Ga naar inhoud

YvanAG

Lid
  • Items

    39
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

YvanAG's prestaties

  1. Beste, Ik heb vastgesteld dat het altijd de eerste 15 contactpersonen (ongeacht dewelke) zijn die ofwel in het Engels, ofwel in het Nederlands staan. Stabiel is deze situatie dus niet. Alle andere contactpersonen blijven (ongeacht wie) constant in het Nederlands. Mvg, Yvan
  2. Beste, Het rare van de zaak is, dat wanneer bijvoorbeeld 15 contactpersonen in het Engels staan (de rest in het Nederlands) en ik stuur naar één van die personen een berichtje, dat enkel die contactpersoon in het Nederlands komt te staan, de andere 14 blijven in het Engels (de rest blijft ook in het Nederlands). Raar maar waar ...
  3. Beste Dorske, Ja, sorry, ik had die foto's eerst moeten bewerken vooraleer ze door te sturen (i.v.m. de privacy). Te laat aan gedacht. Goed te vernemen dat jullie dat gaan doen. Wat betreft mijn computer: die werkt prima. Mvg, Yvan
  4. Goede middag, Deze week waren er problemen met Facebook en Messenger. Wanneer ik nu een bericht wil versturen via Messenger, dan staat de linker kolom, waarin mijn contactpersonen staan, in het Engels. De contactpersonen waarmee ik al een tijdje geen berichtjes heb uitgewisseld, staan in het Nederlands. Wanneer ik met de rechtermuisknop klik op het cirkeltje met de drie putjes, dan heb ik een menu met "opnieuw opslaan". Wanneer ik daarom klik, komen de tekstjes onder mijn contactpersonen terug in het Nederlands te staan. Let wel, de berichten zelf (middenveld) blijven in het Nederlands staan evenals de opties in de rechter kolom. Wat te doen? Erg storend is dat nu wel, maar 't is wel een raar zicht (zie bijgeleverde foto's). Mvg, Yvan
  5. Niet nodig om beginnen te blozen. Ik was, voor ik jullie raadpleegde, eens gaan kijken op de website van LENOVO. Omdat ik de laatste nieuwe driver al had, hadden de aldaar beschreven oplossingen geen invloed op de werking van de microfoon. Ik had er nooit aan gedacht om de oorspronkelijke driver terug te installeren. Maar … eind goed, al goed. PRETTIG PAASWEEKEND (ondanks de beperkingen) en nogmaals een dikke merci !!!
  6. Alles werkt nu prima: - geluid bij de opname van een video - geluid bij een videochat op Messenger Een dikke merci voor de hulp. Zonder jullie had ik het nooit gevonden. Nogmaals dank !!!
  7. De Conexant SmartAudio HD was standaard ingesteld.
  8. Heb de eigenschappen van de microfoon aangepast. Bij het testen wijkt het gekleurde balkje nu verder uit, maar daar blijft het bij. Dus ... de PC herkent de micro en deze reageert ... alleen ... het opgenomen geluid gaat verloren.
  9. Nog een opmerking: Wanneer ik de microfoon test, beweegt het gekleurde balkje van links naar rechts maar die uitwijking is, gezien de totale lengte van de balk, nogal klein. Kan het zijn dat die micro wel werkt maar dat die zodanig gedempt wordt dat de persoon, waarmee ik chat, mij niet hoort ???
  10. Ik ga het zo laten. Mijn PC werkt nu goed, dank zij jullie tussenkomsten in een recent verleden (was toen nog geen "lid"). Ik heb nog nooit een "herstelpunt" aangemaakt en zou niet weten hoe. Bij mijn PC heet "notepad" blijkbaar "kladblok". In tijden van coronacrisis wou ik op Messenger eens videochatten. Dat werkte deels: ik zag en hoorde mijn correspondent, hij/zij zag me enkel. Had er nu geen coronacrisis geweest, ik zou nooit aan videochatten toe geweest zijn. Bovendien heb ik een tablet waarmee videochatten op Messenger geen probleem is. Met die tablet kan ik zonder problemen foto's en video's maken. Met een PC zou dat toch niet te doen zijn. Ik dacht dat het probleem in een handomdraai (één of meer instellingen wijzigen) op te lossen was. Het blijkt nu wat ingewikkelder te zijn en de schrik dat het zou mislukken en dat ik terug problemen zou krijgen met de PC, is te groot. Mijn PC is trouwens ook niet meer van de jongste (LENOVO G50). Ik dank jullie om voor een oplossing te zorgen en wie weet heb ik jullie nog eens nodig ..... Mvg, Yvan
  11. Nu krijg ik het volgende (bij "Privacy"):
  12. Het probleem is niet opgelost maar u oplossing lijkt nogal ingewikkeld en mijn kennis van (computertechnisch) Engels is te beperkt om het voorgestelde te begrijpen. Sorry daarvoor.
  13. Het icoontje "Camera" staat in de lijst met o.a. "Microsoft Store", "Instellingen", "Deze PC", enz. Heb eens "Problemen met spraak detecteren en oplossen" (Conf. scherm) geopend en zie hier de beelden:
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.