Ga naar inhoud

[GZ]iemand die vailed xhtml,css kan coden


demon

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,zoals de meeste onder jullie wel weeten ben ik de webmaster van de website "ashladan" nu een tijdje geleden hebben we een oude lay out om laaten zetten maar dit is NIET gebeurd zoals wij vroege dus zou ik graag iemand van hier vraagen die het volgende kan doen:

eissen:

goede kennis van Xhtml is vereist

goede kennis van CSS is dus ook een vereist

de website MOET in divs

de website moet in elke browser goed werken

hoeveel moet er gecode worden:

namenlijk èèn pagina & èèn css bestandje meer is er niet nodig!

prijs:

0,00 euro

waarom willen wij niets betalen omdat wij er geen budget voor hebben

MAAR wij willen gerust reclame maaken voor u ;)

contact: demon@ashladan.be

note: als uw intresse heeft contacteer mij op het bovenstaande e-mail of post in deze topic maar ik wil ik beide gevallen enkele websites zien die U heeft gemaakt en ik wil ook geen lay outs hebben alleen maar een werkende site en of pagina die ik kan bekijken of een linkje naar u portfolio ;),er moet dus alleen coding gedaan worden voor de rest niks

meer informatie volgt indien de persoon zijn/haar werk mij aanstaat,ik contacteer de persoon in kwestie zelf wel :cool:

ik hoop dat iemand een vrienden plezierke wilt doen dus :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zou eventueel wat meer informatie kunnen geven rond de site, wat erop gebeurt, doelpubliek, etc ... wat het aantrekkelijk maakt voor een geinteresseerde om zo te bepalen of de "reclame" die jullie maken zal opbrengen.

sorry voor het late antwoord;)

wat gebeurd er op de website?:

op onze site worden namenlijk interviews,review geschreven en er word ook nieuws verzorgt

doelpubliek:

mensen nieuws bezorgen in het metal genre en de sub genres

waarom zou je reclame op onze site plaatsen?:

het is altijd mooi meegenomen om extra reclame te krijgen.

ps: wij zijn een metal e-zine;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.