Ga naar inhoud

[OPGELOST] Windows 7 op Acer laptop zetten


wietske

Aanbevolen berichten

Goeiemorgen allemaal.

Ik heb een acer aspire 5535 laptop en daar zit Vista op. Er zit geen Vista-dvd bij, als ik Vista er opnieuw opzet gebeurt dat vanuit de laptop zelf.

Maar nu wil ik er graag Windows 7 opzetten... Alleen werkt het niet meer met cd erin en dan booten vanaf cd ....

Heeft iemand een idee of het uberhaupt mogelijk is om Windows 7 hier op te krijgen?

:ciao:

Wietske.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedoel je van windows 7?

dat was een iso bestand ja,

heb hem op lage snelheid gebrand

hij doet het wel, ik kon em wel bekijken

maar booten, helaas niet

als je wilt kan je gewoon deze iso mounten (daemon tools) en zo installeren en na de rand gwn je c-partitie opschonen. dan is het juist hetzelfde als een clean install.

Mvg Roberto

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je wilt kan je gewoon deze iso mounten (daemon tools) en zo installeren en na de rand gwn je c-partitie opschonen. dan is het juist hetzelfde als een clean install.

Mvg Roberto

Hoi bedankt voor de tip! Maaruh, zegtie dan niet altijd van; er staat al een besturingssysteem op?

Dan staan er dus straks even twee besturingssystemen op, levert dat geen problemen op? :)

Zou je mij kunnen vertellen hoe ik dat 'opschonen' doe?

Bedankt he :ciao:

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee je installeert windows 7 dan over je huidige besturingssysteem. je huidige besturingssysteem word dan in een mapje "windows old" gezet. en dit is dus het gene wat je moet opschonen. dit opschonen kan je doen door deze stappen te volgen. hebt het zelf ook eerder gedaan bij mijn laptop. Veel plezier ermee

ps. vergeet je documenten en bestanden niet te back-uppen voor je hier aant begint. (je weet maar nooit :P)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.