Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

clarkie

Lid
  • Aantal items

    25.999
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

1 Volger

Over clarkie

  • Titel
    Ervaren Lid

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Geen info
  • Land
    Geen Info

PC Specificaties

  • Besturingssysteem
    windows 10
  • Moederbord
    INTEL DX58SO
  • Processor
    INTEL Core I7 950
  • Geheugen
    6GB DDR3 triple
  • Grafische Kaart
    NVIDIA Geforce GT220 1GB
  • Harde Schijf
    SSD INTEL 80GB, sata 1000GB
  • Voeding
    500W
  • Geluidskaart
    onboard sc

PC Ervaring

  • PC Ervaring
    Geen Info

Recente bezoekers van dit profiel

4.462 profielweergaven
  1. Format C....

    Als je bovenstaande wil uitvoeren moet je eerst de laatste versie van Windows 10 downloaden, je kan die dan op een DVD of USB stick plaatsen. Handleiding hier: Het installeren van Windows 10 en bij de installatie formatteren kan je ook. je dient de aangepaste installatie te volgen waar je de mogelijkheid geboden wordt om te formatteren. zie volgende handleiding: De afbeeldingen in de handleiding en volgorde tijdens installatie zal nu tijdens deze installatie wel anders zijn dan toen de handleiding aangemaakt is omdat Microsoft vaak aanpassingen doet in de installatieprocedure.
  2. Kijk eerst nog even naar vorig bericht. Zorg ook dat de aansluiting op je smartphone waar je de USB kabel in moet pluggen proper is, dus geen stof e.a. aanwezig. Heb een site gevonden waar in beeld wordt uitgelegd hoe je de USB opties kan aanpassen, bij jouw zou dat dus niet meer lukken: https://support.bell.ca/Mobility/Smartphones_and_mobile_internet/Samsung-Galaxy-S6.how_to_change_the_usb_connection_options_on_my Indien bovenstaande niet lukt zou je in je smartphone naar Developers options moeten gaan maar die moet je eerst nog activeren. Ga naar instellingen-> telefooninfo. Klik 7 keer op Build-nummer. Nu zou je in het instellingen menu de optie developers options moeten terug vinden. Activeer die optie. Volledige uitleg vindt je terug in de links hieronder. https://android.stackexchange.com/questions/124917/where-is-the-developer-options-in-the-settings-on-the-s6 Dan moet je de USB configuratie aanpassen, bijvoorbeeld ook een vinkje zetten bij PTP. Alle uitleg en afbeeldingen in punt 15 bij volgende link: https://android.gadgethacks.com/how-to/15-reasons-unlock-developer-options-your-android-0164319/
  3. Op mijn smartphone staat er "dit apparaat wordt opgeladen via USB" en "tik voor meer opties". Op die van jouw staat dat er inderdaad niet maar er staat wel "opladen via kabel"...... dat is via USB. Kan je in dat vak klikken en krijg je dan nog opties? hoogstwaarschijnlijk niet maar niet geschoten is altijd mis .
  4. ter aanvulling van mijn vorig bericht vond ik ook onderstaande vreemde oplossing, je moet wel even door scrollen om tot bij de oplossing te komen: https://community.t-mobile.nl/samsung-362/samsung-s6-koppelen-met-pc-lukt-niet-276570
  5. Sluit je smartphone aan op je computer. Veeg Van boven aan je scherm iets naar beneden. Ik krijg onderstaande te zien. Tik op de zin: Tik voor meer opties. Dan krijg ik onderstaande mogelijkheden.
  6. Nog een tip: Klik op het zoeken icoon dat je naast de startknop ziet. Typ in het zoekenvenster energiebeheerschema , selecteer in het resultatenvenster energiebeheerschema bewerken. In het scherm dat je dan krijgt klik je op Geavanceerde energie- instellingen wijzigen. In het volgend scherm ga je naar USB- instellingen -> instelling voor selectieve USB-onderbreking. Verander de instelling naar uitgeschakeld. Klik op Toepassen en Ok. Lost dat het probleem niet op zet de instelling dan terug naar ingeschakeld.
  7. Traag opladen batterij smartphone

    Een smartphone die 3 tot 4 jaar oud is die is.........vaak helaas aan vervanging toe. Wat je nog kan doen: calibratie van de batterij en het volledig resetten van je smartphone, dus terug naar fabrieksinstellingen. https://www.android1pro.com/nl/how-to-calibrate-the-battery-of-an-android-device/
  8. Logisch dat het niet werkt. Zoals eerder aangegeven..... je hebt 2 mogelijkheden om je e-mails van Gmail te lezen. (Jij hebt in een eerder bericht vermeld dat je via Google Chrome e-mails leest.) De eerste: Via webmail, je opent een browser ( bijvoorbeeld Google Chrome) en surft naar de webmail van Gmail via https://www.google.com/gmail/ , om dan meldingen van een nieuwe e-mail te ontvangen moest je uitvoeren wat in mijn vorige berichten gevraagd werd. De tweede methode: via een e-mailprogramma op je computer zoals Outlook, Thunderbird of de App Mail. In een later bericht is op een afbeelding van jouw duidelijk te zien op de taakbalk dat de App Mail geopend staat. Dan dien je natuurlijk een andere oplossing te volgen om meldingen op je bureaublad te zien. Dus nu weer de vraag gebruik je de App Mail of de webmail via je browser????
  9. Naast bovenstaande tip was ik nog volgende vergeten..... namelijk je haalt een aantal dingen door elkaar. In een vorig bericht vroeg ik op welke wijze je e-mails van Gmail opent en leest daar gaf jij aan via Google Chrome en Edge. maar volgens een andere afbeelding van jouw blijkt dat niet zo te zijn. Je verwijst daar naar een enveloppe en dan gaat het om een e-mailprogramma en niet je browser google chrome. En ik neem aan dat het hier gaat om het programma Mail. Graag de juiste info.
  10. Je bent vergeten om op het volgende blauwe zinnetje te klikken in het instellingen venster van Gmail: klik hier om bureaubladmeldingen in te schakelen voor Gmail. Dan krijg je links boven in de hoek een vraag namelijk: mail.google.com wil het volgende....... meldingen weergeven, je dient dan op Toestaan te klikken. Ik heb de test uitgevoerd en krijg dan beneden bij een nieuwe mail de door jouw gewenste melding. Gmail moet dan wel geopend zijn in jouw browser. Bij Google chrome werkt het en zou ook moeten werken bij Firefox en safari.
  11. Office 2016 pro gekocht - error

    Stond er voor de huidige versie reeds een andere versie van office op je computer? Indien ja, verwijder er alles van.
  12. Je dient de instelling in Gmail eens te controleren. Bron: https://support.google.com/mail/answer/1075549?hl=nl&co=GENIE.Platform%3DDesktop Staan die correct? Ga dan eens in Google Chrome het onderstaande controleren. Bron: https://support.google.com/chrome/answer/3220216?hl=nl&co=GENIE.Platform%3DDesktop
  13. Best handig als je ook zou vermelden met welke software je die e-mails van Gmail normaal opent en dus leest. Je kan e-mails lezen via de browser ( IE, Google Chrome, Firefox,.....) of via software op je computer en de naam van die software hadden we dan graag geweten.
  14. inloggen Thunderbird

    Fijn te lezen dat het probleem opgelost is. Het topic afsluiten is enkel mogelijk door moderators of hoger.
  15. inloggen Thunderbird

    Ik kwam hier even voorbij fietsen om te kijken of je probleem opgelost is.....maar geen reactie tot nu toe?????
Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

×