Ga naar inhoud

computer kopen


sanne22

Aanbevolen berichten

hallo, ik ben opzoek naar een goede pc. Ik heb een aantal voorwaarden waaraan men pc moet voldoen maar weet niet de juiste systeem vereisten dan. Wil dan namelijk iets hoger dan de normale vereisten van een software of game.

ik zou zeker volgende programma's moeten kunnen installeren en snel gebruiken: Flash cs4, photoshop cs4, illustrator cs4 en dreamwaver cs4. ik volg namelijk de richting webdesign. Ik zou ook willen dat je 4 keer programma's kan openen en dat higj dan nog niet traag is. Nu als ik er 2 open.: internet en msn dan hangt hem vast :(.Die ik nu heb is 7 jaar oud, dus zijn beste tijd gehad.

Op mijn huidge pc gaan de softwares traag of installeren ze niet.

Dus ik wil niet thuis komen met he tnadeel dat alles terug traag werkt en niet installeert.

Daarnaast een gewone simpele game moet er op gaan de sims 2 of 3.

Video's kunnen zien een goede videokaart dus en grapische kaart.

Een pc samen stellen is geen oplossing ben een beginner.

Kan iemand mij er mee helpen?

heb er ook 3 gevonden:

http://www.kieskeurig.be/pc/acer/aspire_m7720_91s8w7stpp/314900/

http://www.kieskeurig.be/pc/acer/aspire_m5201_91l2r7stpp/328419/

http://www.kieskeurig.be/pc/acer/aspire_m7300_91ktw7lt9p/340635/

welke is goed? want bij de eerste vallen wat dingen tegen zeggen ze bij de reviews

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je zo'n programma's draait kan je best een zeer krachtige processor hebben.

Alhoewel het geheugen en de harde schijf ook van belang zijn.

Ik zou kiezen voor een Dell, en met name de Dell Studio XPS 8000 van 1029 euro.

Dit is veel meer dan die andere pc's maar hiervoor krijg je wel echt kwaliteit en vooral snelheid.

De processor is de nieuwe processor, die sneller is dan die andere die jij voorstelde.

Die Acer's die jij voorstelde zijn niet echt topkwaliteit.

Ze zijn meestal slecht gemaakt van slechtere componenten, en ook heb ik het gevoel dat deze minder presteren ook al zitten er goede componenten in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een goedkope oplossing wilt dan kan dit wel...

Maar dit is wel véél en véél zwakker dan het vorige systeem dat ik voorstelde.

De prijs is ook wel veel goedkoper, het is juist wat jou maximum budget is?

Vooral voor jou doeleinde is een quadcore geen overbodige luxe.

Wat voor systeem heb je nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een Dell moet je online bestellen, dus op die website.

Dan word je pc geproduceerd en opgestuurd, dit duurt rond de 1-2 weken.

Qua garantie moet je niet naar een winkel ofzo, ze komen de pc gewoon halen, dit geld wel maar voor een jaar.

Als er na een jaar een defect is, dan moet je hem zelf opsturen , en krijg je hem (hopelijk) werkende terug(verzendkosten worden terugbetaalt!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.