Ga naar inhoud

medion,akoya, P4010 D


Hummeltje

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen, wie kan mij helpen: heb vorige week deze pc gekocht, maar snap niets van dat mediacentergedoe. Als je een filmke of iets anders opneemt, moet je hiervoor betalen, en hoe krijg ik in godsnaam beeld !!!

In de beknopte handleiding staat : als de tv-gids verschijnt kan je tv kijken !!!!!! bij mij niet. En ik heb internet via de livebox van mobistar : is dit een router want bij de mededelingen van die pc staat dat de iee enz niet is bijgeleverd : wat is dit. Tussen haakjes ik ben een echte leek van deze dingen.:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste, ja daar kan ik inkomen dat je mijn vraag niet verstaat:-), maar kan het zo moeilijk uitleggen omdat ik een echte leek ben. Wel ik had graag via die mediacenter willen tv kijken, maar ik krijg geen beeld : maar nu ik weet dat dit niet gratis is , zal ik maar beter tv kijken via mijn tv denk ik. Ook radio luisteren via pc kost dan ook geld neem ik aan? Hoe en wat kunnen ze aanrekenen ( livebox mobistar ), alvast bedankt voor het snelle reageren hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.