Ga naar inhoud

chris123

Lid
  • Items

    157
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

chris123's prestaties

Meewerkend lid

Meewerkend lid (7/14)

  • Eerste post
  • Actief
  • Gespreksstarter
  • Week één klaar
  • Een maand later

Recente badges

0

Reputatie

  1. Jep probleem lijkt nu verholpen. Zoniet laat ik het wel weten Bedankt!!
  2. OK, de boosdoener is gevonden denk ik : Teamviewer 14
  3. Net Avast even vewijderd, geen verschil op te merken..
  4. In het uitvoeren kadertje staat 'deze taak word met adminbevoegdheden gemaakt', dus dit zou OK moeten zijn? Heb geen optie om als admin uit te voeren btw.. Heb nogmaals de sfc scannow uitgevoerd en sloot zichzelf weer automatisch, hopelijk deze keer wel gelukt? Zie bijlage CBS.log
  5. ik heb de pc eens in veilige modus opgestart, en daar heb ik meteen wel verbinding...
  6. Als ik scannow doe voert het wel uit, maar sluit het zich vanzelf voor ik ook maar iets kan lezen. Zelfde voor het txt bestand, sluit vanzelf, en er verschijnt niets op het bureaublad? heb er een screenshot van proberen nemen, zie bijlage
  7. Net even geprobeerd, heeft geen invloed.. Ik heb de internetkabel van modem naar pc eens in mijn laptop gestoken, en daar heb ik meteen verbinding, dus kunnen we de modem/kabel ook wel uitsluiten.. 1 of andere opstartservice die de verbinding vertraagd misschien?
  8. Het gaat om de vaste verbinding, kabel van modem naar pc. Heb de wifi ook geprobeerd op mijn laptop/smartphone en deze werkt zo goed als meteen. Bestanden zie bijlage. http://speccy.piriform.com/results/AX6rSaJCIgKJZqjUF8Sl4vL Addition.txt FRST.txt
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.