nokiaprox

Lid
    • Aantal items

      291
    • Registratiedatum

    • Laatst bezocht

    Over nokiaprox

    • Titel
      Vaste Bezoeker

    Profiel Informatie

    • Geslacht
      Man
    • Land
      België

    PC Specificaties

    • Besturingssysteem
      Windows 7

    PC Ervaring

    • PC Ervaring
      Geen Info

    Recente bezoekers van dit profiel

    624 profielweergaven
    1. Als laatste redmiddel kan je je verhaal (met zoveel mogelijk details) op papier zetten en per post (zoals in de goede oude tijd) versturen naar Microsoft. Misschien is er wel iemand die het leest en reageert . MICROSOFT - klantendienst Da Vincilaan 3 1935 Zaventem of MICROSOFT B.V. Schiphol Evert van de Beekstraat 354 1118CZ Schiphol
    2. Je zou kunnen proberen je vraag te stellen aan de Microsoft-community. Ga naar deze_pagina , klik bovenaan op 'deelnemen' en kies 'Een vraag stellen'. Je zal je dan moeten aanmelden met een microsoft-account (= outlook.com- of hotmail.com-adres) . Maak eventueel een nieuw account door onderaan te klikken op 'Nu registreren'. (vergeet je gekozen adres en wachtwoord niet ). Als ook dit niet helpt weet ik niet meer wat je verder nog zou kunnen proberen. Succes!
    3. Probeerde je deze_pagina al? Kies voor 'Ik denk dat iemand anders mijn Microsoft-account gebruikt ', dan kan je daar een toelichting geven.
    4. Freemake al geprobeerd? ( Zie hier een korte recensie van ComputerIdee)
    5. Hopelijk kan je op die manier verder gebruikmaken van WT. Je vindt trouwens veel klachten dat de upload stopt na 5 MB, sommige dateren al van 2014 (google eens op wetransfer stops at 5 mb). De meest gegeven oplossing is om de virusscanner tijdelijk uit te zetten! Zo zie je maar dat je je PC ook té goed kan dichttimmeren .
    6. Ik zou zo vlug mogelijk contact opnemen met PayPal (vanop een ander e-mailadres) én, indien er een creditkaart gekoppeld is aan je account, die kaart laten blokkeren.
    7. Gebruik jij een flash- of Ad-blocker plugin ? Die kunnen ook voor problemen zorgen volgens WeTransfer: Bron : https://wetransfer.zendesk.com/hc/en-us/articles/204261699
    8. Heb je al geprobeerd via chat ?
    9. Die gegevens staan toch al in mijn eerste antwoord. Ter verduidelijking hier nog eens : Voor België : http://www.wittegids.be/q/name/telephone/025033113/?customerType=ALL Voor Nederland : https://www.telefoonboek.nl/bedrijven/t2919463/schiphol/microsoft-b.v./
    10. Misschien ben je iets met deze uitleg: https://wetransfer.zendesk.com/hc/en-us/articles/202607826-The-upload-speed-is-slow Daarin wordt o.a. Avast als een boosdoener vermeld, hoewel ik ook mét Avast geen problemen heb. Bij mij staat het Webshield ingeschakeld maar de HTTPS-scans uitgevinkt. Misschien eens experimenteren met een paar instellingen. Of heeft het te maken met de gebruikte browser (Ik gebruikte IE) ? Ik meen mij te herinneren dat er een paar weken geleden een programma-update geweest is van Avast. Misschien zijn de detectiemethodes veranderd ? Om je internetconnectie te testen zou je kunnen proberen je bestanden eens naar een alternatief voor WT te uploaden bvb. DropSend
    11. Vandaag een paar testjes gedaan met WeTransfer: (1) Een 15-tal kleine bestanden (samen zo'n 100 MB) worden geüpload in minder dan 3 min. (2) Eén bestand van 380 MB wordt geüpload in 10 min. Deze tijden komen overeen met de uploadsnelheid die ik krijg van mijn provider (5 Mbps) en ik heb ook niets gemerkt van haperende of onderbroken uploads. De problemen die je ondervindt zitten dus waarschijnlijk niet bij WeTransfer, maar misschien zijn er connectieproblemen in je internetverbinding?
    12. Misschien lukt het je account te herstellen via https://support.microsoft.com/nl-be/help/17875 , m.b.v. een alternatief e-mailadres.
    13. Misschien kunnen deze pagina's je verder helpen: https://support.mozilla.org/nl/kb/websites-suggesties-locatiebalk-verwijderen https://support.google.com/chrome/answer/114836?hl=nl&co=GENIE.Platform=Desktop https://support.google.com/chrome/answer/157179?hl=nl (sneltoetsen voor de adresbalk -> Voorspellingen verwijderen uit de adresbalk)
    14. Belangrijke opmerking bij Recuva: Herstel de bestanden naar een andere locatie (harde schijf, USB-stick,...) dan de originele schijf, om te vermijden dat verloren bestanden overschreven worden!
    15. Heb je deze_methode al geprobeerd om die folder te verwijderen ( Begin op ongeveer éénderde van de pagina : HOW TO INSTRUCTIONS) ?