Ga naar inhoud

Thomson 536 of 516 en 546


kristof28

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik ben van plan om een nieuwe pc te kopen. Ik heb gemerkt dat mijn alcatel speed touch spijtig genoeg niet meer op vista en 7 werkt. (toch niet ondersteund door belgacom)

Ik heb belgacom gecontacteerd en ik gevraagd welke modem dan wel werkt maar het moet ene zijn dat niet draadloos is. Dit is dus blijkbaar Thomson 536 of 516 en 546.

Heeft iemand ervaring met dat ding?

Is dat eenvoudig te installeren?

Ik vind het hoogst vervelend dat ze alle 3 in stopcontact moeten. Waar is de goede oude tijd van die modem dat ik nu heb. USB!!! Precies of er nog niet genoeg adapter aansluitingen zijn.

Is dat gemakkelijk die ethernet (kabel) en gaat dit eenvoudig op mijn medion dekstop pc van 6 jaar oud?

Thx!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag kristof28,

De Thomson speedtouch 536 zou vlot moeten werken met vista. Als je problemen ondervindt bij de installatie kan je altijd contact opnemen met onze installatiedienst op het gratis nummer 080022700 optie 2.

Vriendelijke groet,

Eva

Hoi Eva,

Zou dit dan ook werken op windows 7 die weldra op de markt komt?

En kan ik die modem bij belgacom bestellen of waar kan ik dat kopen?

Vriendelijk bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.