Ga naar inhoud

[OPGELOST] Hotmail account


Reklabo

Aanbevolen berichten

Mijn vrouw en ik hebben al jaren een hotmail account naast planet.nl. Van de een op de andere dag heb ik geen toegang meer tot beide hotmail accounts. Een en ander staat op verschillende computers. De foutmelding is Reactie van server: 'Forbidden',Poort: 0, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 998, Socketsfout: 87, Foutnummer: 0x800CCC33.

Ik snap er niets van en weet ook niet waar ik moet zijn voor info. Kunt u mij helpen???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Reklabo. Ik vrees dit ik slecht nieuws heb... Microsoft heeft in Juni publiek aangekondigd dat het het controleren van hotmail e-mail via outlook express zou stopzetten dit najaar...

Ik hoop dat deze link je verder kan helpen: Alternatives to DAV for accessing Hotmail on Outlook, Outlook Express, Entourage, or MSN Client - Trouble Accessing Hotmail from mail programs? - Windows Live Help

Gr,

Stijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel erg bedankt. Ik heb nu aan de hand van de Windows info van de link mijn hotmail accounts volledig kunnen herstellen langs de live option.

Nogmaals bedankt.... Een simpele tip kan grote gevolgen hebben maar microsoft zou zijn klanten beter moeten informeren. Ik heb ze erop gewezen.

Wil Mentink

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.