nokiaprox

Lid
    • Aantal items

      303
    • Registratiedatum

    • Laatst bezocht

    Over nokiaprox

    • Titel
      Vaste Bezoeker

    Profiel Informatie

    • Geslacht
      Man
    • Land
      België

    PC Specificaties

    • Besturingssysteem
      Windows 7

    PC Ervaring

    • PC Ervaring
      Geen Info

    Recente bezoekers van dit profiel

    706 profielweergaven
    1. Bij Proximus kan je zelf een lijntest starten. Indien tijdens deze automatische procedure fouten op de lijn geconstateerd worden, kan je een afspraak maken met een technieker. Zo ga je te werk: Log in op MyProximus. (Als je nog geen account hebt, zal je dit eerst moeten aanmaken.) Klik op 'Mijn Support' rechtsboven. Op de volgende pagina staat linksonder 'Test mijn lijn'. Klik daar op 'Start de test'. Ik had een paar maand geleden een gelijkaardig probleem en ben op die manier vlug geholpen (volgens Proximus-normen ).
    2. Misschien heb je iets aan deze_uitleg van Samsung zelf. Zie vooral puntje 3. Apps uitschakelen
    3. Dit lijkt toch een hardware-probleem (bevestiging van het toetsenbord ?). Laten herstellen onder garantie is hier de beste optie.
    4. Lees op https://www.schoonepc.nl/windows10/windows_verkenner.html eens de TIP onder Weergave aanpassen. Voer schijfopruiming uit met het vakje voor 'Miniaturen' aangevinkt. Normaal gezien wordt de miniaturen-database (= de verborgen systeemfiles thumbs.db) daarna opnieuw aangemaakt.
    5. Nog een bedenking. Heb je Recuva ook laten scannen naar niet-verwijderde bestanden? Klik daartoe op 'Opties...' rechtsboven en zet in het tabblad 'Acties' een vinkje bij 'Zoek naar niet-verwijderde bestanden' Misschien kan je op die manier (enkele van) je foto's redden en kopiëren naar je harde schijf.
    6. Indien al die programma's niets uitgehaald hebben, vrees ik dat het er echt niet goed uitziet. Maar misschien heeft iemand anders dé gouden tip? Mvg.
    7. Je kan nog eens proberen met EaseUS_Data_Recovery_Wizard Dit werkt ongeveer zoals Recuva. Hier vind je een handleiding.
    8. Ter informatie: Ik maak gebruik van de Devolo dLAN 650+ (Theoretische transmissiesnelheid 600 Mbps), in een huis met een oud elektriciteitsnet. Er zit zeker 30 m leiding tussen de 2 adapters. Bij directe aansluiting van laptop aan de modem (met kabel) haal ik een downloadsnelheid van 90 Mbps. Met de Devolo's over het elektriciteitsnet haal ik tussen 70 en 75 Mbps. Dus een relatief klein verlies in vergelijking met een repeater, waar de snelheid minstens gehalveerd wordt. De dLAN 1200+ die droske vermeldt kan theoretisch tot 1200 Mbps halen, dus zullen de verliezen daar nog kleiner zijn. Wat wel een rol kan spelen zijn andere toestellen die op dezelfde stroomkring aangesloten zijn. Zo heb ik ondervonden dat een oplader van een smartphone (schakelende voeding, dus stoorpulsen) in een stopcontact in dezelfde kamer als een Devolo de snelheid nog iets meer beperkt. Volgens Devolo zouden zelfs verschillende fasen geen invloed hebben, alhoewel dat waarschijnlijk met een korrel zout moet genomen worden, zie faq: http://www.devolo.be/service/faq/dlan-1200-powerline/
    9. Volgens mij klopt deze instelling niet. Er wordt als IP-adres en gateway tweemaal hetzelfde adres ingevuld. Probeer eens als IP-adres het laatste getal te wijzigen. Neem iets als 192.168.2.250 . De gateway staat juist ingesteld. Of je kan er ook voor kiezen (bij wijze van test) om automatisch een IP-adres te laten toekennen. Deze verbindingen gaan over 2 verschillende adapters. De LAN-adapter is dus juist geconfigureerd, de WLAN-adapter niet.
    10. Toevallig heb ik hier een tamelijk recente (2016) Medion-laptop, om e.e.a. te installeren. Omdat het niet mijn laptop is, wou ik er niet mee experimenteren, maar vorige week werd de Creators Update automatisch gedownload. Ik liet de installatie gewoon zijn gang gaan (duurde ongeveer anderhalf uur) en bij het uittesten achteraf loopt alles vlot, laptop lijkt zelfs iets sneller dan vroeger. Zelfs Edge werkt goed. Dus, indien je geen problemen wil, best afwachten. Geduld is een schone deugd ...
    11. Even tussendoor: TS heeft nog de Anniversary Update en die is volledig bijgewerkt (zie afbeelding van geïnstalleerde updates: versie 1607). Om problemen te vermijden adviseert Microsoft om de Creators Update NIET handmatig te forceren. Wanneer de nieuwe update stabiel genoeg is voor de PC van TS, zal die automatisch aangeboden worden. Ik zou dus nog even afwachten...
    12. De fout ligt niet bij FF maar bij Microsoft. Hier wordt een TIJDELIJKE (minder beveiligde) oplossing voor FF gegeven, in afwachting dat MS met een oplossing voor zijn servers komt.
    13. Als laatste redmiddel kan je je verhaal (met zoveel mogelijk details) op papier zetten en per post (zoals in de goede oude tijd) versturen naar Microsoft. Misschien is er wel iemand die het leest en reageert . MICROSOFT - klantendienst Da Vincilaan 3 1935 Zaventem of MICROSOFT B.V. Schiphol Evert van de Beekstraat 354 1118CZ Schiphol
    14. Je zou kunnen proberen je vraag te stellen aan de Microsoft-community. Ga naar deze_pagina , klik bovenaan op 'deelnemen' en kies 'Een vraag stellen'. Je zal je dan moeten aanmelden met een microsoft-account (= outlook.com- of hotmail.com-adres) . Maak eventueel een nieuw account door onderaan te klikken op 'Nu registreren'. (vergeet je gekozen adres en wachtwoord niet ). Als ook dit niet helpt weet ik niet meer wat je verder nog zou kunnen proberen. Succes!
    15. Probeerde je deze_pagina al? Kies voor 'Ik denk dat iemand anders mijn Microsoft-account gebruikt ', dan kan je daar een toelichting geven.