Ga naar inhoud

[OPGELOST] Router doet dom...


fristi_DJ

Aanbevolen berichten

hallo, ik heb een probleempje met mijn philips router van belgacom.

ik krijg ten eerste geen toegang meer tot de router als ik naar : http://192.168.1.1 ga, en op de router brandt het "online lampje" niet. alle andere lampjes branden wel. als ik naar het netwerkcentrum ga, zi ik dat ik enkel lokale toegang heb tot het net. ik krijg het serieus op mijn heuen van dit voorval. ik ben fervent counterstrike speler, en kan nu niet meer spelen!! :(:( please help me...

thx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo, ik heb een probleempje met mijn philips router van belgacom.

ik krijg ten eerste geen toegang meer tot de router als ik naar : http://192.168.1.1 ga, en op de router brandt het "online lampje" niet. alle andere lampjes branden wel. als ik naar het netwerkcentrum ga, zi ik dat ik enkel lokale toegang heb tot het net. ik krijg het serieus op mijn heuen van dit voorval. ik ben fervent counterstrike speler, en kan nu niet meer spelen!! :(:( please help me...

thx

- Welk merk ?

- Hoe connecteer je op de router ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel eenvoudig de stekker uittrekken kan al een oplossing zijn. Het kan ook zijn dat iemand het wachtwoord van je verbinding heeft veranderd, en dat je daardoor alleen maar lokale toegang hebt. Maar volgens mij kan je dit alleen oplossen als je toegang hebt tot 192.168.1.1 en aangezien dat dit niet het geval is... Misschien bel je beter even naar Belgacom. Ik heb een soortgelijk probleem gehad en ze hebben mij goed gehlopen...

Algemene hulplijn: 0800 22 800

ADSL: 0800 22 312

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Dit onderwerp werd geplaatst in het ARCHIEF. U kan NIET reageren in het archief.

Het onderwerp is ofwel opgelost of er was geen activiteit na 1 maand.

Hebt u een gelijkaardig probleem? post een nieuw onderwerp in:

Internet & Netwerk - Pc helpforum

Onderwerp onterecht in archief? contacteer support@pc-helpforum.be en vermeld de link van het onderwerp.

Met vriendelijke groet,

Pc Helpforum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.