Ga naar inhoud

Tracert en ping tests werken niet


WntrSn

Aanbevolen berichten

Hallo

Sinds kort doe ik elke dag een tracert en ping test naar verschillende servers waar ik vaak op zit. Het enige probleem is dat het even heeft gewerkt, maar nu krijg ik alleen maar time out bij opdracht. Kan het zijn dat mijn firewall dit blokkeert? Het zijn geen .exe bestanden die dit doen, gewoonweg "CMD" in RUN en via speedtest etc... dus firewall geeft geen waarschuwing.

mvg

Bernd

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik gebruik alleen de command tracert (IP of hostnaam) > C:\tracert.txt

Hoe kan ik dit dan toelaten?

Ik sloot firewall ook al eens af, maar blijkbaar blijft deze actief op de één of andere manier want hij blokkeert alles wat ik vooraf al geweigerd had.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Start --> run --> cmd --> bv. tracert eu.logon.worldofwarcraft.com > C:\tracert.txt (moet normaal gezien zoizo eerste connecties een ping geven omdat dat over eigen connectie gaat en geeft hierbij time out, zelfs wanneer internet full time en tegen volledige snelheid werkt)

ik doe dit ook naar IP's van andere server waarvan ik het IP niet mag vrijgeven (heeft tijdje gewerkt, tot nu)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

Dit onderwerp werd geplaatst in het ARCHIEF. U kan NIET reageren in het archief.

Het onderwerp is ofwel opgelost of er was geen activiteit na 1 maand.

Hebt u een gelijkaardig probleem? post een nieuw onderwerp in:

Internet & netwerk - Pc helpforum

Onderwerp onterecht in archief? contacteer support@pc-helpforum.be en vermeld de link van het onderwerp.

Met vriendelijke groet,

Pc Helpforum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.