Ga naar inhoud

nieuwe videokaart nodig maar weet niet welke ik nodig heb


WoW

Aanbevolen berichten

Ik wil het spel World of Warcraft of Warcraft op high draaien maar met men pc op dit moment gaat low al moeilijk :P ,,hier zijn men pc details

video kaart:Radeon X1600 Series

geheugen:Maximumcapaciteit4.00 GBGeïnstalleerd geheugen1.00 GBGeheugenslot 1512.00 MBGeheugenslot 2512.00 MB

besturingssysteem:Microsoft Windows XP Professional

processor:Intel® Core2 CPU 6300 @ 1.86GHzversie x86 Family 6 Model 15 Stepping 6huidige snelheid 1870 MHz

wat moet ik allemaal veranderen? ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hangt een beetje van je budget af, WoW is nu niet bepaald een zware game.

Ik denk dat je voor 60 euro een HD4670 kan kopen, dat je WoW al goed kan spelen.

Wil je echt beste prijs/kwaliteit zou ik nog een week of twee wachten, dan komen er waarschijnlijk wat prijsdalingen.

En kan je een HD4850 voor 90 euro kopen.

Deze presteert aanzienlijk beter dan een HD4670.

Je processor is opzich nog in orde, is het trouwens een OEM (Dell, HP, Acer, etc) of een zelfbouw?

Als het een zelfbouw is, en je hebt verstand van overklokken kan je die wel leuk naar de 2.7-3.0 Ghz overklokken.

Mits je goede koeling hebt uiteraard, of is dit helemaal geen optie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hangt een beetje van je budget af, WoW is nu niet bepaald een zware game.

Ik denk dat je voor 60 euro een HD4670 kan kopen, dat je WoW al goed kan spelen.

Wil je echt beste prijs/kwaliteit zou ik nog een week of twee wachten, dan komen er waarschijnlijk wat prijsdalingen.

En kan je een HD4850 voor 90 euro kopen.

Deze presteert aanzienlijk beter dan een HD4670.

Je processor is opzich nog in orde, is het trouwens een OEM (Dell, HP, Acer, etc) of een zelfbouw?

Als het een zelfbouw is, en je hebt verstand van overklokken kan je die wel leuk naar de 2.7-3.0 Ghz overklokken.

Mits je goede koeling hebt uiteraard, of is dit helemaal geen optie?

gekocht by fnac ;) het is een hp ,,,nee zeer slechte koeling heeft een paar keer echt damp van gekomen,,budget is ni echt een probleem,kwil eerder echt veel veranderen zodat ik WoW alles op hoog kan draaien met 60 fps constant :D:P ik weet niet hoever dit mogelijk is natuurlijk :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.