Ga naar inhoud

website


lsmerken

Aanbevolen berichten

Op deze website kan je zonder enige kennis van HTML of iets anders een gratis formulier maken.

Formgenerator - maak uw contact - feedback - enquete - formulieren online in een handomdraai!

Als je nog vragen hebt, laat maar weten!

Ik zit met het probleem dat ik het d.m.v. template heb gedaan (deze website) en ik weet niet hoe ik da nu weg krijg, hoe moet ik dat verwijderen? is da in de flash ofz?

d.b.v.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de template ook even gedownload en ik vermoed dat je het bestand mail.php nog niet hebt geopend. Je kan dit gewoon met kladblok bewerken of met andere website software.

Als je het niet begrijpt wat je precies moet aanpassen, laat het me dan maar weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de template ook even gedownload en ik vermoed dat je het bestand mail.php nog niet hebt geopend. Je kan dit gewoon met kladblok bewerken of met andere website software.

Als je het niet begrijpt wat je precies moet aanpassen, laat het me dan maar weten.

Dit had ik al aangepast:

het ziet er zo uit:

<?

$name=$_POST['name'];

$email=$_POST['email'];

$phone=$_POST['phone'];

$message=$_POST['message'];

$ToEmail = "cinerasmus@live.be";

$ToSubject = "Bericht op jouw website";

$EmailBody = "Name: $name\n

Email: $email\n

Phone: $phone\n

Message: $message\n";

$Message = $EmailBody;

$headers .= "Content-type: text; charset=iso-8859-1\r\n";

$headers .= "From:".$email."\r\n";

mail($ToEmail,$ToSubject,$Message, $headers);

?>

Cinerasmus@live.be is de mail naar waar ik het wil.

d.b.v.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie ook net dat je een telenet-server gebruikt. PHP wordt niet ondersteunt op deze gratis server. Daarom ga je de mail niet kunnen ontvangen. Voor de rest ziet het bestand er goed uit.

Op de volgende site kan je ook volledig gratis een volledige webhosting aanschaffen.

Free Hosting, Paid Hosting, Reseller Services & VPS Servers : Byet Internet

Hiermee veranderd heel het website-adres of kan ik er nog altijd .tk achter zetten wanneer dit gebeurd ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.