Ga naar inhoud

Toshiba L555-117


Hummeltje

Aanbevolen berichten

hallo iedereen, ik ben een nieuw lid en heb een vraagje : ik wil een nieuwe laptop maar zie de bomen in het bos niet meer. Na lang zoeken op internet kwam ik bij de Toshiba L555-117 uit.

Kan iemand mij zeggen of dit goed is , ben iemand die veel op internet surft, graag muziek beluister, foto's , mail enz.

Zoek dus een snelle computer met groot beeld (17,3) en prachtig beeld voor foto's te bekijken.

Hij mag gerust groot zijn vermits mijn laptop als deskvervanger zou dienen.

Maar wil zeker zijn dat hij goed is en niet dat ik volgend jaar terug moet uitzien naar beter.

Wie kan mij helpen : mijn budjet is max 750 euro

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Toshiba is zeker een goede keuze, ik denk dat je daar wel veel plezier mee gaat hebben.

Ik zou alleen gaan voor een Toshiba Satellite L550-13C omdat deze een grotere hardeschijf heeft en een iets snellere processor.

In principe is elke laptop uit deze lijst geschikt, maar je eerste gevoel lag bij de Toshiba (staat ook in de lijst) en dat is geen verkeerde keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.