Ga naar inhoud

Freecom freecom usb DVB-T probleem


Gast Seba-SW

Aanbevolen berichten

Hallo ik heb net een Freecom freecom usb DVB-T USB TV kaart gekocht maar ik kan geen zenders vinden met Arcsoft TotalMedia of Windows media center. Ik heb telenet digitale tv ik weet niet of telenet dit kan blokeren ofzo? IK heb al geprobeert met de digicorder er tussen en zonder de digicorder er tussen maar ik krijg geen signaal. Ik krijg wel een signaal met het bijgeleverde antenetje maar hier krijg ik maar 2 a 3 zenders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dan dat het aan je TV-coax kabel ligt kijk eens dat alles wel goed verbonden, aangesloten is. Als alles goed verbonden is probeer hem dan eens te vernieuwen.(als dat gaat) Ik heb dat ook al eens gehad, bij mij was er een verbindingsprobleem tussen mijn kabel en het aansluitingspinnetje. Dit was niet verbonden, het zat los. Dus vijs die pinnetjes eens los en kijk goed dat alles verbonden is.

Veel geluk!

greetzz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijk baar heb ik dus een miskoop gedaan na veel zoeken op het internet blijkt dat een DVB-T ,kaart zo als mijn kaart, aleen voor antenne is en niet geschikt voor kabel televisi. Wat ik nodig heb is een DVB-C. Dus als iemand een tv kaart wil kopen KOOP EEN DVB-C :P. Toch bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik probeer er 1 te vinden maar zoon kaarten vind je niet zo snel ik denk dat er 1 in de fnac staat dus ga ik van de week eens kijken. En ja ik ga men oude proberen verkopen. Nuja shit happens! :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.