Ga naar inhoud

peter vB

Lid
  • Items

    10
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

PC Specificaties

  • Besturingssysteem
    Windows 10 Home 64-bit
  • Monitor
    IIyana X Pro Lite
  • Moederbord
    Lenovo Sharkbay vers. 31900058
  • Processor
    Intel Core i5 4460 - Haswell
  • Geheugen
    DDR3 4096 Mbytes
  • Grafische Kaart
    Intel HD Graphics 4600
  • Harde Schijf
    ST500DM002-1BD142
  • Geluidskaart
    Realtek High Definition Audio

PC Ervaring

  • PC Ervaring
    Matige Kennis

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

peter vB's prestaties

  1. Dotchiejac en Porrelaar, gmail is met jullie aanwijzing uitstekend ondergebracht in Outlook. Nogmaals dank!
  2. De oorzaak en oplossing van wel/niet accepteren van mijn wachtwoorden. Ik heb drie e-mailadressen bij KPN. Een van de adressen was gehackt. Reden voor mij om de wachtwoorden van alle drie aan te passen. In mijn accounts bij KPN de wachtwoorden aangepast, dit eveneens gedaan in mijn Outlook. Daarbij heb ik wellicht fouten gemaakt in de registratie van de wachtwoorden. Ik heb verzuimd om ook meteen de wachtwoorden op al de andere apparaten aan te passen: 2xGMS, 4xTablet. Al mijn apparaten (e-mailprogramma's) scannen bij een wifi-verbinding om het kwartier of er sprake is van een update. Dat automatisch scannen zal ik in het vervolg maar uit zetten. Zodra de KPN-server tien maal benaderd is door een programma zonder dat er - door een 'fout' wachtwoord - een verbinding tot stand komt, wordt het account met het bijbehorende IP-adres geblokkeerd. De oplossing was: alle account op de apparaten verwijderen, een uur wachten, en vervolgens de accounts weer aanmaken. Op dit moment ben ik weer in de lucht. Conclusie: Het was geen systeemfout bij KPN, ik was zelf de oorzaak van het probleem. Het veiligheidssysteem van KPN heeft uitstekend gewerkt. Lijkt mij niet zo complex om deze oplossing ook bij de reguliere medewerkers van de helpdesk neer te leggen. Dat dan weer wel. Na vier dagen zonder e-mail, blijkt de wereld nog steeds gewoon te draaien. Niet onbelangrijk om ook dat eens vast te stellen. Beste Moderator, ik hoop dat iemand anders die dit overkomt hier iets aan heeft. Nogmaals dank voor de support.
  3. Leden Dotchiejack en Porrelaar, hartelijk dank voor jullie support! Ik ga er mee aan de slag.
  4. Ik wilde in mijn outlook 2013 een account aanmaken voor een gmail-adres Google geeft echter de melding dat Outlook 2013 als onveilig beschouwd wordt. Mijn vraag: wordt Outlook 2013 niet meer ondersteund door Microsoft en is dus inderdaad niet meer veilig?
  5. Goedemiddag Moderator, ik had gisteren al een keer via mijn GSM - voortschrijdend inzicht - verbinding gezocht met webmail zonder het WiFi-netwerk te gebruiken. Het probleem blijft. Daarmee is ook het modem uitgesloten als storingsbron. Mede dankzij uw bijdrage en die van Stegisof, kan ik niet anders dan concluderen dat alleen KPN kan bijdragen aan een oplossing. In ieder geval mijn dank voor het inspelen op mijn vraag. Ik weet nu in ieder geval waar ik terecht kan met digitale problemen!
  6. Beste Moderator, 1) Ik ben geabonneerd op Haveibeenpwned.com I.v.m. een melding dat één van mijn e-mailadressen in september op straat was komen te liggen, was reden om al mijn wachtwoorden bij KPN aan te passen. Dat werkte dus niet. 2) Ik gebruik de passwordmanager van Firefox 3) Zowel PC, GSM of tablet bieden geen soelaas bij aanpassing wachtwoord/inloggen. 4) Vanavond een scan uitgevoerd met Hitman Pro Alert (betaalde versie), resultaat daarvan treft u bijgesloten aan. Dus, helaas ben ik bang dat deze antwoorden geen aangrijpingspunten bieden voor een oplossing via mijn systeem. Of de detectie van Hitman zou iets moeten betekenen... HitmanPro_20200121_1134.log
  7. Volgens mij heb ik u via een alternatieve manier de twee files toegezonden. Aangezien ik er niet op vertrouw dat dat goed gegaan is; bij dezen nogmaals. Addition.txt FRST.txt
  8. Stegisoft, dank voor je suggesties. Helaas, beiden waren reeds punt van aandacht Hebben echter niet tot een oplossing van het probleem geleid. KPN heeft het probleem nog steeds in onderzoek.
  9. Dank je wel voor je reactie. Maar als gezegd; alle suggesties van KPN op hun sites vermeld heb ik heb ik voor zover nageplozen. Gisteren nog even verder geëxperimenteerd. Na aanmaak van een nieuw wachtwoord had ik toegang tot mijn webmail. Na enkele minuten kreeg ik een melding dat er iets niet goed was aan mijn wachtwoord. Ik leid hier aan af dat KPN mijn wachtwoord niet 'vasthoudt'. Daarna kreeg ik geen toegang meer met mijn wacht woord. Helaas nog geen respons van KPN gehad.
  10. De aanmaak van een wachtwoord bij KPN voor toegang tot mijn e-mailaccount leidt steevast tot: "Deze gebruikersnaam en/ of wachtwoord is niet bekend. Wachtwoord vergeten? Klik op 'Wachtwoord vergeten'." Ik heb alle mogelijke procedures doorlopen die KPN aangeeft om een wachtwoord te herstellen. Ik krijg wel een bevestiging terug dat mijn wachtwoord geaccepteerd is, en dat het wachtwoord binnen een uur geactiveerd zou moeten zijn: not! De KPN-helpdesk heeft een ticket aangemaakt omdat de betreffende medewerker geen oplossing voor mijn probleem had. Het duurt echter 3-5 dagen voordat ik gebeld zal worden door iemand van een hoger echelon. Dat is vandaag de dag een eeuwigheid om zonder e-mail te zitten ; ). Vandaar mijn post op deze site, in de hoop dat ik sneller geholpen kan worden. Probleem is overigens onafhankelijk van gebruikte browser (uitgeprobeerd op firefox, microsoft edge, explorer). Op mijn PC draait Windows 10. De vraag is: is dit een probleem veroorzaakt door mijn systeem of is dit een systeemfout bij KPN? In beide gevallen: is dit op te lossen?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.