Ga naar inhoud

probleem


marleen

Aanbevolen berichten

hoi ik ben belsack maurice ik heb gelezen dat je problemen hebt met je pc , het enige dat ik zou doen is terug gaan voor je die problemen hebt gehad , dus ga je naar systeemherstel je gaat terug voor dat je die problemen had als met mij wil chatten over je problemen om msn mijn adres is bel_sac_km@hotmail.com als je soms vragen hebt en ik kan je helpen doe ik dat graag als ik er iets van weet natuurlijk ? ik hoop dat je daar mee gered bent laat iets weten anders stuur je maar een mail naar maurice.belsack@telenet.be

groetjes maurice

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

hoi ik ben belsack maurice ik heb gelezen dat je problemen hebt met je pc , het enige dat ik zou doen is terug gaan voor je die problemen hebt gehad , dus ga je naar systeemherstel je gaat terug voor dat je die problemen had als met mij wil chatten over je problemen om msn mijn adres is bel_sac_km@hotmail.com als je soms vragen hebt en ik kan je helpen doe ik dat graag als ik er iets van weet natuurlijk ? ik hoop dat je daar mee gered bent laat iets weten anders stuur je maar een mail naar maurice.belsack@telenet.be

groetjes maurice

Hallo Maurice

Vandaag heb ik een mail gestuurd naar degene die de pc "herstelde"met de vraag of hij weet waar de verloren bestanden zijn opgeslagen ik hoop dat hij het nog weet,ik ben in elk geval blij dat jij mij wil helpen ik neem contact met je op als ik vragen heb want ik ben pc-leek maar heb al veel bijgeleerd ook met de hulp van forum-vrienden(ik heb al veel vrienden de weg naar deze site gestuurd en ze zijn het er over eens TOPPY-SITE, alvast bedankt en tot gauw groetjes,Marleen

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoop dat dit opgelost kan worden.

houd ons in iedergeval op de hoogte van de ontwikkelingen.

dank u voor het compliment over de site, altijd leuk om te horen :D

hallo,ik nam maandag kontakt op met degene die oze pc opkuiste,omdat ik weer al het ganse voorbije weekend vanalles had geprobeerd op jullie aanraden,gistzeren belde hij terug ik vroeg hoe het kwam dat alleen mijn bestanden verdwenen zijn"bij jou zaten er beschadigde bestanden in die ik heb vewijderd"ik vroeg of hij wist waar ik ze eventueel kon terugvinden"weinig kans,maar je mag hem binnenbrengen ik heb nog 1 programma waarmee ik kan proberen maar ik twijfel of ik ze terug vind,het programma duurt zeker 1 nacht ook met dat programma is er weinig kans dat hij het terug vind,ik heb hem duidelijk gemaakt dat ik hem hiervoor niet ga betalen wat denken jullie?

bedankt vrienden van de pc,

Marleen

ps.altijd miserie he hier met mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

u bent niet de enigste die problemen heeft op deze manier :oops:

u hebt wel groot gelijk, ik verwacht ook dat dit service is.

wat ik stom vind is dat hij zei dat hij ze ergens had geplaatst maar nu ineens zegt dat hij ook dingen heeft verwijdert, normaal hoor je dat te zeggen als je de pc aflevert

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.