Ga naar inhoud

Design gezocht voor portfolio site


Tom

Aanbevolen berichten

Beste,

Als student Softwareontwikkeling houdt ik mij vooral bezig met de talen PHP,MySql en C#. Mijn kennis hiervan rijkt al vrij ver en regelmatig wordt ik gevraagd om (kleine) opdrachten te vervullen en vaak ook gratis, dit vooral om mijn kennis nog meer uit te breiden.

Nu wil ik graag een online portfolio bijhouden waar al die projecten te bezichtigen zijn. Ik beschik helaas niet over de nodige capaciteiten om een mooi design op te leveren.

Concreet:

De technische aspecten zoals formulierverwerking, php, mysql allerhande zaken ivm met scripting doe ik zelf.

Wie of wat zoek ik?

-De website is een uithangbord voor mij, het toont mijn ervaringen en het stelt mezelf voor.

-Gans de website is omhuld in een mooi kleedje, een lust voor het oog en vooral aantrekkelijk voor toekomstige klanten/werkgevers.

-U beschikt over de nodige kennis en creativiteit om een prachtige website af te leveren die bovendien volledig conform is met de nieuwste html en css standaarden.

-Reeds bestaande voorbeelden zijn een pluspunt en bieden u voordeel in het aanvaarden van deze opdracht.

Wat biedt ik u?

-Zoals de titel vermeldt is dit vrijwillig en kan ik u helaas niet vergoeden.

-U of uw bedrijf maakt het design dus u of uw bedrijf heeft steeds recht op de copyright voor het design (niet de site zelf). Hiervoor mag u dus op een welliswaar discrete manier duidelijk maken dat u beschikt over de copyright door bijvoorbeeld een vermelding in de footer. Andere vermeldingen zijn ook mogelijk mits afspraak.

-U bent de eerste waarmee contact opgenomen wordt bij het krijgen van nieuwe opdrachten in de designwereld (betalend).

Dit alles kan weinig zijn wat ik u biedt maar ik zou zeer tevreden zijn mocht ik toch wat creativiteit van jullie kunnen lenen. Alle begin is moeilijk.

Alvast bedankt voor de moeite,

Mvg,

Tom

Link naar reactie
Delen op andere sites

goedendag,

zoals u onder u topic ziet, stel ik mij ter beschikking voor dit soort zaken.

ik werk ik flex, maar kan evengoed een layout maken in html of ieder gewenste soort pagina's.

indien u interesse heeft kunt u mij altijd toevoegen.

ik zou mijn site als voorbeeld geven maar de layout is nog lang niet klaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Ik kan er niks op zeggen, enkel een ding, een portfolio is iets persoonlijk, en als je iemands design gebruikt voor uw eigen portfolio, is het tonen dat u zwak bent in het webdesignen

Ik wil u niet beledigen, maar dit is toch een belangrijk ding!

Er staat echter nergens vermeld dat ik webdesign. Webdesign en Webapplicaties ontwikkelen zijn 2 totaal onafhankelijjke items. Een goed ogende site is voor eender welk doel belangrijk om bezoekers hun aandacht te trekken en ze vooral te houden op de site. Ik ben een (Web)Applicatieontwikkelaar. Dit houdt in dat ik hetgeen maak die zorgt voor de goede werking van de applicatie, ik zorg NIET, een (Web)Applicatieontwikkelaar zorgt NIET, voor het uiterlijk, een designer is hiervoor geschikt, een (Web)Applicatieontwikkelaar niet.

Men verwacht ook niet dat een (Web)Applicatieontwikkelaar kan designen, men vraagt u voor waar je wel goed in bent en dat is Applicaties ontwikkelen. Iemand die kan designen, ontwikkelen, testen, verkopen, en alles tegelijk bestaat niet. Wie beweert het allemaal te kunnen, alles wat men vraagt, beschikt niet over voldoende kennis van al deze capaciteiten appart in zijn context. Men vraagt je voor wat je wel goed in bent.

Het doel van een portfolio is naarvoor komen met de ervaringen, de technieken, de kunsten, de kennis waarover je beschikt. Zelfs al is de site oerlelijk, als het bedrijf op zoek is naar een (Web)Applicatieontwikkelaar dan kijkt men er niet naar, men kijkt naar de werking van je site.

Ik wil tóch een goed ogende website omdat het dit toeganklijker maakt voor iedereen. En toeganklijkheid is ook belangrijk.

Het design vertelt dus nix over mijn capaciteiten als (Web)Applicatieontwikkelaar. Men zal er dan ook geen rekening mee houden.

Hopelijk is dit duidelijk genoeg voor u.

greetz,

Tom

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oow, ok dan, want ik erger me aan mensen die eigelijk stoer doen over de sites dat ze gemaakt hebben en hoe mooi ze zijn, terwijl ze dan nog wel een template gebruiken voor hun portfolio site :)

Ok, laat het dan duidelijk zijn dat een (echte, authentieke) portfolio een uithangbord is van de capaciteiten van een persoon/bedrijf. Een fotograaf kan bv ook niet designen maar heeft ook een prachtporftoliosite.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.