geertjan
  14. Clarkie bedankt voor de tips. Toch is het nog niet de gezochte oplossing. Bij een incognicomodus krijg ik het filmpje wel aan het draaien maar wordt pas halverwege scherp. Met openen in een nieuw venster behaal ik geen succes en krijg dezelfde foutmelding te zien als eerder gemeld. Filmpjes in Google drive zetten lijkt mij geen optie want het zijn er erg veel. Overigens bij de eerste twee opties moet ik telkens opnieuw inloggen dus handig is dat ook niet. Toch bedankt voor het meedenken. Misschien ga ik er morgen weer mee verder maar voor nu is het welletjes. Groet, Geertjan
  15. Ik heb het nu ook pas ontdekt en de kennis hiervan ontbreekt mij ook totaal. Lijkt mij wel geen goede zaak dat er zoveel in staat. In ieder geval bedankt voor het meedenken en wie weet is er iemand op het forum die het wel iets zegt en hopelijk de oplossing weet. Dus gewoon geduld hebben. ☺️ Groet, Geertjan
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.