Ga naar inhoud

[OPGELOST] MiniDV bandjes digitale camera overzetten naar DVD


Rien

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb onlangs een digitale videocamera gekocht, een Sony Handycam type DCR-HC44, deze neemt beelden op met MiniDV bandjes.

Er is software bijgeleverd, maar daarmee kan ik mijn beelden niet overzetten naar een DVD schijfje. Ik heb nl DVD-RW 1-2xSpeed gekocht en zou graag mijn filmpjes hierop willen plaatsen en bewaren.

Ik heb al een trial van Nero en ook van WinDVD Creator gedownload, maar telkens wordt er gevraagd om een geschikte schijf in de DVD writer te stoppen. Ik doe dat, maar de schijf wordt nooit aanvaard (heb ze pas nieuw gekocht). In mijn pc (HP Paviljon) zit een DVD en CD writer. CD's heb ik al meerdere malen beschreven en daarmee heb ik geen probleem, maar dit is de eerste maal dat ik met DVD wil werken.

Heb ik de verkeerde schijfjes gekocht? Gebruik ik de verkeerde software? Wie kan mij verderhelpen hiermee?

Alvast super bedankt! :thx:

Rien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.