Ga naar inhoud

webcam logitech

raf007

Aanbevolen berichten

hoi,

ik heb een webcam .quick cam van logitech deze wordt alleen ondersteunt door windouws xp . ik heb me echter een nieuwe pc aangeschaft maar deze draaid onder vista .mijn vraag is nu kan ik daar andere softwair opzetten ? waar moet ik die gaan zoeken en hoe moet ik dat douwnlouden .sorry van al die vragen maar ben maar een amatuur . en laatste vraag kan dit ?

kunnen jullie me helpen ?

al vast vriendelijk bedankt hiervoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

deze camera is de quicam pro 4000

deze camera is van 2005

deze quicam draaid onder windouws 8.4.8

mijn pc draaid nu onder vista 64 bits

sorry maar cam werkt niet pc vindt de webcam niet als ik hem in de usbpoort steek

waaraan zou dit kunnen ligen cam heeft altijd gewekt onder windouws 2000

groetjes en bedankt voor reaktie

---------- Post toegevoegd om 22:34 ---------- Vorige post was om 22:31 ----------

pc vindt webcam niet als ik hem in usb pooort steekt

cam is normaal niet stuk heeft altijd gewerkt onder windouws 2000

groetjes en bedant voor reaktie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zal eerst alles moeten verwijderen van je vorige software en drivers

Sluit de webcam aan en ga naar het configuratiescherm -> Systeem -> tab Hardware -> Apparaatbeheer. Bij beeldapparaten zou de webcam moeten staan ofwel bij onbekende hardware.

Klik dan rechts op de webcam en kies Verwijderen. Als alles weg is koppel je de webcam los. Ga in het configuratiescherm naar software en verwijder alles wat met je Logitech webcam te maken heeft.

Start hierna de computer opnieuw op. Installeer eerst de software die je hier hebt gedownload. Wordt er tijdens de setup gevraag om je webcam aan te sluiten mag je dit doen. Anders als de setup helemaal voltooid is, na het opnieuw opstarten van de computer.

Als het dan nog niet helpt moet je alles eens wegdoen op deze manier van logitech: http://logitech-nl-emea.custhelp.com/cgi-bin/logitech_nl_emea.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=3034&p_created=1110221857&p_sid=*tr5CfGj&p_accessibility=0&p_redirect=&p_lva=&p_sp=cF9zcmNoPSZwX3NvcnRfYnk9JnBfZ3JpZHNvcnQ9JnBfcm93X2NudD03Niw3NiZwX3Byb2RzPSZwX2NhdHM9JnBfcHY9JnBfY3Y9JnBfc2VhcmNoX3R5cGU9YW5zd2Vycy5zZWFyY2hfbmwmcF9wYWdlPTImcF9zZWFyY2hfdGV4dD1RdWlja0NhbcKuIFBybyA0MDAw&p_li=&p_topview=1

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.