Ga naar inhoud

partitie onder vista


papatje

Aanbevolen berichten

Mijn dochter heeft een laptop HP pavilion dv9363 gekocht, OS is Windows Vista Premium. Nu wil ik de harde schijf partitioneren in nog 2 partities, er staan er al 2 op C: met VISTA en D: met een back up met de fabrieksinstellingen.Ik heb geprobeerd met Paragon Partition manager 8, maar dit draait niet onder VISTA. Zijn er nog andere programma's die wel onder VISTA draaien, en daarna wil ik een image maken en op de 4e partitie zetten. Alvast bedankt voor het antwoord:p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken er 2... 1. De geintegreerde in Vista Via de Run diskmgmt.msc opstarten, venster Disk Management, rechtsklik op de partitie, Volume verkleinen. Partities vergroten is enkel mogelijk bij partities die voor een gedeelte met vrije ruimte liggen. 2. Gparted (gratis) http://gparted.sourceforge.net/ Ik raad je Gparted aan, handiger om te beheren denk ik...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.