Ga naar inhoud

Opsomming in Word


H4t0sh1

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier en heb meteen een vraag.

Ik heb sinds gisteren Microsoft office 2007 op mijn laptop geinstalleerd (HP paviljon laptop 9800). Ik werkte voordien met word 2003 en dit gaf geen problemen. Word 2007 geeft ook geen problemen. ik heb het wel lastig met de opsomming. Ik zit namelijk nog op school als student - laatste jaars -en neem mijn laptop elke dag mee naar school, ik typ dan ook veel in de les. Ik werk vooral met opsomming in word, hiermee bedoel ik vooral puntjes bvb.

- pc helpmij forum

- introductie

- hallo

mijn probleem is echter dat ik nadat ik op enter heb gedrukt niet verder ga naar de volgende regel. Ik blijf dus staan op dezelfde regel en kan niet verder zolang ik niet op de volgende regel klik.

toepassing op het voorbeeld:

- pc helpmij forum

- introductie

- hallo

- (hier blijft het dus staan) ik kan niet op enter drukken en moet met de muis op de regel hieronder klikken om het opsommen te beindigen.

ik vermoed dat er iets fout staat in mijn opties aangezien ik dit probleem in word 2003 helemaal niet had.

heeft iemand enig idee?

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groet,

H4t0sh1

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.