Ga naar inhoud

chrisv

Lid
  • Items

    257
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

chrisv's prestaties

  1. Achteraf was het toch de beheerder die wat aanpassingen had gedaan, waardoor ik deze foutmelding kreeg. Is inmiddels opgelost. Dank voor het meedenken!! groet, chrisv
  2. Contact opgenomen met beheerder, ben nu medebeheerder geworden, maar ik krijg weer een foutmelding (zie bijlage) op alle apparaten.??
  3. Nog geprobeerd met andere browser chrome en safari. Geeft dezelfde foutmelding?!
  4. Hallo, We hebben met een aantal mensen een gedeelde Google drive. Hier wordt gezamenlijke info opgeslagen. Als ik inlog in de site en dan doorklik naar onze gedeelde info krijg ik een foutmelding. (zie bijlage). Ik krijg deze melding op al mijn apparaten, laptop, iPad en smartphone. Tot voor twee dagen terug kon ik hier zonder problemen in. De andere hebben deze problemen niet. Dit is waarschijnlijk gebeurd nadat ik de instellingen van Firefox heb aangepast en gesynchroniseerd. Volgens mij heb ik niets bijzonders in Firefox gedaan, maar toch... Iemand enig idee hoe dit op te lossen? Alvast dank. ChrisV
  5. Hallo, Wat ik in de beschrijving voor het bekijken van de instellingen voor TRIM lees, werkt deze Windows functie niet voor SSD schijven die via de USB poort zijn aangesloten. Volgens mij kan ik bij deze functie niet het pad aangeven waar de externe SSD staat. Lazesoft Recovery Suite. Blijft na een uur hangen op 4%.?? Wat de app betreft zie ik wel 'apps' staan als ik defrag intyp, maar verder is het allemaal erg onduidelijk?
  6. Hallo , Ik heb EaseUS software geïnstalleerde en gedraaid. Bij het scannen werden veel wel of niet verwijderde bestanden gezien en voor een deel hersteld (zonder naam), een groot deel (en vermoedelijk ook naam herstel) zou ik kunnen herstellen (?) als ik een abonnement zou nemen. Heb ik niet gedaan. Heb toen gekeken of de TRIM aan of uitstond, maar ik vind op in het menuscherm geen enkele link naar TRIM (zie bijgevoegde afbeelding. Een versie verschil? Hoe verder te handelen? Alvast dank. Chrisv
  7. Wat is TRIM en hoe kan ik nagaan of deze aanstaat?
  8. Hallo, Een kennis van me heeft een externe SSD schijf die een melding kreeg dat hij geformatteerd moet worden wat hij is beschadigd en kan niet geopend worden. Dat heb ik gedaan met 'snel formatteren' . Naar mijn ervaring kan je dan altijd je bestanden terughalen. In dit geval niet. Bij het starten zie ik op een gegeven moment de melding dat er 204 bestanden zijn gevonden, maar aan het eind van de procedure krijg ik één keer de melding '190 bestanden genegeerd' en 0 bestanden herstelt. Bij een tweede scan wel de melding '204 bestanden gevonden' maar aan het eind alleen maar '0 bestanden herstelt'. Ik heb deep scannen aangezet en bij instellingen 'niet verwijderde bestanden' ook aangevinkt. Iemand een idee wat het probleem/oplossing is? Alvast dank. Chrisv
  9. Hallo, Ook deze links gaven foutmeldingen. Er zat dus iets goed fout. Heb uiteindelijk alles kunnen herstellen door middels TimeShift een eerdere installatie terug te zetten. Had uiteraard veel updates te doen, maar alles werkt weer. Dank voor het meedenken! chrisv
  10. Helaas. Moet nog steeds handmatig verbinding maken. Heb vermoedelijk ergens iets in de instellingen veranderd bij mijn pogingen de VPN verbinding automatisch te activeren bij het opstarten??
  11. Hallo, Ben wat aan het uitproberen in Linux. Heb per ongeluk netwerkinstellingen verwijderd. Nu wordt er na de opstart niet meer automatisch verbinding gemaakt. moet dus telkens handmatig een verbinding maken. Ik heb al van alles geprobeerd maar kan het probleem niet oplossen. Wie kan me helpen? Alvast dank. chrisv
  12. Het is me gelukt. Wat ik gedaan heb is in het register (via Uitvoeren) de ......\Adobe\Adept sleutel opgezocht en deze verwijderd. Hierna was mij oude adobe autorisatie verdwenen en kon ik een nieuwe aanmaken. Alles werkt nu weer naar behoren! Dank voor het meedenken! chrisv
  13. Hallo, Heb ik gedaan. Krijg de melding dat de verwijdering alleen tot stand gebracht kan worden als ik gedurende het hele proces online ben. Telkens weer geprobeerd terwijl ik absoluut zeker online was. Bleef de melding krijgen! Heb ook ADE grondig verwijderd met Revu uninstaller en opnieuw geïnstalleerd, maar dan zitten de autorisatie gegevens er toch automatisch in (??) Hoe kan ik dat omzeilen?
  14. Hallo, Ben bezig e-books van de lokale openbare bibliotheek in te lezen via mijn Windows laptop naar een e-reader (ebup format). Hierbij heb ik Adobe Digital Editions (ADE) gedownload, geïnstalleerd en geautoriseerd om boeken over te mogen zetten naar een e-reader. Ik download eerst de link, deze open ik met ADE. Maar nu krijg ik de volgende foutmelding (zie bijlage). Heb ADE al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd!. Wat te doen?? Alvast dank, Chrisv
  15. Hallo, Eindelijk is het me gelukt een stabiele VPN verbinding te maken. Heel erg dank voor het meedenken en de tips vriendelijke groet, Chrisv
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.