Ga naar inhoud

Radeon HD 4670 - verschil tussen kaarten?


mazze

Aanbevolen berichten

Zojuist een fijne bestelling gedaan bij Azerty:

  • AMD Phenom II X4 955 / 3.2 GHz
  • Gigabyte GA-MA790XT-UD4P
  • 4 GB ( 2 x 2 GB ) - DDR3 - 1333 MHz / PC3-10660
  • Gigabyte GV R467D3-512I

... kom ik er achter dat er op de grafische kaart een geschatte levertijd staat van 14 dagen. Terwijl de rest uit voorraad leverbaar is.

Nu heb ik de config eigenlijk schaamteloos gekopieerd van aarondk1 (hiero) en ik vraag me af of ik in deze setup de Gigabyte grafische kaart zonder problemen kan omwisselen voor eender andere kaart met dezelfde ATI Radeon HD 4670 processor. Op de Azerty site zie ik slechts kleine verschillen als ik er drie in dezelfde prijsklasse vergelijk, maar je weet het natuurlijk nooit...

Enig idee wat ik moet doen? Geduld hebben of snel een orderwijziging doorvoeren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon ieder merk is goed behalve Sweex. Mijn broer heeft de laatste van Sapphire gekocht denk ik.

Kan je trouwens niet een MSI 770-C45 kopen, van moederbord.

En dan een HD4770/HD4850 kopen?

Dan is alles wat meer in verhouding, anders heb je een te trage grafische kaart in vergelijking met je processor, tenzij je niet gaat gamen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan die Sapphire zat ik ook al te denken; da's tenminste nog een merk dat me nog wat zegt ;-)

De MB/video combinatie die je noemt zegt me niet veel; daar moet ik eens naar kijken, als het nog niet te laat is want de bestelling is al gedaan natuurlijk. Btw, deze PC gaat enkel voor foto- en video-bewerking gebruikt worden (niet professioneel, gewoon hobby) en absoluut niet voor gaming - daar heb ik andere bakskes voor.

Btw2, bedankt voor je snelle reaktie :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.