Ga naar inhoud

Help! Iedereen ziet mijn website, behalve ik


lookielookies

Aanbevolen berichten

ik zit met een vreemd probleem, an ik hoop dat iemand me verder kan helpen.

Als ik mijn website probeer the laden in mijn browser, krijg ik elke keer een 'server timed out'-boodschap. Het vreemde is dat alle anderen mijn site wel te zien krijgen. Ik heb het zelf geprobeerd op een andere pc, en de site laadde zoals het hoort.

Ook mijn FTP-programma kan geen verbinding maken.

Hetzelfde is me een keer eerde overkomen; het bleek toen dat mijn ip adres geblokkeerd werd door de firewall van de server.

Ik heb nu 2 keer gecheckt bij mijn webhost, en zij verzekeren mij dat dit deze keer niet het geval is. Zij hebben geen idee wat er aan de hand is, en kunnen me dus ook niet helpen.

Iemand liet me weten dat hij hetzelfde had meegemaakt en dat

Iemand antwoordde het volgende op mijn oproep:

I had this happen and the problem was a bad data file on my computer - the host had nothing to do with it but they were able to point me to the area to look for the file.

I can't remember exactly where the file was but was to do with ftp and hosting and deleting the one file solved the problem. It was pointing my sites to the old host account and blocking them from showing from the newer hosting site.

Ik weet echt niet meer wat gedaan.

Heeft er mss iemand een tip?

Groetjes!

Mieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik veronderstel dat je geen eigen webserver hebt??

Indien zo, (dat je pc als webserver staat) dan is dat normaal dat je deze niet kan bekijken in een browser..

Je zegt dat je je site vanaf een andere pc kan bekijken, dan is dit wel van uit een ander IP reeks...

geef ff je url s?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Dit onderwerp werd geplaatst in het ARCHIEF. U kan NIET reageren in het archief.

Het onderwerp is ofwel opgelost of er was geen activiteit na 1 maand.

Hebt u een gelijkaardig probleem? post een nieuw onderwerp in:

Internet & netwerk - Pc helpforum

Onderwerp onterecht in archief? contacteer support@pc-helpforum.be en vermeld de link van het onderwerp.

Met vriendelijke groet,

Pc Helpforum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.