Ga naar inhoud

Alternate


Gast Ahja

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen!

Ik heb al is kennisgemaakt met Alternate en ik heb al eens geprobeerd te werken met de PC - Builder.

Maar spijtig genoeg zijn er zoveel dingen die ik niet snap.

Kunnen jullie overweg met Alternate? Zo ja, zouden jullie dan een systeem willen maken?

De PC moet dienen om te surfen en een beetje te gamen, mijn budget is €700.

Ik dacht al aan een Intel Core Duo processor en een NVidia GTX260 videokaart!

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry voor het late antwoord, we hebben blijkbaar jou discussie gemist.

Woon je in Nederland of België?

Want ik de pc-builder van Alternate is iets zeer goeds.

Maar Alternate zelf gaat hard achteruit.

Je kan misschien beter bij webwinkels zoals Azerty kopen (zeer goede ervaring, paar weken geleden weer een order van 500 euro geplaatst)

Ik stel zo iets samen bij Alternate, en als je van gedacht verandert zal ik bij Azerty iets samenstellen.

---------- Post toegevoegd om 13:11 ---------- Vorige post was om 13:04 ----------

Moest Windows Vista er nog bij?

Want anders moet ik het even herzien.

Dit heb ik er van gemaakt, wat denk je ervan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou je voor de Grafische kaart geen NVidia pakken, en voor de CPU Intel?

Niet dat ik er veel van weet maar ik dacht dat NVidia en Intel toch een betere reputatie hadden? :pcguru:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je 1000 euro of meer als budget had zou het wel gaan.

Maar kwalitatief gezien is Intel evengoed als AMD, en ATI gelijkwaardig aan Nvidia.

Die reputatie is op niks gebaseerd, sommige mensen houden van Nvidia sommige van ATI.

Als je een kaart van Nvidia wilt die evengoed presteert als deze ATI moet je echt veel meer rekenen.

En Socket 775 van Intel is nu een beetje nutteloos om te kopen. Omdat ze qua upgraden dood zijn.

Wil je een leuk Core i7 systeem ben je ook al meer kwijt.

Gewoon voor de AMD gaan icm met ATI werkt perfect samen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.