Ga naar inhoud

niets meer na installatie Windows 7


noenkelMi

Aanbevolen berichten

Michel,

"windows error recovery

opstarten in safe mode

safe mode with networking

safe mode with command prompt

normaal opstarten"

maar ook hier kan ik dus niets aanklikken

en start ie dus "normaal" op

(Klikken heeft hier geen zin)

Normaal moet je in dit scherm met de pijltjes naar een optie navigeren,

En dan op enter drukken.

Mischien heb je dit zo gedaan, maar ik breng het hier toch nog even aan

ter info

Toy,Toy

Angel_

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Het schijfje waarop de installatiesoftware van WIN7 gebrand was , heb jij die installatiesoftware zelf gedownload , want je krijgt eerst via een e-mail een keysleutel toegezonden door Microsoft en dan pas kan je hiermee WIN7 downloaden en installeren. Wel raar dat je niet kon booten met dat WIN7 schijfje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Michel,

"(Klikken heeft hier geen zin)

Normaal moet je in dit scherm met de pijltjes naar een optie navigeren,

En dan op enter drukken.

Mischien heb je dit zo gedaan, maar ik breng het hier toch nog even aan

ter info

Toy,Toy

Angel_

bedankt, maar ik heb het idd zo geprobeerd

---------- Post toegevoegd om 22:34 ---------- Vorige post was om 22:32 ----------

Het schijfje waarop de installatiesoftware van WIN7 gebrand was , heb jij die installatiesoftware zelf gedownload , want je krijgt eerst via een e-mail een keysleutel toegezonden door Microsoft en dan pas kan je hiermee WIN7 downloaden en installeren. Wel raar dat je niet kon booten met dat WIN7 schijfje.

neen, dat is via de vriend van mijn dochter gebeurd.

Idd is het raar dat het niet via dat schijfje kon gebeuren, en toen hadden we eigenlijk al moeten stoppen, is het niet?

---------- Post toegevoegd om 22:37 ---------- Vorige post was om 22:34 ----------

Even een kleine opmerking.

Ik heb gemerkt dat je je probleem in verschillende fora hebt gepost. Dit is niet altijd even bevorderlijk voor het oplossen van het probleem en kan soms zelfs nog tot grotere problemen leiden.

heb ik inderdaad gedaan, ja; maar ben een beetje radeloos

ik hoop dat jullie het niet erg vinden

Wanneer ik een recept opzoek op tinternet (ik ben nl chefkok) hou ik het ook niet bij ene, en zoek ik meerdere uit

toch allemaal bedankt hoor, dat jullie me willen helpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb ik inderdaad gedaan, ja; maar ben een beetje radeloos

ik hoop dat jullie het niet erg vinden

Wanneer ik een recept opzoek op tinternet (ik ben nl chefkok) hou ik het ook niet bij ene, en zoek ik meerdere uit

toch allemaal bedankt hoor, dat jullie me willen helpen

Wanneer men op verschillende fora verschillende oplossingen gaat geven zonder dat de helpers het van elkaar weten, kan dit tot problemen leiden met je pc.

Op hetzelfde forum kunnen de helpers controleren wat een ander persoon heeft voorgesteld als eventuele oplossing en daar dan ook rekening mee houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer men op verschillende fora verschillende oplossingen gaat geven zonder dat de helpers het van elkaar weten, kan dit tot problemen leiden met je pc.

Op hetzelfde forum kunnen de helpers controleren wat een ander persoon heeft voorgesteld als eventuele oplossing en daar dan ook rekening mee houden.

ok merci, zal ik onthouden voor (ik hoop van niet) een volgende keer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer men op verschillende fora verschillende oplossingen gaat geven zonder dat de helpers het van elkaar weten, kan dit tot problemen leiden met je pc.

Op hetzelfde forum kunnen de helpers controleren wat een ander persoon heeft voorgesteld als eventuele oplossing en daar dan ook rekening mee houden.

Dit wist ik dan ook niet, mijn verontschuldigingen hiervoor.

---------- Post toegevoegd om 20:59 ---------- Vorige post was om 20:51 ----------

neen, dat is via de vriend van mijn dochter gebeurd.

Idd is het raar dat het niet via dat schijfje kon gebeuren, en toen hadden we eigenlijk al moeten stoppen, is het niet?

Inderdaad, je kreeg een persoonlijke keysleutel toegestuurd via e-mail van Microsoft die bestemd was voor jouw configuratie.

En toch om even nieuwscherig te zijn. Ging het om de Retailversie waar ik mijn twijfels over heb of deze nu nog te downloaden is, of om de probeerversie bestemd voor proffesioneel gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En toch om even nieuwscherig te zijn. Ging het om de Retailversie waar ik mijn twijfels over heb of deze nu nog te downloaden is, of om de probeerversie bestemd voor proffesioneel gebruik.

eh, hier moet ik je het antwoord voor schuldig blijven, Kevin heeft de CD mee om thuis eens te checken

maar ik denk dat het de retail is

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.